-> m8rinek: : to jen tak nebude, snažím se vzdělávat a zjišťovat,ale já to tu opakuju pořád....nemám a nikdy jsem neměl s autama nic společnýho a nikdo mě nic nikdy neučil a to, že jsem erko postavil skoro sám,s pár pomocema a tady s virtem, je zázrak.....
a vzhledem k tomu,že ty silenbloky jsou stejný od 100 až po rapida, pokud se nepletu, tak mě nenapadlo, že by to nemohlo pasovat....
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> death: : tak to jo, to si rozumíme
no laboruju , nelaboruju, mam svoji představu,ale jen jsem na ně narazil a vzhledem k tomu,že minimálně tvrdý silenbloky tam dát musim, tak mě napadlo tohle,ale to už asi bude na mě moc


no laboruju , nelaboruju, mam svoji představu,ale jen jsem na ně narazil a vzhledem k tomu,že minimálně tvrdý silenbloky tam dát musim, tak mě napadlo tohle,ale to už asi bude na mě moc


-> T: Ty vole, ty jednou až začneš přemýšlet tak se zem zachvěje :))). Protože to je vyrobený tak aby to šlo jednoduše zastavět do 742 (osazený válečky), ale er má uchycení poněkud jiný, dost atypický...přece ;)
-> T: deformace gumy v buchtách, nedopsal jsem myšlenku :) nic co by někdo nevěděl, gumy tam fungují jako tlumení vibrací, nárazů a pod a tohle bude jako tuhé vedení bez pohybu jaký byl možný v rámci buchty, myslím že není potřeba pitvat :)
taky záleží co od toho přesně čekáš nebo v podstatě laboruješ co by ti vlastně na podvozku vyhovovalo?
taky záleží co od toho přesně čekáš nebo v podstatě laboruješ co by ti vlastně na podvozku vyhovovalo?
jinak tady další blbý otázky
skoda-virt.cz/cz/.../6529
9-skladame-napravu

-> death: : deformace gum?
-> m8rinek: . proč? já myslel, že to souhlasí s rozměrama a všim s klasickejma "buchtama"
-> m8rinek: . proč? já myslel, že to souhlasí s rozměrama a všim s klasickejma "buchtama"

-> T: tohle na erko nenamontuješ, kdo říká, že ano, lže...
-> T: tak bude to pravděpodobně hlučnější, vydrží to podstatně víc než buchta a hlavně se to dá vyrobit levněji než to tu nabízí, pokud máš známé :), jak se to projeví do jízdních vlastností netuším, krom jasných věcí o deformaci gumy
vzhledem k tomu, že přez zimu jsem chtěl vyztužit dodatečně zadní ramena a dát tvrdý "buchty", tak mě napadla myšlenka tohodle rovnou :-) www.tym-motorsport.cz/cz/
.../Zadni_unibaly_Skoda_10
00_Rapid názory? 

-> mischo: . kušuj satane
nic nechci,musim kopit jinačí důležitější věci momentálně




-> T: no jedny orginaly mám odložene v krabici pod postelou ... :) a určite ich nebudem na auto davať :)
-> mischo: : 2:5 ,tak je to jasný, zástěrky si schovám na někdy
a když se naskytnou originály, tak uvidíme...

zásterky dolu 

-> ZdrubT: : tak to je druhý bod pro originíl zástěrky 

Já jsem pro zástěrky. Dej tam ale eRkový. Bez nich mi to auto příde nedodělaná. Já sám je mam na všech autech.
-> U-Geen: : a jeje 2:4



já vim, že to je kravina, ale našel jsem poprvé autíčko na internetu jinde, než tady na virtu a mam z toho radóóóst 
www.tuningpromotion.cz/im age/.../DSC_0936.html

www.tuningpromotion.cz/im age/.../DSC_0936.html
bez zasterek :)
-> kubo980: : aha, takže tohle je bez bodu
-> Tuner#2: : a tady se nám to stahuje na 2:3
tak počkáme do 5 a pak se rozhodnu

-> Tuner#2: : a tady se nám to stahuje na 2:3

tak počkáme do 5 a pak se rozhodnu

-> T: Jinak já jsem kupodivu pro zástěrky (i přesto, že sám je nemám a navíc za mnou stejně žádný důchodce dlouho nevydrží) a to z jednoho prostého důvodu. Máš úzkou gumu a bez zástěrek to bude vypadat blbě.