skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:16:57
17.09.2010
17.09.2010
death
-> vhml: můžeš prosím popsat které rozměry nesedí se škodováckými kotouči? ascona/škoda? možná by to zajímalo víc lidí :) děkuji
17:08:12
17.09.2010
17.09.2010
afro100
-> m8rinek: hmm, tak ja mam nove kotuce (cca 8000 tis km) s novymi doskami a ked som to tam daval tak na kazdej strane bolo v brzdici po zatlaceni piestika este tak 2 mm miesta ... ale na 2p, takze som predpokladal ze sa to vojde, max ubrat po 1mm z dosiek ...
16:57:01
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> m8rinek: tak ubrat kotouce se trosku miji s tim proc se kupovali tlustsi
16:53:01
17.09.2010
17.09.2010
m8rinek
-> afro100: mam tuseni ze na 4p a i tam se musej dat ubrany desky (a nebo ubrany kotouce)
16:46:50
17.09.2010
17.09.2010
afro100
-> vhml: na 2p ?
-> T: Mas ine len kotuce, dosky sa, predpokladam, zmestia ...
-> T: Mas ine len kotuce, dosky sa, predpokladam, zmestia ...
16:25:58
17.09.2010
17.09.2010
T
-> havlik: : L pardón speedpro.cz/ferodo-racing
-2500-zavodni-desticky-sko
da-100120-p-1967.html
-> vhml: : serie z ascony a desky?
-> vhml: : serie z ascony a desky?
16:18:30
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> T: zadnej odkaz se nevlozil
16:15:52
17.09.2010
17.09.2010
vhml
-> T: já jezdím kotouče z ascony, plnej kotouč, 12,5mm, je třeba trošku upravit.
16:11:03
17.09.2010
17.09.2010
T
-> havlik: : no to jo,ale to mi se sériovejma kotoučma za chvilku z nich nic nezbude
takyj sem na ně dával odkaz, jestli to josu ony....
takyj sem na ně dával odkaz, jestli to josu ony....
16:03:35
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> T: nebo kup ty desky DS2000 nebo jaky maj označení co jezdí Eidy na 2pístky stojí kolem 500 to jen na 4pisty stojí asi 2500
15:57:42
17.09.2010
17.09.2010
T
-> havlik: : to jsou otázky a jiná teda varianta asi neni,ale stejně koukám
15:56:54
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> T: jj a v čem je problém
15:50:52
17.09.2010
17.09.2010
T
-> havlik: : no jasný,ale to pak jedině 4p ne?
15:49:47
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> T: to je uplně na hovno kup chlazený kotouče jestli chceš něco lepšího
15:48:41
17.09.2010
17.09.2010
T
-> havlik: , -> death: : ani s tímhle? asi pro mě určitě ne, to už je asi opravdu na závodění, co?
15:48:33
17.09.2010
17.09.2010
Nwkt
-> T: Rozvrtaný sériový kotouče, nebrat
15:45:42
17.09.2010
17.09.2010
death
-> T: je to zbytečné, víc to opotřebí destičky, přínos leda že se o malinko lépe (tipuju tak o pár %) zlepší odběr prachu z destiček, jinak vyhozené peníze, na výkon brzd nemá vliv
15:43:35
17.09.2010
17.09.2010
havlik
-> T: ne
15:41:14
17.09.2010
17.09.2010
T
sakryš pořád koukám nejdřív jak vylepšit podvozek a brzdy a pak motor, tak mě napadlo,co říkáte na tohle? speedpro.cz/sportovni-der
ovane-kotouce-speedpro-sko
da-p-6407.html