T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:23:14
21.09.2010
a spodek...ještě to přijde dodělat,ale mysim, že dobrý 4 a myslel jsem , že to použiju jako formu,ale asi zůstanu u hliníku 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.09.2010 20:23:14
20:19:37
21.09.2010
tak dneska pokrok, na bordel nehledět 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.09.2010 20:19:37
20:18:06
21.09.2010
-> Eidy: ,-> afro100: : momentálně tam mam tohle...a nevim jestli to byla dobrá volba....

spíš jsem slyšel o nějaké příměsi do oleje,kvůli tomu hučení...nebo ten samý olej a jen lepší značka? 4
18:25:51
21.09.2010
Eidy
-> Čmoud: stejná odpověď jako od afro100. Je to kvůli synchronům.
21:54:53
20.09.2010
Čmoud
-> Eidy: omlouvam se že se ptam ale proč zrovna tu GL4ku ?:)
21:51:59
20.09.2010
afro100
-> T: na prevodovke su dva vypustaky, jeden u diferaku a jeden vpredu, potom tam musis naliat prevodovy olej, ja mam nejaku 80 a tvari sa to OK, ohladne olejov sa tu nedavno dost napismenkovalo na foru, skus pohladat
21:50:42
20.09.2010
Eidy
-> T: hlavně tam nalej GL4 jestli se nepletu. PP 80 nebo 90 ti postačí. Když je zadek dost nízko, tak to z nohavic vyteče samo, páč konce jsou zvednuté 1
21:31:46
20.09.2010
-> Eidy: : alespoň mi to půjde zase zadek trošku na zem 3

neboj....ještě to zvážim o kolik, že to narostu a třeba se na to vyprdnu...jestli se teda bavíme o to plechu 3







jinak se chystam měnit v převodovce olej, že tam trošku to hučí, tka lepší olej prý a já tam mam jen nějakou sr..ku, tak to stačí jen výpušťákem vypustit a pak klidně tam prát třeba syntetiku? nemusim to vypustit i z nohavic?
20:40:11
20.09.2010
Eidy
-> T: jejda, ten výfuk bude ale těžkej 40
20:22:53
20.09.2010
a tadyto skroužit a šup na výkuf a leštit :-P
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.09.2010 20:22:53
20:21:52
20.09.2010
tady teda výfuk :-) ještě ho musím dát trošku nahoru :-P
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.09.2010 20:21:52
20:18:45
20.09.2010
a aby se neřeklo, že nedělam, tak jsem se pustil do výfuku a rovnou dotahnout do konce tu stěnu u chlazení, takže takto....rovnou jsem se rozhodl inspirovat Lukynem..takže zatím takto :-)

rez to neni,to je ještě voda,když sjem neměl hadici vyvedenou ven :_(
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.09.2010 20:18:45
16:00:53
19.09.2010
rezavá voda dobrý...nebyl fridex, ale proč ta skvrna tam ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.09.2010 16:00:53
12:01:35
18.09.2010
no tak jsem se nic moc nedozvěděl a asi budu muset časem sáhnout po 4p :-(
21:14:24
17.09.2010
m8rinek
-> havlik: myslel jsem ty 4pístí... to že na dvoupístky jsou najednou tak drahý docela čumim :(.
20:05:58
17.09.2010
havlik
-> m8rinek: kdybys mel ty levnejsi DSka ktery stavaly 500 tak určitě DSka:)
20:02:06
17.09.2010
m8rinek
-> havlik: zas tak moc ne, ten kotouč je zásadně silnější než škodováckej, ale ubrat se musí jen minimálně, teoreticky vzato, kdybych k tomu měl DSka tak co uberu? :D
17:25:04
17.09.2010
death
-> afro100: děkuji22
17:20:17
17.09.2010
afro100
17:16:57
17.09.2010
death
-> vhml: můžeš prosím popsat které rozměry nesedí se škodováckými kotouči? ascona/škoda? možná by to zajímalo víc lidí :) děkuji4
Extreme Tyres