T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:12:11
27.11.2010
Eidy
-> T: Ty si brousíš zuby na molčanovku? 1

V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu. 4
upraveno 1x, naposled 27.11.2010 20:13:51
13:04:38
27.11.2010
-> m8rinek: : kušuj 40 už ho mam na autě a za rok to nic neudělalo 3 zatím....3
12:05:35
27.11.2010
m8rinek
-> T: nesnese ;)
10:47:22
27.11.2010
-> Tuner#2: -> afro100: . nebude 3 , jen mě právě zajímala reakce 40 jinak mam doma vlečku a z dlouhé chvíle si s ní hraju...teda ne kompletní, jen poloosy,ramena netřeba 168 a ten zinek mě netrápí...vím o odolnosti,ale stejně přez tobude ještě barva a ikdyž ne, tak si myslim, že tu vodu 10x za rok to snese i tenhle 4
18:55:04
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: tak o cenovym rozdílu netřeba...
18:35:43
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 18:21:15: Pche ve Škodovce umí všechno 4 5 ale je tam i cenový rozdíl dal jsem zlatej a na léto to musí stačit 40
18:21:15
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: jen dostupnost zelenýho a černýho je dost omezená, takže všude zlatej, jen na motorky to nepatří takže tam stříbrnej
18:05:25
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 17:53:18: JJ a nejlepší je černej i když mám zlatej. 1



BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?
upraveno 3x, naposled 26.11.2010 18:06:17
17:53:18
26.11.2010
m8rinek
-> T: hlavně stříbrnej chromát není žádnej extrabuřt, zlatej je odolnější....

www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
17:44:50
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.11.10 17:26:02: Bude vlečka 9 Jinak bacha na zinek na těch plochách kde je gufero aby to bylo hladký.4
17:30:01
26.11.2010
afro100
-> T: 9



som si vravel co je to za kravinu ten predchadzajuci obrazok, ae toto sa mi zda este vacsia 3 no, tvoj boj :)
17:26:02
26.11.2010
před a po 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.11.2010 17:26:02
17:20:40
26.11.2010
-> afro100: : no já už je mam, takže tyhle jak josu vyvařený,tak jen vezmu a prohodim za stávající 4



no vůbec mě to nenapadlo :-D lae je přeci kyvka podvázaná za novavice....ale je to pekne na prd, když už tam chceš něco dělat s tim....přmýšlím, jestli to nepředělám :-/ :-)
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 17:22:10
09:55:10
26.11.2010
afro100
-> Eidy: nj, som nevedel z hlavy presne ako ...



-> m8rinek: tak tak ...
08:59:59
26.11.2010
m8rinek
Já mam za to, žer origo kyvka podvázaná je ze serie, proč by to tedy nešlo?
06:53:58
26.11.2010
Eidy
-> afro100: u eRka jsou buchty širokým ven, pokud se nepletu. A jak říká afro100, podvázat můžeš i kyvku.
20:15:34
25.11.2010
afro100
-> T: pozdlzne su rovnake, len musis dat buchty tak ako maju byt, u erka su totiz opacne nez u eMka ...
19:36:09
25.11.2010
-> afro100: : taky pravda...třeba příprava do budoucna 4 ikdyž pružiny ještě říznu, takže ne možná tak daleká 3

ale jsou podélný stejný na vlečku i kyvku a výztuhy,ne?
18:01:08
25.11.2010
afro100
-> T: podvazat sa moze aj kyvka ked mas dostatocne snizeno ...
Extreme Tyres