skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:44:50
03.10.2010
03.10.2010
T
-> m8rinek: : počkej a co vymýšlím? podle mě to opravdu odepínací je ten modrý OMP,ale zase dole nejsou ani oka,takže to vypadá na ten odeínací,co jsi mi poslal...no tak musim začít šetřit
03:21:13
03.10.2010
03.10.2010
m8rinek
-> T: Nevymýšlej hlouposti ;).
20:46:40
02.10.2010
02.10.2010
T
-> m8rinek: : jo takhle, no mě jde o to odepínání spíše na oko, vzadu stejně nikdo nejezdí,ale když by něco,tak odepnu a mam dvoubodák a basta každopádně mi to přijde lepí napevno a spojit pak,než mít to vyosení na oku
20:34:52
02.10.2010
02.10.2010
m8rinek
tu je fotka www.schrothracing.com/sto
re/.../rallye-3
tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...
www.riegger.cz/obchod/... /63250
www.riegger.cz/obchod/... /63260
tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...
www.riegger.cz/obchod/... /63250
www.riegger.cz/obchod/... /63260
20:33:43
02.10.2010
02.10.2010
m8rinek
-> T: Tak se to dělá, ale jsou to jinak rozepínací pásy než bylo myšleno, Schroth (možná i další), lze pohodlně rozepnout hned za opěrkou řidiče a ne až na kotvícím bodě...
20:31:49
02.10.2010
02.10.2010
T
tak koukám na tu fotku s pásama,co sjem dal a ty zrovna josu odepínací, jestli dobře vidim,takže to lze skombinovat s tímhle? že bych tohle našrouboval na C sloupek místo zadních pásů a bude,jen mi přijde,že to bude na prd,že bude to očko směřovat směrem k prostředku vozu a ne dopředu v tahu pásů blbost?
speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
20:14:23
01.10.2010
01.10.2010
T
tak konečně mam co potřebuju a kompletuju,zítra jen dokoupit pár šroubků atd. a dodělat do do finále a nejlépe se projet
11:52:01
01.10.2010
01.10.2010
T
-> jok3r: : tak nic, koukal jem a myslis toho favorita? to vypada dobre, kouknu na to poradne doma....
paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
09:23:29
01.10.2010
01.10.2010
T
-> jok3r: : sem s tim
vypadá to tedy dobře díky všem zatím
vypadá to tedy dobře díky všem zatím
20:27:13
30.09.2010
30.09.2010
matoo
-> m8rinek: aj sparco
19:03:45
30.09.2010
30.09.2010
jok3r
-> T: jestli chces tak ti muzu vyfotit svoje rozepinaci pasy, pripadne prirucku od vyrobce kde sou ruzny zpusoby uchyceni jak spatnyho tak spravnyho,,,, jinak vyrobce schroth a pasy tusim model rally 3
18:38:33
30.09.2010
30.09.2010
m8rinek
-> T: schroth to dělal...
13:42:37
30.09.2010
30.09.2010
T
-> U-Geen: : no to je mi jasný
-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto?
-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto?
13:34:42
30.09.2010
30.09.2010
vhml
-> T: na stovce jedině a zasádně dolů na C sloupek. Zadní sedačky můžou zůstat, nastupování je obížnější. Existuje verze rozepínací, kdy to rozcvakneš, posádka dozadu nastoupí a secvakneš zpátky
13:25:34
30.09.2010
30.09.2010
U-Geen
-> T: tak nemusis, akorat tam nikdo nesmi jezdit
13:21:18
30.09.2010
30.09.2010
T
-> Tuner#2: : hmm...takže opravdu jen zrušit zadní sedačky
12:07:21
30.09.2010
30.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 30.09.10 11:52:21: Max. myslím 45° jinak Tě to při nehodě spíš ublíží.
11:52:21
30.09.2010
30.09.2010
T
-> m8rinek: : tak to je dostačující argument takže jedině místo zadních sedaček
11:14:06
30.09.2010
30.09.2010
m8rinek
-> T: musíš dozadu, tohle je hloupost...
a) to nebude fungovat jako bezpečnostní pás
b) není to dost pevnej bod
c) je předepsaný ukotvení pásů
To co jsi vymyslel je opravdu nebezpečný
www.procivic.com/download /sparco-harness-safety-ins tructions.jpg
a) to nebude fungovat jako bezpečnostní pás
b) není to dost pevnej bod
c) je předepsaný ukotvení pásů
To co jsi vymyslel je opravdu nebezpečný
www.procivic.com/download /sparco-harness-safety-ins tructions.jpg