T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:34:37
02.09.2010
afro100
T 02.09.10 21:30:26 napsal:

→ afro100: : dík,rozdíl patrný,ale podle toho,co sjem

četl jsem pochopil, že je blbost dávat kyvkový na vlečku a ne obráceně

40




nj ale to bolo len na margo toho ze nie su tie buchty rovnake ... :)
21:32:56
02.09.2010
m8rinek
-> ZdenoR: po úpravě možná, ale spíš bych brousil na unibalu ;).



Nicméně souhlas, vyřešil bych to tvrdou buchetkou a hotovo ;).



-> T: ale kuš, já to zas tak špatně nemyslel, skoro vůbec, vlastně uplně přátelsky :D.
21:32:36
02.09.2010
Nwkt
-> death: Roztrhají se ti časem
21:30:41
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR 02.09.10 21:22:27: Naprostý souhlas, nemám co dodat, snad jen zdůrazním že na kyvku opravdu ne. To by musela mít jedině extra tuhý pružiny a pérovat tak max. 2cm, pak by to zásadní problém nebyl.
21:30:26
02.09.2010
-> afro100: : dík,rozdíl patrný,ale podle toho,co sjem četl jsem pochopil, že je blbost dávat kyvkový na vlečku a ne obráceně 40



-> death: : 52



-> ZdenoR: : no, na tom asi něco bude s tou kružnicí 19 a do toho hlučnost, asi zůstanu u té střední cesty, tohle mě jen napadlo, že ani ta cena neni tak daleko od tvrdých silenbloků 4 a ikdyž tomu fakt moc nerozumim, tak asi souhlas, že po úpravě dostanu cokoliv kamkoliv skoro 40 3
21:29:32
02.09.2010
death
-> Nwkt: na to že jsem před 14-ti dny dával vlečku do auta tak jsem si toho ani nevšiml :) * taková úvaha, dát omylem kyvkové tak by se pravděpodobně měnila víc sbíhavost/rozbíhavost...
21:22:27
02.09.2010
ZdenoR
-> T: Na kyvku bych ti to ani nedoporučoval protože ta náprava se v podstatě hýbe po kružnici a nějaká volnost tam být musí jinak se bude deformovat rameno nebo kastle. Co se hličnosti týka jsou to pazvuky jako když máš vymlácené ložiska

Podle m8 klidně budu lhát,ale namontuješ je tam jenom stačí z těch eLek co rtží buchty v kastli odbrousit kroužek na osazení.
21:21:41
02.09.2010
Nwkt
-> death: Ne, vlečka má uvnitř výztuhu
21:19:46
02.09.2010
death
-> m8rinek: -> T: to z odkazu by nešlo použít "hned" ale určitě není problém vyrobit podle montážních míst R-ka nebo upravit aby šlo použít 5
21:19:37
02.09.2010
afro100
-> T: -> mischo: vleckove maju vyztuhu img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_540_86833__2008-06 -22_23-41-07_82.jpg



skoda-virt.cz/cz/.../8683 3-silentbloky-ramen-vlecka -kyvka?gotopost=1...



Tento (aj ine) web studnica mudrosti jest, staci hladat :)
21:17:59
02.09.2010
mischo - zrušená registrace
-> T: -> afro100: toto zaujima aj man aky je rozdiel :)
21:15:21
02.09.2010
-> afro100: : zase jsem chytřejší o něco 4 a jaký je rozdíl? 131
21:14:04
02.09.2010
afro100
-> T: nie su stejne, je rozdiel v buchte na kyvku a vlečku
21:12:50
02.09.2010
-> m8rinek: : to jen tak nebude, snažím se vzdělávat a zjišťovat,ale já to tu opakuju pořád....nemám a nikdy jsem neměl s autama nic společnýho a nikdo mě nic nikdy neučil a to, že jsem erko postavil skoro sám,s pár pomocema a tady s virtem, je zázrak.....



a vzhledem k tomu,že ty silenbloky jsou stejný od 100 až po rapida, pokud se nepletu, tak mě nenapadlo, že by to nemohlo pasovat....
21:10:30
02.09.2010
-> death: : tak to jo, to si rozumíme 4

no laboruju , nelaboruju, mam svoji představu,ale jen jsem na ně narazil a vzhledem k tomu,že minimálně tvrdý silenbloky tam dát musim, tak mě napadlo tohle,ale to už asi bude na mě moc 4 8
21:08:27
02.09.2010
m8rinek
-> T: Ty vole, ty jednou až začneš přemýšlet tak se zem zachvěje :))). Protože to je vyrobený tak aby to šlo jednoduše zastavět do 742 (osazený válečky), ale er má uchycení poněkud jiný, dost atypický...přece ;)
21:04:19
02.09.2010
death
-> T: deformace gumy v buchtách, nedopsal jsem myšlenku :) nic co by někdo nevěděl, gumy tam fungují jako tlumení vibrací, nárazů a pod a tohle bude jako tuhé vedení bez pohybu jaký byl možný v rámci buchty, myslím že není potřeba pitvat :)

taky záleží co od toho přesně čekáš nebo v podstatě laboruješ co by ti vlastně na podvozku vyhovovalo?
upraveno 1x, naposled 02.09.2010 21:05:11
20:57:24
02.09.2010
jinak tady další blbý otázky 3 skoda-virt.cz/cz/.../6529 9-skladame-napravu
20:56:42
02.09.2010
-> death: : deformace gum?



-> m8rinek: . proč? já myslel, že to souhlasí s rozměrama a všim s klasickejma "buchtama" 131
Extreme Tyres