T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:59:31
30.09.2010
-> m8rinek: : jasný. ty dvě místa ano,ale to třetí? když to nechci dozadu? zkusil jsem to v malování jestli pochopíš :-D
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.09.2010 08:59:31
00:46:31
30.09.2010
m8rinek
-> T: pásy patřej do kotevních míst pro pásy :))). Navíc uplně nevim kam myslíš :(
21:51:39
29.09.2010
a když už je tady takových rad, takco mi řeknete na uchycení 3 nebo 4 bodových pásů? ty dva místo původních pásů jsou jasný,ale abych nemusel rušit zadní sedačky,tak mě napadlo udělat nějakou spojovací tyč nebo něco mezi ty výstupky na podlaze,co josu na tom přidělaný sedačky a dát to tam....názory?
21:07:23
29.09.2010
-> m8rinek: : to jsem zjistil,kkdyž už jsem to měl udělaný,ale dal sjem si s tim napojením práci a to konkrétně si myslim,že je udělaný pěkně....no a zybtek svodů? jak sjem psal..musí zatím stačit 4
20:52:28
29.09.2010
m8rinek
-> T: taková malá rada :))), na svod 2-1 užij na spojední první díl fáčka...

Dnes jsem něco podobného vyráběl, jen to dopadlo o něco lépe :P
20:39:14
29.09.2010
-> afro100: : no zatím to musí stačit, než našetřim na 3do1 4
20:36:45
29.09.2010
afro100
-> T: no tak svod z kolinek a este 2 x 90° ... to motoru neprida
20:35:12
29.09.2010
-> afro100: : no coco? 3
20:33:56
29.09.2010
20:33:41
29.09.2010
afro100
-> T: tvl co to jeee ? 9
20:33:17
29.09.2010
a druhá vrstva 40 aby těch fotek nebylo málo 3

ale stejně mi přijde, že to ještě prosvítá místama 8 40
20:32:21
29.09.2010
a už i svod po první vrstvě barvy 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.09.2010 20:32:21
19:52:54
28.09.2010
-> bibendum30: : dík 4 jsem zvědav, jestli budou dostačijící držáky na příčce 8 40
19:45:55
28.09.2010
bibendum30
-> T: pěkná práce4
19:43:18
28.09.2010
19:42:29
28.09.2010
na příčce držáky tlumiče výfuku a první vrstva alkytonu již hotova.....zítra druhá 40
19:41:07
28.09.2010
makam jak vzteklej a zatím teda jen tohle,ale už to bude a bude se skládat konečně zpet 40

tlumič s držákama hotov
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.09.2010 19:41:07
19:06:03
23.09.2010
havlik
-> T: jo no vidíš to sem viděl sem na to uplně zapomněl:D
21:39:55
21.09.2010
m8rinek
-> T: na 5k k ničemu, na sportovní motor moc měký...
20:24:14
21.09.2010
a dárek pro éro od kamaráda 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.09.2010 20:24:14
Extreme Tyres