T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:05:40
03.09.2010
death
-> T: jak napsal Eidy 20mm přední stab.
16:09:28
03.09.2010
Eidy
m8rinek 02.09.10 20:51:09 napsal: → T: tohle na erko nenamontuješ, kdo říká, že ano, lže…



Ještě něco? Už mě to neba. Fakt mi přijde, že rozhazuješ rozumy a zcela zbytečně nadáváš.
14:13:41
03.09.2010
m8rinek
-> Eidy: a? :D
09:52:48
03.09.2010
Eidy
m8rinek 02.09.10 21:08:27 napsal: → T: Ty vole, ty jednou až začneš přemýšlet tak se zem zachvěje :))). Protože to je vyrobený tak aby to šlo jednoduše zastavět do 742 (osazený válečky), ale er má uchycení poněkud jiný, dost atypický…přece ;)

A tohle je co?
09:18:46
03.09.2010
m8rinek
-> Eidy: a tvrdim někde opak?
08:40:12
03.09.2010
Eidy
-> T: No tak když jsem měl vzadu ten stabík, tak jsem jezdil vpředu 20 jako teď. Takže za mě 20mm.
08:28:19
03.09.2010
-> death: : no tak popis podvozku vidíš, tak řekni, jestli jde k tomuhle 20 mm 4



-> Eidy: : ty mi nepřihodíš do pranice svůj názor? 4 5
07:49:11
03.09.2010
Eidy
-> m8rinek: Ne. Unibaly na kyvku jdou. Třebas po úpravách, ale jdou.
07:32:29
03.09.2010
m8rinek
-> Eidy: a nemám pravdu? ;)
07:29:55
03.09.2010
Eidy
-> m8rinek: Ty tvoje přátelský rady jsou někdy docela mimo mísu.
22:14:22
02.09.2010
death
-> T: já přemýšlel o zdvojení stabilizátoru vepředu - odzkoušení chování, ale tuhému stabilizátoru musí odpovídat i tuhost pružin a tlumičů aby z toho nevznikl paskvil který člověka v krizovce někde vysype... a i esteticky je to hnus
22:10:34
02.09.2010
-> death: , -> Tuner#2: : 2:0 pro 20mm stabík 40 3
22:07:14
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> death 02.09.10 21:37:19: Pravda unibal nebude na krut to uložení namáhat vůbec narozdíl od tvrdé buchty. Ale Téčko nejezdí rallye a propružení u něj nebude nějak extra velké, takže v podstatě bych se nebál obojího.



-> T: Stabík už jsme řešili u mě, vzhledem k tomu, že máš i zadní, tak bych se nebál 20mm.
22:06:10
02.09.2010
death
-> T: v pohodě 47 jinak k tomu stabilizátoru, je vhodné mít vepředu silnější stabilizátor, alespoň mě zadek šel lépe utrhnout když jsem tam nainstaloval takový výtvor z předního o stejném průměru (16mm)

takže to šlo ven a na vlečku to už nepřijde, předtím bylo na široké kyvce... ikdyž otestovat to... hmm 26
upraveno 1x, naposled 02.09.2010 22:06:34
21:59:21
02.09.2010
-> death: : no já myslel, že stačí popis podvozku a sám si odvodíš 40 3
21:39:37
02.09.2010
death
-> T: :D ty se zeptáš jaký průměr stabilizátoru ale neřekneš nám co přesně od auta čekáš? :)
21:38:25
02.09.2010
a když už vás je tady tolik, tak mi řekněte.....jaký průměr stabíku na předek a jestli je stejný řízení od Sakyho ( pastorek, nebo prostě ta nejdůležitější věc ) stejná s feldou?
21:37:19
02.09.2010
death
-> Tuner#2: jestli se na kyvku dívám správně tak má jeden stupeň volnosti a pokud bude mít dvě "skoro kulová uložení" tak jí nebrání nic v pohybu a tudíž se neobávám nadměrné deformace karoserie ani nápravy, v případě že je to unibal a ne jen kluzné uložení "na válečku"
21:36:10
02.09.2010
-> Tuner#2: : pak to neni co řešit, auto bych rád využil víckrát za rok, než na srazy, takže unibal nee....





díky všem zůčastněným :-) a teď, kde na ty buchty? speedpro?



-> m8rinek: : v pohodě, nereješ poprvé 40 takže se rozhodit nenechám 3 nikdy jsem o sobě netvrdil, že něco znám ,tak proč se rozčilovat 4 3
Extreme Tyres