T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:45:41
12.08.2010
a tady ta červená věc....zbytek je v autě 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:45:41
18:30:43
12.08.2010
Karlos (WIO46)
-> T: Nejsou to ty druhovýrobní, co maj spíš kulovou, než kónusovou dosedací plochu?6
18:28:50
12.08.2010
a přidal jsem v garáži další plakáty 156
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:28:50
18:26:38
12.08.2010
futrál na volant, když pracuju se špinavýma rukama 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:26:38
18:22:32
12.08.2010
tak včerejší návštěva ve speedpru 40

nové matičky 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:22:32
16:45:07
09.08.2010
jinak teda jsem ještě nepřišel na to,co tam může hučet na zadní nápravě 8 co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....
16:33:53
09.08.2010
-> Eidy: : no to jsou včechno věci, jako to lízátko, co bych i vyráběl a něco na tom trhnul...ale zase se mi nechce,když jsem první, kdo tomá 3 jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....4
16:00:50
09.08.2010
Eidy
-> T: Na vrakárně bude předloh habaděj 4 Jsem první v pořadí až začneš vyrábět 3
15:10:50
09.08.2010
-> afro100: . no pohybuju, jen tak doma 4 ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...



-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen" 4 8 40

chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(
13:55:11
09.08.2010
Eidy
-> T: No a přetáhnout plechový karbonem a vyleštit?

Ačkoliv on ani ten plechovej není bůhví co. Ale samotný karbonový bych teda bral. To jako jo. 4
10:39:22
09.08.2010
afro100
-> T: s vystuhou asi joo, mna to len tak zaujimalo, ked sa "pohybujes v tom carbone" ...
10:24:35
09.08.2010
-> afro100: . no proč ne? buď přidat výztuhu nějakou a nebo jsem třeba dělal na kitovou feldu ochranný kryt nádrže z carbonu,tak asi věděli proč to tak chtějí 4
22:54:33
08.08.2010
afro100
-> T: no carbonove asi bezpecne moc nebudu co? 3
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 22:54:49
22:53:37
08.08.2010
-> havlik: : no když budou kovový a ve špatnym stavu...tak by se s nima dalo dělat taky spousta věcí a já vim jaký 168 167 1
22:35:24
08.08.2010
havlik
-> U-Geen: -> T: tak aspon kovovy a třeba černý ale tohle k tomu autu prostě nesedí:)
13:19:25
07.08.2010
-> U-Geen: : no tak teď nevim 3 ne, prostě je seženu a nasadím a poradim se tady s okolím 3 4
23:32:30
06.08.2010
U-Geen
chrom neeeee :-)
14:43:56
06.08.2010
-> Eidy: : nojo,hlavně, že to dobře dopadlo a jestli jsem to pochopil, tak ty užjsi to i projel? 40

no jinak pan Hušek to moc nepochopil,stejně jako já 3 teda,jestli to byl pan Hušek 4
23:14:34
05.08.2010
Eidy
-> T: v pohodě. Každej udělá chybu. Třeba když jsem včera skládal vrchní rameno, tak jsem tam zapomněl na čep nasadit držáky. Já klel jak dlaždič. Jrn bych chtěl slyšet, co si pan Hušek nad pístnicema pomyslel 1
22:39:35
05.08.2010
-> Eidy: : jinak všechno předvedu, až dáš vědět, kdy bude ta garden párty 40 3
Extreme Tyres