-> Eidy: : pšššt
ne vážně.....na letošek...teda spíš další sezonu bych rád dostal z motoru jenom něco málo a dál ještě se trošku věnoval podvozku,ale na další sezonu, nebo prostě časem bych rád do tý 130 dal fabii a to už na kyvce nechat nechi, tak uvidíme co nám čas ukáže
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:30:40
27.11.2010
27.11.2010
T
20:12:11
27.11.2010
27.11.2010
Eidy
-> T: Ty si brousíš zuby na molčanovku?
V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu.
V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu.
13:04:38
27.11.2010
27.11.2010
T
-> m8rinek: : kušuj už ho mam na autě a za rok to nic neudělalo zatím....
12:05:35
27.11.2010
27.11.2010
m8rinek
-> T: nesnese ;)
10:47:22
27.11.2010
27.11.2010
T
-> Tuner#2: -> afro100: . nebude , jen mě právě zajímala reakce jinak mam doma vlečku a z dlouhé chvíle si s ní hraju...teda ne kompletní, jen poloosy,ramena netřeba a ten zinek mě netrápí...vím o odolnosti,ale stejně přez tobude ještě barva a ikdyž ne, tak si myslim, že tu vodu 10x za rok to snese i tenhle
18:55:04
26.11.2010
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: tak o cenovym rozdílu netřeba...
18:35:43
26.11.2010
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 18:21:15: Pche ve Škodovce umí všechno ale je tam i cenový rozdíl dal jsem zlatej a na léto to musí stačit
18:21:15
26.11.2010
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: jen dostupnost zelenýho a černýho je dost omezená, takže všude zlatej, jen na motorky to nepatří takže tam stříbrnej
18:05:25
26.11.2010
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 17:53:18: JJ a nejlepší je černej i když mám zlatej.
BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?
BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?
17:53:18
26.11.2010
26.11.2010
m8rinek
-> T: hlavně stříbrnej chromát není žádnej extrabuřt, zlatej je odolnější....
www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
17:44:50
26.11.2010
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.11.10 17:26:02: Bude vlečka Jinak bacha na zinek na těch plochách kde je gufero aby to bylo hladký.
17:30:01
26.11.2010
26.11.2010
afro100
-> T:
som si vravel co je to za kravinu ten predchadzajuci obrazok, ae toto sa mi zda este vacsia no, tvoj boj :)
som si vravel co je to za kravinu ten predchadzajuci obrazok, ae toto sa mi zda este vacsia no, tvoj boj :)
17:20:40
26.11.2010
26.11.2010
T
-> afro100: : no já už je mam, takže tyhle jak josu vyvařený,tak jen vezmu a prohodim za stávající
no vůbec mě to nenapadlo :-D lae je přeci kyvka podvázaná za novavice....ale je to pekne na prd, když už tam chceš něco dělat s tim....přmýšlím, jestli to nepředělám :-/ :-)
no vůbec mě to nenapadlo :-D lae je přeci kyvka podvázaná za novavice....ale je to pekne na prd, když už tam chceš něco dělat s tim....přmýšlím, jestli to nepředělám :-/ :-)
09:55:10
26.11.2010
26.11.2010
afro100
-> Eidy: nj, som nevedel z hlavy presne ako ...
-> m8rinek: tak tak ...
-> m8rinek: tak tak ...
08:59:59
26.11.2010
26.11.2010
m8rinek
Já mam za to, žer origo kyvka podvázaná je ze serie, proč by to tedy nešlo?
06:53:58
26.11.2010
26.11.2010
Eidy
-> afro100: u eRka jsou buchty širokým ven, pokud se nepletu. A jak říká afro100, podvázat můžeš i kyvku.
20:15:34
25.11.2010
25.11.2010
afro100
-> T: pozdlzne su rovnake, len musis dat buchty tak ako maju byt, u erka su totiz opacne nez u eMka ...
19:36:09
25.11.2010
25.11.2010
T
-> afro100: : taky pravda...třeba příprava do budoucna ikdyž pružiny ještě říznu, takže ne možná tak daleká
ale jsou podélný stejný na vlečku i kyvku a výztuhy,ne?
ale jsou podélný stejný na vlečku i kyvku a výztuhy,ne?