T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:54:42
13.10.2010
-> jarda.u1: : taky 5
18:53:43
13.10.2010
jarda.u1
-> T: odlehcujes?
18:52:10
13.10.2010
kdo moje auto viděl a viděl zadní haubnu nebo dokonce ji držel v ruce 4 3 tak ví, proč 40



hurááá je doma, díky laminatakovi 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.10.2010 18:52:10
16:22:21
07.10.2010
vhml : tak tady je fotka,staci? je tu nělde na tý fotce, to místo? dík
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.10.2010 16:22:21
13:42:35
06.10.2010
tak už jsme našel pásy,co se mi líbí :-) jinak teda černý samozřejmě 40



speedpro.cz/tuningove-ode pinaci-bodove-pasy-strada3 -p-3947.html
17:41:08
04.10.2010
-> m8rinek: : no to je jasný,ale i ta je nedostačující jsem zjistil po dneštním projetí s výfukem 3
12:26:09
04.10.2010
m8rinek
-> T: nikoho vzadu nevoz, erko je dvoumístné, sedačky jsou pouze hlukovou izolací...
21:48:08
03.10.2010
-> jok3r: : tak ty tam mam, takže dobrý a viděl bych to na ty odepínací, co tady dával odkaz m8rinek, každopádně díky 4
20:25:58
03.10.2010
jok3r
-> T: on ma misto nich poloram, ten mu nevadil, vadilo mu ze tam nejsou ty sedadla:D
12:03:11
03.10.2010
tak asi tak nějak....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.10.2010 12:03:11
12:02:21
03.10.2010
a je tááám :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.10.2010 12:02:21
12:01:47
03.10.2010
-> jok3r: : no to bych nerad za 500 3 ale sedačky mam 3
10:47:07
03.10.2010
jok3r
-> T: ze vzadu vozim veci a ze me posledne buzerovali kdyz sem mel vyndany sedacky? zidlik za to dostal petikilo3
10:42:43
03.10.2010
-> jok3r: : jasně,ale to bys to musel mít zapsané v TP a s jakým odůvodněním ti to zapíší? 40
10:39:48
03.10.2010
jok3r
-> T: zalezi jestli tim tuningove upravenym vozem nemyslej absenci zadnich sedadel1
10:36:06
03.10.2010
-> jok3r: : no právě, to je ono...mě tam taky nikdo nejezdí,ale ikdyž by byla pravda o homologaci do normálního provozu,tak ať mi vysvětlí ten zadek, že aby tam někdo seděl je dle mě nebezpečný....



"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"

asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
10:33:07
03.10.2010
jok3r
-> T: no ono kdyz sedis vzadu tak je to dost nepohodlny protoze ti to v podstate vede prez rameno kolem krku dopredu... nevim no,,, nastesti u me vzadu nikdo nejezdi takze pohoda, jen premyslim jestli si nenechat do technicaku zapsat jen 2 mista k sezeni aby kdyztak nemohli policajti remcat
10:14:55
03.10.2010
-> jok3r: : dík 4 je to sice rozmazaný trošku a nelze moc číst,ale jestli jsem to pochopil,tak na C sloupek klidně a to i s původníma zadníma pásama,ale zase by tam neměl nikdo cestovat, takový divný 3 a co jsem četl na tránkách,co posílal m8rinek, tak jsou ty pásy pro normální provoz schváleny a při tom přijdu vzadu o dvě místa přeci, tak to jsou dva protiklady pro mě moc nepochopený 40 3
10:00:30
03.10.2010
jok3r
-> T: hodil sem ti do clanku fotky ty knizecky4 a nelekni se tam tech helmutu3
09:44:50
03.10.2010
-> m8rinek: : počkej a co vymýšlím? podle mě to opravdu odepínací je ten modrý OMP,ale zase dole nejsou ani oka,takže to vypadá na ten odeínací,co jsi mi poslal...no tak musim začít šetřit 40 4
Extreme Tyres