Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:48:38
25.11.2010
Pavel P..
-> Eidy: Tak už si změřil tlaky? :-)
19:47:13
25.11.2010
David V6
-> Eidy: jinak na 200RS nastavovali zase držáky v kasli aby snížili těžiště,převodovku taky pustíš níž?jinak jsou i auta kteerý místo gumových silentů mají silony a taky jezdí,to jsou silenty z čepů ze předu?
16:23:01
25.11.2010
-> Eidy: : no tak tohle jsem nečekal 131 jinak teda parádní práce samožřejmě, včetně té povrchové úpravy, jak se tu bavíte...vypadá podle fotek moc hezky 131 ale taky bych si nebyl jistej tim odlehčovánim...asi bych si našel jiný místa, než na takových nosných částech 8 ale každopádně mě zajímá teď přínos na silnici s touhle úpravou 4
13:26:16
25.11.2010
afro100
-> Eidy: pekná práca .. ostatne ako vždy :)
12:24:32
25.11.2010
Zazaa
-> Eidy: vypada to luxusne :)
11:50:19
25.11.2010
pistaa
-> Eidy: je pravda ze ja mam napravu zapustenu takze to mam cele nizsie ako tak pozeram na tvoje foto auto ti ide do kopca.. to je pravda.. takze nemusi to byt zle.. uvidis vyskusas a pripadne prerobis..
11:05:35
25.11.2010
Eidy
-> Max: díky.

-> johaning: jasný

-> pistaa: každej jdeme jiným směrem. Já chci těžiště co nejníž a když jsem se podíval na mezeru mezi silnicí vpředu a vzadu, zjistil jsem, že motor je zbytečně vysoko.

-> vhml: jenže když mám na táhlu navařenej kloub z řízení, tak me to netrápí ani trošičku 4 .

-> Tuner#2: Přesně, ty rosící hadičky mě pily krev, tak jsem vymyslel tohle. Původně měla bejt celá hladká, ale svar prolínal, tak jsem to nechal znova svařit a radši už nesoustružit. Celá je jen ze 2 kusů (+ víčko teda).
10:56:20
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ještě Tě musím pochválit novou nádobku na brzdovku a použití hadic ke kolu, aneb fuck off rosícím hadičkám a EPDM 3
10:54:25
25.11.2010
vhml
A jaká je vlastně hlubší myšlenka snížení příčky? Nižší těžiště? A co na to řazení kde pak není hokejka souosá s řadící tyčí?
10:53:35
25.11.2010
VeTeV
-> Eidy: pěkná práce, na mě moc extrémní odlehčení, ale jak si říkal, kdo se bojí, sere v síni ...4
10:45:41
25.11.2010
johaning
-> Eidy: tak se vsichni uz dockaly.Tak kdyby něco,tak se zas ozvy
10:37:01
25.11.2010
pistaa
-> Eidy: ja som zapustal motor do karoserie i s prevodovkou a ty robis opak.. hm... ale drziaky motora to je skvela vec.. potom to radi tak ako mne :)) a to zu vies ako je ... este tak supni prevodovkuna taky silentblok a motor sa ani nehne.. qvalt tam das kedy chces (aj na streche)
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 10:37:51
10:29:42
25.11.2010
Max
-> Eidy: moc pěkná práce ty držáky a příčka !4
10:19:53
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.11.10 09:42:03: To máš pravdu, kyvka je na držáky náročnější to je pravda. 4
09:56:10
25.11.2010
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: s tým by som tiež súhlasil...
09:46:24
25.11.2010
Eidy
na sériovým autě je všechno dimenzovaný na fakt hrubý zacházení. Když s tím skočíš do škarpy, krosíš po poli atd. Viděli jste někdy na youtubu jak tam krosej se starejma shnilejma škodovkama? Jak skáčou několikametrový skoky na betonu, do pole a pořád to drží? To bych se vsadil, že se mi dřív vyrve držák nápravy z kastle než motor.
09:42:03
25.11.2010
Eidy
-> Shader: ano.

-> Lubes: to se musí šetřit.

-> vhml, m8rinek, Tuner#2: kdo se bojí, se*e v síni. Jenže 120LS měla kyvku a tam je potřeba, aby se motor nehejbal kvůli zadní nápravě. Resp. aby motor pobral síly z nápravy, měl tužší uložení. S vlečkou nebo molčanovkou se do motoru síly nepřenášejí a tak nemusí držáky pobírat tyto síly. Někde doma vyškrábnu fotku motoru ze 130RS, kde má taky rozvrtaný držáky motoru jak ementál a jsou to lidi, co jezdí vrchy a pod.

-> radekp: Děkuju za podporu. Aspoň trochu.

Jako těch držáků se fakt nebojím. Tam zústalo ještě materiálu dost.
09:15:05
25.11.2010
radekp
-> Eidy: dát motor níž, super nápad, ale o to odlehčení bych měl strach, to už je extrém. Ale na druhou stranu kdo viděl georginu....Tam jsou odvrtané i podélné ramena, pedály, další nosné části.....a jezdí:-)

www.foltyn.cz/car/skoda10 0negru.htm
09:00:52
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.11.10 08:20:47: Teda Eidy když snížit, tak pořádně. Pamatujete jak tenhle tahal motor skoro po zemi? img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../103_2748_190.j pg



A teď vážně, s příčkou nemám problém, hezká práce a držáky povařený aby to drželo - to jsem dělal taky. Ale držáky motoru bych opravdu taky neodlehčoval, ale spíš vyztužil. Už LSa tam měli takový ten trojůhelník a sám jsem si ho tam vařil taky. No uvidíš jak to bude držet.4
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 09:01:27
08:32:50
25.11.2010
m8rinek
-> Eidy: vypadá to hezky, ale jak píše VHML...



Je tisíc míst, kde odvrtat cokoli, ale zrovna nanosnejch částech motora, normálnš se držáky vyztužujou a ne odlehčujou...
Extreme Tyres