Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:26:01
22.03.2011
m8rinek
Jak jsi na tom se sáním? Já mám přední větev na volnoběh chladnější než zadní a nemůžu to nijak dohnat...
09:59:17
20.03.2011
MATTESS
-> Trax: viz. forum o Mostu v sekci srazy a akce
09:53:18
20.03.2011
jarda.u1
-> Trax: prý měl problém se zapalováním.
09:49:23
20.03.2011
Trax
-> Eidy: Ahoj, koukal jsem na tebe včera na mostě. Videl jsem, že si jel 2 jizdy a pak už ne. Byl nějaky problem nebo jste si to zabalil? Jinak tu jednu jizdu, co jsem koukal, tak ti to jede paradně :)
09:12:41
13.03.2011
Eidy
-> Fifa: Dík. Dělal jsem to do rozříznutýho míčku z polypropylenu. Pryskyřice se k tomu nechytá. 4
01:41:02
13.03.2011
Fifa
-> Eidy: Moc hezká koule. Pěkná vychytávka. Do čeho jsi ji zaformoval? Vypadá to že je to nějaký obal..
20:35:39
06.03.2011
havlik
-> m8rinek: kola meli spiralu vzdy. Ale od dob kdy sem se tim zabejval se technologie mohla zmenit cca 8let zpet
20:07:05
06.03.2011
m8rinek
-> ZdenoR: a bude opleten jako pancířka, nebo spirálou?
20:00:27
06.03.2011
ZdenoR
-> m8rinek: Bovden kup v cykloprodejně na metry a strunu nebo lanko ve feroně taky podle délky.
09:55:01
06.03.2011
T
-> Eidy: : no s tím mám právě špatný zkušenosti, uvidíme jak u Tebe, snad to vydrží dýl 4
09:30:47
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: já nechci používat strunu, ale kvuli ohybům lanko (strunu na sytič). Jinak přepákování budu mít uplně jednoduché - páčka ze sedru a držák přišroubovanej na sání podobnej jako na sedru. img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_71114__2011-02-2 6_18-05-38_23.jpg
01:43:56
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Čoveče vidíš. Z tý feldy by to mohlo fungovat skvěle. Pak dej vědět, protože ta moje struna je v bovdenu trošku volná a dělá to vůli v pedálu. Přemejšlel jsem jak to natáhnout co nejvíc rovně na spodek motoru a zbytek ke karbu přepákovat modelářskejma čepama, ale nic rozumnýho jsem nevymyslel.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 01:44:18
01:20:13
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: jo jo to jsem okoukal, Já jsem omezen chladičem. Tohle jsem natáhl já www.autobyznys.cz/detail1 642/.../bowden-sytice-skod a-m-;-113972260 a stačilo by to, jen bych nesměl použít strunu, ale slabé lanko, dle mě by to vratná pružina na sytiči utáhla. Ještě by mohlo být řešením něco jako tohle www.autobyznys.cz/detail1 9105/.../bowden-patych-dve ri-fel-combi
01:08:08
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Musíš improvizovat 1 . Bovden mám nastavenej přes trubičku, aby se to samozřejmě nelámalo. Fotka 44 úplně u kraje, bovden sytiče.
01:05:41
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: Že budu nakupovat v hudebninách mě nenapadlo... Nastavovat se mi nechce, respektive šla by vyrobit přechodka, ale stejně nemám materiál na nastavování, tak zkusím sehnat nové.

Dík
01:01:33
06.03.2011
Eidy
-> pistaa: Tak to bohužel nee. V pondělí tam dorazím večer a rovnou na večeři, v úterý to máme od rána až do večera a šup domů. Bohužel.
-> m8rinek: nejsilnější jednoduchá struna do klavíru a bovden nastavit.4
23:53:57
05.03.2011
m8rinek
Zdar,
kde jsi pořídil delší bowdeny plynu a sytiče? Díky
22:33:21
05.03.2011
pistaa
-> Eidy: Blava, no to je na skok.... hm? co ty nato?
20:32:08
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Moc pěkná práce to by se mě taky líbilo, ale momentálně na to není ani čas, ani nálada. Budu rád, když zprovozním auto.
19:34:26
05.03.2011
Eidy
-> T: Lakoval jsem to lakem ve spreji. Žádná věda 4
Extreme Tyres