T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:12:31
26.07.2010
-> Eidy: : proto jsem nepsal rovnou hučení, že mi bylo jasný, že se někdo ozve 3 ale každopádně to hučení je hlavně na jednu stranu, takže by to byl stabík se mi nezdá...no já nevím,sakra :-(

s tim chladičem...samo, že to neni ze sériovýho fáčka,ale možná ani z něho,ale já to z něj kupoval :-) a ten chladič myslíš, jako máš ty? tam je zase jiná investice 8 a co s chlazenim na místě, jak jsi psal...já to nemam jen na okruh 4 40 takže jsem myslel jen výpomoc dopředu a dozadu bych dal elektriku, která to na místě uchladí a za jízdy pomůže náporák...5
08:20:27
26.07.2010
Eidy
-> T: A je ten hukot fakt z auta a ne z něčeho jinýho? 3

Já ti nevím s tím chladičem, Fáčka měly chladič oleje? Nikdy jsem o tom neslyšel, ale to nic neznamená. Každopádně když už budeš tahat trubky dopředu, tak proč ne rovnou na velkej chladič? Je to stejná práce a lepší efekt.

No a to hučení může bejt kvůli tomu stabíku. Myslím jako, jak se kastle chvěje, tak se přes ten držák přenáší něco někam. Ložiska se neposerou z vteřiny na vteřinu.
08:12:35
26.07.2010
-> Eidy: : no thle je chladič z fáčka původně...taky zahodit daleko? 3

no je to hučení spíš a po včerejším projetí ještě s kamarádem, tak prej asi ložiska v převodovce 8 což je převodovka ven? nebo je to prostě škodovka? 3 jinak nevim co by tam hučelo 8
08:07:47
26.07.2010
Eidy
-> T: Pokud nechceš škodováckej olejovej chladič vystavit na poličku, tak ho zahoď hodně daleko. Použij nějaký těleso z topení nebo podobnou velikost.

Ten hluk můžou dělat gumy. Co si mám představit pod pojmem kravál? Rány, bouchání nebo hučení, prostě jednolitej zvuk?
11:16:24
25.07.2010
-> Eidy: : tak stabík je tam a myslim, že dobrý...nějak se ten zadek nechce hnout už vůbec40 jen to budu muset vyzkoušet někde na letičti, co to udělá,až se to uthne 4 3



jinak mi to ale dělá kravál na zadní nípravě a nejsem si jistej, jestli už to bylo nebo ne...ložiska by měla být nová,ale i tak, to do svižnějc projetý zatáčky dělá strašněj kravál a to na obě strany 131 8
10:57:35
25.07.2010
-> Karlos (WIO46): : děkuji 42 1
10:16:56
25.07.2010
Karlos (WIO46)
Kdybych měl eRko, vypadalo by totálně jinak, ale tenhle moderní nádech má taky něco do sebe. Pěkné vozidlo.4
09:17:08
25.07.2010
-> m8rinek: : no,ale ja myslel tenhle olejak predelat na vodni a pouzit ho jako vypomoc....i tak dozadu? 8



-> Robert 106: , -> HLT: . děkuji za pochvaly 40
22:12:19
24.07.2010
HLT
Od začátku jsem si myslel že černá tomuhle autu prostě nesluší.Ale po shlédnutí tvé krásné práce tvrdím že tohle je nejpěknější ero s černou barvou pod sluncem 1 4
22:06:22
24.07.2010
Robert 106
pěkná práce, hlavně oceňuji to odtunění a vrácení vozu elegance.
21:46:20
24.07.2010
m8rinek
-> T 24.07.10 20:38:02: hloupost, umisti ho nekam dozadu...
20:41:23
24.07.2010
jo a dal jsem kobereček, tak se mi válelo dobře pod autem 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:41:23
20:38:02
24.07.2010
a pořád mě ještě nepustila myšlenta s tim chlazením.... 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:38:02
20:33:56
24.07.2010
a ještě jedna...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:33:56
20:32:30
24.07.2010
tady teda ještě foto na přání, dvě fotky stabíku navíc 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:32:30
20:29:54
24.07.2010
jinak se tu teď chystam na tohle...předělat svody a tradá na auto 4

jinak neví někdo, jak sundat výfuk, bez rozebrání chladiče? 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:29:54
20:28:32
24.07.2010
-> Eidy: : jo šel tam dobře, sice na palici se válet pod autem bez heveru,ale šlo to jinak,označil jsem to na zemi,pak nasadil na nájezdech a pak dotrahl celý bez heveru a nájezdů...uvidíme, jaký bude zítra počasí,kdyžtak vyzkoušim :-)

poslal jsem to do HP a čekam,až se mi ozvou....





-> Shader: : děkuji za pochvalu a stabík jsem nezkoušel,možná zítra 4
20:25:41
24.07.2010
-> Eidy: : no posuď sám,co je lepší 4 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:25:41
20:22:52
24.07.2010
Shader
Pecka ten zadní stabík, jak se to teď chove? Jinak pěkná kára4
19:17:12
24.07.2010
Eidy
-> T: střed už je u tebe klasika :) Co stabík, byl jsi vyzkoušet? Šel tam dobře? A kdy budou přední tlumiče?
Extreme Tyres