skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:05:51
26.10.2010
26.10.2010
T
-> Eidy: : no ale napdlo mě to, ale v bílé nebo mě pořád láká ten carbon ale na takovou plochu se asi necítím no ještě tam neni a lepidlo radši neee
09:14:44
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
-> T: Nech tu kapotu takhle. Kažej dává na světlý auta černý kapoty, tak ty si dej na černý auto světlejší kapotu
Zakápnul jsi všechny šrouby lepidlem?
Zakápnul jsi všechny šrouby lepidlem?
18:35:38
25.10.2010
25.10.2010
T
-> eRkos: : to mě moc těší, že se ti líbí, lae výroba určitě nebude, za 1. jsem rád, že ho mám a zatím pokud vím, tak snad na erku jsem jediný a rád bych,aby to tak zůstalo :-) a za 2. by to bylo vážně moc a moc drahý a už jsem to tu říkal, že to dělam jakéo amatér, takže dělat to pro peníze, to nee, že nejsem schopen ručit za kvalitu...
20:29:14
24.10.2010
24.10.2010
eRkos
Viem ze teraz na tych foto ide o tiahlo ale ja aj tak neviem spustit z oci to karbonove lizatko.. Kolko by stalo keby som si dal niečo take u teba vyrobit?
20:12:49
24.10.2010
24.10.2010
T
jo a zkusil jsem kapotu a dobrý, necham ji nalakovat jak je, a upravim držáky, až bude po laku
17:41:42
24.10.2010
24.10.2010
T
-> m8rinek: : neni za co , jsem taky mohl já konečně poradit tobe
16:53:02
24.10.2010
24.10.2010
m8rinek
-> T: v tom případě díky za inspiraci ;)
16:30:21
24.10.2010
24.10.2010
T
-> m8rinek: : no to jsem taky mohl,ale tohle bude místo na šroubování, na dva šroubky a jezdit se bude bez toho jinak dokud nebylo lízo, tak jsem taky měl to pod nádrží,ale teď bych urval lízo...
-> Nwkt: : nikdy jsem se nebál víc
-> Nwkt: : nikdy jsem se nebál víc
16:17:01
24.10.2010
24.10.2010
Nwkt
-> T: Se bojíš jo
16:16:15
24.10.2010
24.10.2010
m8rinek
-> T: snad jo, jen, proč jsi nenavařil nakonec matku, aby oko bylo sundavací?
Jinak šikovnej nápad, jen asi zachovám původní kotvící bod pod nádrží... Teda pokud nebude vadit lízo...
Jinak šikovnej nápad, jen asi zachovám původní kotvící bod pod nádrží... Teda pokud nebude vadit lízo...
15:40:36
24.10.2010
24.10.2010
T
jsou to 8 šrouby a dam tam ještě pevnostní 10,9, to snad vydrží, ne?
15:38:17
24.10.2010
24.10.2010
T
makam jak vzteklej,abych měl všechno do mostu připraveno, tak jedna další věc....
21:24:54
13.10.2010
13.10.2010
T
-> jarda.u1: : nojo, je to tak
20:59:50
13.10.2010
13.10.2010
jarda.u1
-> T: ano,myslim Laminataka,mel ji driv na aute a ted ma tu se spojlirkem.Ja od nej pred casem kupoval svody 4-1.
20:50:58
13.10.2010
13.10.2010
T
-> jarda.u1: : nevim koho myslis,ale je to od laminataka z jeho auta,pokud vim, ma jinou zadni haubnu momentalne
20:47:59
13.10.2010
13.10.2010
jarda.u1
-> T: to je sundany primo z jeho auta,ne?Alespon myslim,ze ma takovouhle barvu.
20:28:38
13.10.2010
13.10.2010
T
-> m8rinek: : 13.10.10 20:27:31
20:27:15
13.10.2010
13.10.2010
m8rinek
-> jarda.u1: je to v takovym tom bilym kitu jako vsechny moderni lamino dily...