T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:39:48
03.10.2010
jok3r
-> T: zalezi jestli tim tuningove upravenym vozem nemyslej absenci zadnich sedadel1
10:36:06
03.10.2010
-> jok3r: : no právě, to je ono...mě tam taky nikdo nejezdí,ale ikdyž by byla pravda o homologaci do normálního provozu,tak ať mi vysvětlí ten zadek, že aby tam někdo seděl je dle mě nebezpečný....



"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"

asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
10:33:07
03.10.2010
jok3r
-> T: no ono kdyz sedis vzadu tak je to dost nepohodlny protoze ti to v podstate vede prez rameno kolem krku dopredu... nevim no,,, nastesti u me vzadu nikdo nejezdi takze pohoda, jen premyslim jestli si nenechat do technicaku zapsat jen 2 mista k sezeni aby kdyztak nemohli policajti remcat
10:14:55
03.10.2010
-> jok3r: : dík 4 je to sice rozmazaný trošku a nelze moc číst,ale jestli jsem to pochopil,tak na C sloupek klidně a to i s původníma zadníma pásama,ale zase by tam neměl nikdo cestovat, takový divný 3 a co jsem četl na tránkách,co posílal m8rinek, tak jsou ty pásy pro normální provoz schváleny a při tom přijdu vzadu o dvě místa přeci, tak to jsou dva protiklady pro mě moc nepochopený 40 3
10:00:30
03.10.2010
jok3r
-> T: hodil sem ti do clanku fotky ty knizecky4 a nelekni se tam tech helmutu3
09:44:50
03.10.2010
-> m8rinek: : počkej a co vymýšlím? podle mě to opravdu odepínací je ten modrý OMP,ale zase dole nejsou ani oka,takže to vypadá na ten odeínací,co jsi mi poslal...no tak musim začít šetřit 40 4
03:21:13
03.10.2010
m8rinek
-> T: Nevymýšlej hlouposti ;).
20:46:40
02.10.2010
-> m8rinek: : jo takhle, no mě jde o to odepínání spíše na oko, vzadu stejně nikdo nejezdí,ale když by něco,tak odepnu a mam dvoubodák a basta 3 každopádně mi to přijde lepí napevno a spojit pak,než mít to vyosení na oku 8
20:34:52
02.10.2010
m8rinek
tu je fotka www.schrothracing.com/sto re/.../rallye-3



tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...

www.riegger.cz/obchod/... /63250

www.riegger.cz/obchod/... /63260
upraveno 2x, naposled 02.10.2010 20:42:05
20:33:43
02.10.2010
m8rinek
-> T: Tak se to dělá, ale jsou to jinak rozepínací pásy než bylo myšleno, Schroth (možná i další), lze pohodlně rozepnout hned za opěrkou řidiče a ne až na kotvícím bodě...
20:31:49
02.10.2010
tak koukám na tu fotku s pásama,co sjem dal a ty zrovna josu odepínací, jestli dobře vidim,takže to lze skombinovat s tímhle? že bych tohle našrouboval na C sloupek místo zadních pásů a bude,jen mi přijde,že to bude na prd,že bude to očko směřovat směrem k prostředku vozu a ne dopředu v tahu pásů 8 blbost?



speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
20:15:16
01.10.2010
takhle je to zespoda ten nasávač 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2010 20:15:16
20:14:23
01.10.2010
tak konečně mam co potřebuju a kompletuju,zítra jen dokoupit pár šroubků atd. a dodělat do do finále a nejlépe se projet 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2010 20:14:23
11:52:01
01.10.2010
-> jok3r: : tak nic, koukal jem a myslis toho favorita? to vypada dobre, kouknu na to poradne doma....



paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 20:12:31
09:23:29
01.10.2010
-> jok3r: : sem s tim 4



vypadá to tedy dobře 40 díky všem zatím 40
20:27:13
30.09.2010
matoo
-> m8rinek: aj sparco
19:03:45
30.09.2010
jok3r
-> T: jestli chces tak ti muzu vyfotit svoje rozepinaci pasy, pripadne prirucku od vyrobce kde sou ruzny zpusoby uchyceni jak spatnyho tak spravnyho,,,, jinak vyrobce schroth a pasy tusim model rally 3
18:38:33
30.09.2010
m8rinek
-> T: schroth to dělal...
13:42:37
30.09.2010
-> U-Geen: : no to je mi jasný 4 3



-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto? 5
13:34:42
30.09.2010
vhml
-> T: na stovce jedině a zasádně dolů na C sloupek. Zadní sedačky můžou zůstat, nastupování je obížnější. Existuje verze rozepínací, kdy to rozcvakneš, posádka dozadu nastoupí a secvakneš zpátky
Extreme Tyres