T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

03:21:13
03.10.2010
m8rinek
-> T: Nevymýšlej hlouposti ;).
20:46:40
02.10.2010
-> m8rinek: : jo takhle, no mě jde o to odepínání spíše na oko, vzadu stejně nikdo nejezdí,ale když by něco,tak odepnu a mam dvoubodák a basta 3 každopádně mi to přijde lepí napevno a spojit pak,než mít to vyosení na oku 8
20:34:52
02.10.2010
m8rinek
tu je fotka www.schrothracing.com/sto re/.../rallye-3



tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...

www.riegger.cz/obchod/... /63250

www.riegger.cz/obchod/... /63260
upraveno 2x, naposled 02.10.2010 20:42:05
20:33:43
02.10.2010
m8rinek
-> T: Tak se to dělá, ale jsou to jinak rozepínací pásy než bylo myšleno, Schroth (možná i další), lze pohodlně rozepnout hned za opěrkou řidiče a ne až na kotvícím bodě...
20:31:49
02.10.2010
tak koukám na tu fotku s pásama,co sjem dal a ty zrovna josu odepínací, jestli dobře vidim,takže to lze skombinovat s tímhle? že bych tohle našrouboval na C sloupek místo zadních pásů a bude,jen mi přijde,že to bude na prd,že bude to očko směřovat směrem k prostředku vozu a ne dopředu v tahu pásů 8 blbost?



speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
20:15:16
01.10.2010
takhle je to zespoda ten nasávač 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2010 20:15:16
20:14:23
01.10.2010
tak konečně mam co potřebuju a kompletuju,zítra jen dokoupit pár šroubků atd. a dodělat do do finále a nejlépe se projet 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.10.2010 20:14:23
11:52:01
01.10.2010
-> jok3r: : tak nic, koukal jem a myslis toho favorita? to vypada dobre, kouknu na to poradne doma....



paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 20:12:31
09:23:29
01.10.2010
-> jok3r: : sem s tim 4



vypadá to tedy dobře 40 díky všem zatím 40
20:27:13
30.09.2010
matoo
-> m8rinek: aj sparco
19:03:45
30.09.2010
jok3r
-> T: jestli chces tak ti muzu vyfotit svoje rozepinaci pasy, pripadne prirucku od vyrobce kde sou ruzny zpusoby uchyceni jak spatnyho tak spravnyho,,,, jinak vyrobce schroth a pasy tusim model rally 3
18:38:33
30.09.2010
m8rinek
-> T: schroth to dělal...
13:42:37
30.09.2010
-> U-Geen: : no to je mi jasný 4 3



-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto? 5
13:34:42
30.09.2010
vhml
-> T: na stovce jedině a zasádně dolů na C sloupek. Zadní sedačky můžou zůstat, nastupování je obížnější. Existuje verze rozepínací, kdy to rozcvakneš, posádka dozadu nastoupí a secvakneš zpátky
13:25:34
30.09.2010
U-Geen
-> T: tak nemusis, akorat tam nikdo nesmi jezdit
13:21:18
30.09.2010
-> Tuner#2: : hmm...takže opravdu jen zrušit zadní sedačky 8 10
12:07:21
30.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 30.09.10 11:52:21: Max. myslím 45° jinak Tě to při nehodě spíš ublíží.
11:52:21
30.09.2010
-> m8rinek: : tak to je dostačující argument 8 takže jedině místo zadních sedaček 10 8
11:14:06
30.09.2010
m8rinek
-> T: musíš dozadu, tohle je hloupost...

a) to nebude fungovat jako bezpečnostní pás

b) není to dost pevnej bod

c) je předepsaný ukotvení pásů



To co jsi vymyslel je opravdu nebezpečný

www.procivic.com/download /sparco-harness-safety-ins tructions.jpg
09:00:04
30.09.2010
Extreme Tyres