skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:01:08
25.11.2010
25.11.2010
afro100
-> T: podvazat sa moze aj kyvka ked mas dostatocne snizeno ...
17:59:23
25.11.2010
25.11.2010
T
tak mam tady tuhle obludu a to dvakrát jen koukám, že to asi má přípravu na podvázání nápravy...což je na vlečku jen, ne? ale to nevadí snad?
20:37:02
22.11.2010
22.11.2010
T
-> afro100: : no ja o moc jiný rozměry nemam ale asi mam krátký ruce
-> m8rinek: . chtěl bys jo?
-> m8rinek: . chtěl bys jo?
19:43:11
22.11.2010
22.11.2010
afro100
-> m8rinek: ne.e pre mna :D
19:42:55
22.11.2010
22.11.2010
m8rinek
-> T: jedna je pro mě? :D
19:30:44
22.11.2010
22.11.2010
afro100
-> T: tak je pravda ze trosku zalezi aj od fyzicnosti dotycneho sudruha, s mojimi 180 cm a sedackou tak aby som mal aj pri zmacknutej spojke nohu trochu pokrcenu sa mi to keca :)
19:27:44
22.11.2010
22.11.2010
T
-> afro100: : já už takhle musel ohnout řadičku,abych na ni dosáhl, takže zkracování nee
jinak teda takhle asi stačí :-) teď už jen někde sehnat kulisu
jinak teda takhle asi stačí :-) teď už jen někde sehnat kulisu
11:36:32
22.11.2010
22.11.2010
afro100
-> T: som si vravel ze uz som to kdesi videl
Ja som to riesil urezanim radicky o cca 10 cm ... dneska uz by som to tak neriesil, ale zase mam blizko k rucke ...
Ja som to riesil urezanim radicky o cca 10 cm ... dneska uz by som to tak neriesil, ale zase mam blizko k rucke ...
10:50:12
22.11.2010
22.11.2010
T
-> afro100: : tak, tak
-> matoo: : ani ne jsem nečekal, že to neni sranda s tim silonem dělat
-> matoo: : ani ne jsem nečekal, že to neni sranda s tim silonem dělat
22:50:36
21.11.2010
21.11.2010
matoo
-> T: nechce sa ti urobit este jedno?
19:42:24
21.11.2010
21.11.2010
afro100
-> T: hehe, tu niekto pake radenia skracuje drahy :)
16:17:45
13.11.2010
13.11.2010
T
-> Sp4rc0: : musím položit stejnou otázku....folii?
to neni folie
to neni folie
15:50:35
13.11.2010
13.11.2010
m8rinek
-> Sp4rc0: folii?
11:46:47
13.11.2010
13.11.2010
Sp4rc0
muzu se jen zeptat kde beres tu karbonovou folii?
11:15:29
13.11.2010
13.11.2010
T
-> Tuner#2: : nojo já nikam jinam nechodim, že na to nemam moc času ale i tak kouknu na ostatní, dík
11:01:05
13.11.2010
13.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Chodí na autohifi a nebo je dal na Honda klub: www.honda-club.cz/forum/v
iewtopic.php?p=530147
Bohužel Tebe tam nemá.
Bohužel Tebe tam nemá.
10:39:09
13.11.2010
13.11.2010
T
-> Tuner#2: . díky moc a kde berete ty fotky od xenona?
21:55:24
12.11.2010
12.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace