skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:25:06
13.10.2010
13.10.2010
jarda.u1
-> T: jak to vypada zvrchu?Staci jen nalakovat?
18:54:42
13.10.2010
13.10.2010
T
-> jarda.u1: : taky
18:53:43
13.10.2010
13.10.2010
jarda.u1
-> T: odlehcujes?
18:52:10
13.10.2010
13.10.2010
T
kdo moje auto viděl a viděl zadní haubnu nebo dokonce ji držel v ruce tak ví, proč
hurááá je doma, díky laminatakovi
hurááá je doma, díky laminatakovi
16:22:21
07.10.2010
07.10.2010
T
vhml : tak tady je fotka,staci? je tu nělde na tý fotce, to místo? dík
13:42:35
06.10.2010
06.10.2010
T
tak už jsme našel pásy,co se mi líbí :-) jinak teda černý samozřejmě
speedpro.cz/tuningove-ode pinaci-bodove-pasy-strada3 -p-3947.html
speedpro.cz/tuningove-ode pinaci-bodove-pasy-strada3 -p-3947.html
17:41:08
04.10.2010
04.10.2010
T
-> m8rinek: : no to je jasný,ale i ta je nedostačující jsem zjistil po dneštním projetí s výfukem
12:26:09
04.10.2010
04.10.2010
m8rinek
-> T: nikoho vzadu nevoz, erko je dvoumístné, sedačky jsou pouze hlukovou izolací...
21:48:08
03.10.2010
03.10.2010
T
-> jok3r: : tak ty tam mam, takže dobrý a viděl bych to na ty odepínací, co tady dával odkaz m8rinek, každopádně díky
20:25:58
03.10.2010
03.10.2010
jok3r
-> T: on ma misto nich poloram, ten mu nevadil, vadilo mu ze tam nejsou ty sedadla:D
12:01:47
03.10.2010
03.10.2010
T
-> jok3r: : no to bych nerad za 500 ale sedačky mam
10:47:07
03.10.2010
03.10.2010
jok3r
-> T: ze vzadu vozim veci a ze me posledne buzerovali kdyz sem mel vyndany sedacky? zidlik za to dostal petikilo
10:42:43
03.10.2010
03.10.2010
T
-> jok3r: : jasně,ale to bys to musel mít zapsané v TP a s jakým odůvodněním ti to zapíší?
10:39:48
03.10.2010
03.10.2010
jok3r
-> T: zalezi jestli tim tuningove upravenym vozem nemyslej absenci zadnich sedadel
10:36:06
03.10.2010
03.10.2010
T
-> jok3r: : no právě, to je ono...mě tam taky nikdo nejezdí,ale ikdyž by byla pravda o homologaci do normálního provozu,tak ať mi vysvětlí ten zadek, že aby tam někdo seděl je dle mě nebezpečný....
"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"
asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"
asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
10:33:07
03.10.2010
03.10.2010
jok3r
-> T: no ono kdyz sedis vzadu tak je to dost nepohodlny protoze ti to v podstate vede prez rameno kolem krku dopredu... nevim no,,, nastesti u me vzadu nikdo nejezdi takze pohoda, jen premyslim jestli si nenechat do technicaku zapsat jen 2 mista k sezeni aby kdyztak nemohli policajti remcat
10:14:55
03.10.2010
03.10.2010
T
-> jok3r: : dík je to sice rozmazaný trošku a nelze moc číst,ale jestli jsem to pochopil,tak na C sloupek klidně a to i s původníma zadníma pásama,ale zase by tam neměl nikdo cestovat, takový divný a co jsem četl na tránkách,co posílal m8rinek, tak jsou ty pásy pro normální provoz schváleny a při tom přijdu vzadu o dvě místa přeci, tak to jsou dva protiklady pro mě moc nepochopený
10:00:30
03.10.2010
03.10.2010
jok3r
-> T: hodil sem ti do clanku fotky ty knizecky a nelekni se tam tech helmutu