-> Pavel P..: : s dalšíma připomínkama, či návrhama se obraďte na mého mluvčího pana Eidyho
jinak teda vážně auto za deště nejede a vymetání bahna, či jiných měkčích skupenství, než asfalt se vyhejbám ale samozřejmě díky tobě stahují zástěrky ve finále utkání na 1:3
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:49:06
24.08.2010
24.08.2010
T
18:43:59
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> Pavel P..: zástěrky mají vliv pouze za deště. S tímhle autem se za deště nejezdí, to za prvé. Za druhé, v případě těhle šípových pneumatik a bočnímu přesazení gumových záclonek, známých coby zástěrek, půjde voda hodně do strany, čili mimo zástěrku, v čehož důsledku bude vozidlo jedoucí za tímto eRkem beztak nadávat na předpokládánou nepřítomnost tohoto ochranného gumového zařízení. To vše však vyžaduje splnění podmínky číslo 3 a sice, že vozidlo "zaeRkemjedoucí"
; by bylo schopno udržet krok a s tímto strojem a současně by bylo porušeno pravidlo 1.
18:43:24
24.08.2010
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: citlivko kolikrát za rok se ti to stane a tohle asi nebude uplně auto do deště každopádně to co pobere tahle zástěrka je skoro stejný jak když tam nebude
18:41:59
24.08.2010
24.08.2010
Pavel P..
-> havlik: jenže 99% aut má nárazník až k zemi kvůli tomu opravdu je to moc příjemný když auto před tebou projede kalůží nebo břečkou a máš to všechno na okně že ti to ani stěrače nepoberou
18:40:04
24.08.2010
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: 99% dnešní aut nemá zástěrky a jednou za sto let projíždka erkem bez zástěrek nebude taková tragédie
18:38:38
24.08.2010
24.08.2010
Pavel P..
koukej tam zástěry dát.... ber ohled na ty co jedou za tebou
18:38:19
24.08.2010
24.08.2010
Mr_Kubas
Za diváky: Jsem pro sundání
18:34:09
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
v dramatickém zápasu zástěrky prohrávají na domácím hřišti O:2
18:33:16
24.08.2010
24.08.2010
havlik
já sem pro bez zástěrek
18:16:22
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : nojo , široký gumy,ale na kolech ET 100 a úzká náprava ještě
18:14:12
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> T: Leda bys dal ty zástěrky až na zem a pak by to vypadalo, že máš fakticky hodně široký gumy. Takovej guma-tuning. Nebo guma-tuzing?
18:09:02
24.08.2010
24.08.2010
T
-> Eidy: : no vždyť mě zajímají každýho názory, takže zatím mají zástěrky -1 bod
někdo další?
někdo další?
18:05:43
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> T: Já tam žádný zástěrky nemám a nevadí mi to. Já osobně bych je tam nedával. Ale je to jen můj osobní názor. Při pohledu zezadu to asi vypadá dost divně.
No sacrifice no victory. (bez oběti není vítězství)
No sacrifice no victory. (bez oběti není vítězství)
18:00:59
24.08.2010
24.08.2010
T
a ještě tohle, jen přemýšlím, jestli dát , či nedát...vím, že to neni originál a vzhledem k široké nápravě to ani nepokryje celé kolo,ale já mám ten blatník dole vždycky tak zaprášenej, tak si říkám alespoň něco
17:58:26
24.08.2010
24.08.2010
T
tak další věci, snad už poslední na repas karbece :-) dík patří Davidovi.
13:30:20
23.08.2010
23.08.2010
T
-> kubo980: : gumu pořád nemám :-(
-> afro100: : no 5st. neni zase tak málo
-> Tuner#2: : hotovo
-> afro100: : no 5st. neni zase tak málo
-> Tuner#2: : hotovo
13:28:53
23.08.2010
23.08.2010
T
-> m8rinek: : no jak jsem psal...bez termostatu je to už o dost lepší,ale pořád se musím hlídat a nemám žádnou rezervu,mylsím, že dkybych tomu nakládal, tak se nechytam....ale jinak na "jen tak" jízdu dobrý
23:05:07
22.08.2010
22.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Založil jsi galerii a fotky nikde: skoda-virt.cz/cz/.../287-
-19
Pokud jsi nechtěl nic nahrát a jen omylem, tak klikni na přepnout mód editace a galerii smaž. Díky.
Pokud jsi nechtěl nic nahrát a jen omylem, tak klikni na přepnout mód editace a galerii smaž. Díky.