
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: zalezi jestli tim tuningove upravenym vozem nemyslej absenci zadnich sedadel

-> jok3r: : no právě, to je ono...mě tam taky nikdo nejezdí,ale ikdyž by byla pravda o homologaci do normálního provozu,tak ať mi vysvětlí ten zadek, že aby tam někdo seděl je dle mě nebezpečný....
"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"
asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
"Tuningové bezpečnostní pásy SCHROTH určené pro použití v tuningově upravených vozech. Všechny pásy jsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích a je tak možné je používat v běžném provozu!"
asi jsem to špatně pochopil,nebo nevim....
-> T: no ono kdyz sedis vzadu tak je to dost nepohodlny protoze ti to v podstate vede prez rameno kolem krku dopredu... nevim no,,, nastesti u me vzadu nikdo nejezdi takze pohoda, jen premyslim jestli si nenechat do technicaku zapsat jen 2 mista k sezeni aby kdyztak nemohli policajti remcat
-> jok3r: : dík
je to sice rozmazaný trošku a nelze moc číst,ale jestli jsem to pochopil,tak na C sloupek klidně a to i s původníma zadníma pásama,ale zase by tam neměl nikdo cestovat, takový divný
a co jsem četl na tránkách,co posílal m8rinek, tak jsou ty pásy pro normální provoz schváleny a při tom přijdu vzadu o dvě místa přeci, tak to jsou dva protiklady pro mě moc nepochopený





-> T: hodil sem ti do clanku fotky ty knizecky
a nelekni se tam tech helmutu


-> m8rinek: : počkej a co vymýšlím? podle mě to opravdu odepínací je ten modrý OMP,ale zase dole nejsou ani oka,takže to vypadá na ten odeínací,co jsi mi poslal...no tak musim začít šetřit



-> T: Nevymýšlej hlouposti ;).
-> m8rinek: : jo takhle, no mě jde o to odepínání spíše na oko, vzadu stejně nikdo nejezdí,ale když by něco,tak odepnu a mam dvoubodák a basta
každopádně mi to přijde lepí napevno a spojit pak,než mít to vyosení na oku 


tu je fotka www.schrothracing.com/sto
re/.../rallye-3
tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...
www.riegger.cz/obchod/... /63250
www.riegger.cz/obchod/... /63260
tak koukám, že u Schrotu jdou sehnat jak 4b(kotvení dole na tunelu a prahu) tak 3b(dole i nahoře) odepínací ... Nicméně aby jsi zachoval alespoň ,,jedno,, místo vzadu volil bych 3b kotvený nahoře. Ukotvení šikmo nevadí, nicméně by člověk měl bejt hodně utaženej...
www.riegger.cz/obchod/... /63250
www.riegger.cz/obchod/... /63260
-> T: Tak se to dělá, ale jsou to jinak rozepínací pásy než bylo myšleno, Schroth (možná i další), lze pohodlně rozepnout hned za opěrkou řidiče a ne až na kotvícím bodě...
tak koukám na tu fotku s pásama,co sjem dal a ty zrovna josu odepínací, jestli dobře vidim,takže to lze skombinovat s tímhle? že bych tohle našrouboval na C sloupek místo zadních pásů a bude,jen mi přijde,že to bude na prd,že bude to očko směřovat směrem k prostředku vozu a ne dopředu v tahu pásů
blbost?
speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html

speedpro.cz/prichyceni-pa su-p-1079.html
tak konečně mam co potřebuju a kompletuju,zítra jen dokoupit pár šroubků atd. a dodělat do do finále a nejlépe se projet 

-> jok3r: : tak nic, koukal jem a myslis toho favorita? to vypada dobre, kouknu na to poradne doma....
paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
paráda,takhle bych si to představoval,jen přemejšlim, jestli já tam mam taky místo na pásy :-/ a tu příručku klidně zašli, dík :-)
-> jok3r: : sem s tim
vypadá to tedy dobře
díky všem zatím 

vypadá to tedy dobře


-> m8rinek: aj sparco
-> T: jestli chces tak ti muzu vyfotit svoje rozepinaci pasy, pripadne prirucku od vyrobce kde sou ruzny zpusoby uchyceni jak spatnyho tak spravnyho,,,, jinak vyrobce schroth a pasy tusim model rally 3
-> T: schroth to dělal...
-> U-Geen: : no to je mi jasný
-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto?


-> vhml: : nemam nějak představu,ale líbí se mi to, nemáš někde nějaké foto?

-> T: na stovce jedině a zasádně dolů na C sloupek. Zadní sedačky můžou zůstat, nastupování je obížnější. Existuje verze rozepínací, kdy to rozcvakneš, posádka dozadu nastoupí a secvakneš zpátky