Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:04:40
03.03.2011
Eidy
-> T: Jednoduchý. Uprostřed je kotouček se zalepeným M6 šroubem. Dole prostrčíš fofrklacek a pak jen šroubíš.
09:33:08
03.03.2011
-> Eidy: : je mi to jasný 4 a jak máš teda nakonec "střeva" když to není vylitý? jinak asi mi vadí, že to máš hezčí jak já 40 3 156
23:52:50
02.03.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Ne, nad karbonovejma koulema. A až si udělám ocas, to budou teprv čumět. 3

-> David V6: Kdepak. No možná trochu.

-> T: Chtěl jsem trochu větší a lehčí. 1

-> pistaa: To nevím. Chtěl bych expanzku, ale při 100°C by asi dlouho nevydržela. Zatím mě nic nenapadá.
23:17:54
02.03.2011
Pavel P..
-> Mr_Kubas: tak si uplácá ještě druhou3
22:58:48
02.03.2011
Mr_Kubas
-> Pavel P..: Nad karbonovejma půlkama? 47
22:49:33
02.03.2011
Pavel P..
-> Eidy: s takovejma budeš frajer až do důchodu.... babičky v domově důchodců budou vlhnout až je uviděj3 3
22:19:27
02.03.2011
pistaa
-> Eidy: super super.. kedy a co bude dalsie?
21:05:50
02.03.2011
-> Eidy: : co to vidim na posledních snímcích? 40 moje se Ti nelíbyla, tak jksi si našel už konečně svůj průměr? 4 40



edit : že jsem si to nenechal patentovat 4
20:46:48
02.03.2011
David V6
-> Eidy: ty se už fakt nudíš co?1

vypadá to pěkně
19:04:54
02.03.2011
Šupi
-> Eidy: ta kole na paku fakt bomba velmi pekne :D2 2
19:31:20
21.02.2011
texmur
OK dej vědět. Taky se na to chystám :-)
22:59:28
20.02.2011
Eidy
-> texmur: Jo, efekt je úplně stejnej.

Ještě chci zkusit nějaký další úpravy stínítka, takže pokud je chceš taky upravit, ještě vydrž. Třeba vymyslím ještě neco lepšího.
17:42:16
20.02.2011
texmur
→ Eidy: a fakt efekt stejnej jako ta samolepka?
22:55:38
17.02.2011
Eidy
-> stika87: kulatina je na prd. To chce trubku.
22:28:49
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> U-Geen: jj tam to ma ted
22:00:57
17.02.2011
U-Geen
-> stika87 17.02.11 16:20:44: tak to uz snad lepsi k puvodnim uchytum pasu ne?
19:01:13
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> radekp: njn ale ja mam 4 body takze tam bych ty 2 musel chytnout na 1 a to se mi moc nelibi to je lepsi jak to ma ted ;-) jeste mi kamos radil projet do v zadu v platu az k motoru a tam dat nakou traverzu :)
17:28:53
17.02.2011
radekp
-> stika87: Já mám ve stěně za zadníma sedačkama štefty od LPG ale nevím, jak moc se jim dá věřit. Pásy mám chycené místo zadních pásů nahoře, ale taky to není ideál, 3tí bod jde na stranu...jako v teplákové soupravě3
16:20:44
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Eidy: aha ja prave premejslim jak to nejlepe uchytit. nejlepsi asi bude navarit mezi tlumice kulatinu a na to to prichytit co ty na to ?
Extreme Tyres