T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:14:44
26.10.2010
Eidy
-> T: Nech tu kapotu takhle. Kažej dává na světlý auta černý kapoty, tak ty si dej na černý auto světlejší kapotu 1

Zakápnul jsi všechny šrouby lepidlem?3
18:35:38
25.10.2010
-> eRkos: : to mě moc těší, že se ti líbí, lae výroba určitě nebude, za 1. jsem rád, že ho mám a zatím pokud vím, tak snad na erku jsem jediný a rád bych,aby to tak zůstalo :-) a za 2. by to bylo vážně moc a moc drahý a už jsem to tu říkal, že to dělam jakéo amatér, takže dělat to pro peníze, to nee, že nejsem schopen ručit za kvalitu...
20:29:14
24.10.2010
eRkos
Viem ze teraz na tych foto ide o tiahlo ale ja aj tak neviem spustit z oci to karbonove lizatko.. Kolko by stalo keby som si dal niečo take u teba vyrobit? 2
20:14:43
24.10.2010
jinak dobrý :-) nebe a dudy oproti té mojí 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.10.2010 20:14:43
20:12:49
24.10.2010
jo a zkusil jsem kapotu a dobrý, necham ji nalakovat jak je, a upravim držáky, až bude po laku 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.10.2010 20:12:49
17:41:42
24.10.2010
-> m8rinek: : neni za co , jsem taky mohl já konečně poradit tobe 3
16:53:02
24.10.2010
m8rinek
-> T: v tom případě díky za inspiraci ;)
16:30:21
24.10.2010
-> m8rinek: : no to jsem taky mohl,ale tohle bude místo na šroubování, na dva šroubky a jezdit se bude bez toho 5 jinak dokud nebylo lízo, tak jsem taky měl to pod nádrží,ale teď bych urval lízo...



-> Nwkt: : nikdy jsem se nebál víc 8 30 3
16:17:01
24.10.2010
Nwkt
-> T: Se bojíš jo 1
16:16:15
24.10.2010
m8rinek
-> T: snad jo, jen, proč jsi nenavařil nakonec matku, aby oko bylo sundavací?



Jinak šikovnej nápad, jen asi zachovám původní kotvící bod pod nádrží... Teda pokud nebude vadit lízo...
15:40:36
24.10.2010
jsou to 8 šrouby a dam tam ještě pevnostní 10,9, to snad vydrží, ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.10.2010 15:40:36
15:38:17
24.10.2010
makam jak vzteklej,abych měl všechno do mostu připraveno, tak jedna další věc....4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.10.2010 15:38:17
21:24:54
13.10.2010
-> jarda.u1: : nojo, je to tak 4
20:59:50
13.10.2010
jarda.u1
-> T: ano,myslim Laminataka,mel ji driv na aute a ted ma tu se spojlirkem.Ja od nej pred casem kupoval svody 4-1.
20:50:58
13.10.2010
-> jarda.u1: : nevim koho myslis,ale je to od laminataka z jeho auta,pokud vim, ma jinou zadni haubnu momentalne 4
20:47:59
13.10.2010
jarda.u1
-> T: to je sundany primo z jeho auta,ne?Alespon myslim,ze ma takovouhle barvu.
20:28:38
13.10.2010
-> m8rinek: : 13.10.10 20:27:31 40
20:27:31
13.10.2010
-> jarda.u1: : no já myslim, že i jo 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.10.2010 20:27:31
20:27:15
13.10.2010
m8rinek
-> jarda.u1: je to v takovym tom bilym kitu jako vsechny moderni lamino dily...
20:25:06
13.10.2010
jarda.u1
-> T: jak to vypada zvrchu?Staci jen nalakovat?
Extreme Tyres