skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
-> havlik: : dík
ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák
no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál 



-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět

-> Shader: : dík 

-> T: Klobouk pane!
... fakt hezké


a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu



tak zítra nestíhám a v sobotu bych se rád dostavil do Lhoty na sraz,tak jsem dneska leštil a leštil 

-> havlik: : no pokukuju po nich a mam jedny dokonce slíbený, tak uvidíme,ale kdybys věděl,klidně dej vědět 

-> T: este to chce chrom nárazníky:)
tak josu tam už i na předku...mluvil jsem s pánem od HP a nakonec se to jen repaslo a zadek je tvrdší,dneska jsem to byl projet a v případě toho lehkýho zadku se to chová dobře,což soudím z 20km, takže počkám na dalších pár km :-) ale zatím sjem s pokojen s timhle kompletem,jen ty gumy slyšim, no....ale ty až zase někdy jindy
jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole
no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů
od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou
uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc
a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....

jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole

no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů

od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou

uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc

a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
-> afro100: : no tak to je no,takže originál svody neshánim



-> T: origo je zas otočené tak, že máš ten šrób čo je tuná vzadu otočený k bloku motora, takže je to z kaluže do blata ...
-> afro100: : no právě, že jeden šroub je pořád někde pryč schovanej
ale originál jsem nedělal, tak nemohu soudit, ale tohle je moc




-> T 31.07.10 21:29:30: ono k origo chladiči sú eR zvody otočené oproti tým čo máš o 90°, ako keby na plocho, ale aj tak to je celkom blbá práca ...
a teď sehnat někoho, kdo mi to podle toho mojeho udělá z tohodle.......
nerez o průměru 45 mm, na svody s výfukem nejni, tak zatím tak
nerez o průměru 45 mm, na svody s výfukem nejni, tak zatím tak

pořád a pořád to hučí do zatáčky a já nevím, čím to :-(
tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič
ale je to hotový.....asi takhle....
tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič

ale je to hotový.....asi takhle....
-> Eidy: : to se někdo má..."nevím kdy půjdu do práce"
v pohodě to počká :-)
nojo do 3000 je hezký,ale to dopadnu jako ty s tim chlazenim a to já nechci zase...když mě se takhle předek líbí
tak jen něco malýho jako výpomoc,ale když to udělam jako říkáš, tak budu mít chladič jako ty a to bych musel něco takového jako ty udělat a to právě neci
no to je fuk...zatím to asi necham a když už bych to dělal, tak to natahnu jen tak a vyzkoušim a pak by se vidělo co se vzhledem
a hučení mě asi čeká fakt sundat ten stabík no...ale to ještě odjedu sraz v Příbrami a pak to rozhodim,že mě stejně čeká vnitřní gufero v polose
a silenbloky jsou nový tvrdý a opravdu jen v zatáčce a to jen ve větší rychlosti,když projedu zatáčku " lážo plážo" tak nic a kromě stabíku jsem nic nedělal....

v pohodě to počká :-)
nojo do 3000 je hezký,ale to dopadnu jako ty s tim chlazenim a to já nechci zase...když mě se takhle předek líbí



a hučení mě asi čeká fakt sundat ten stabík no...ale to ještě odjedu sraz v Příbrami a pak to rozhodim,že mě stejně čeká vnitřní gufero v polose

-> T: Fotka vzpěry klidně bude, ale až se dostanu zase ke kompu. Teď jdu dom a v práci budu nevím kdy.
Tak můj chladič byl krapet dražší než obvykle bývají, ale taky si můžeš nechat vyrobit. Jsou takový lidi co chladiče vyrábí ze starších náklaďákových. Maximální délka je 70cm a výška bude jak si řekneš. Takovej chladič vyjde do 3000Kč. No a nebo vzít třeba 2 tělesa topení ze 120 a šoupnout je pod čelo. Chce to pohrát si se vzhledem a zakrytováním, ale bylo by to levný a asi účinný.
To hučení težko odhadovat, když jsem to neslyšel, takhle na dálku to nepoznám. Leda o zkusit vymontovat a projet bez něj. Když to zmizí, tak je to fakt jenom přenos vibrací přes držák stabíku a neřešil bych to. Nebo jsi současně dělal ještě jiný úpravy? A hučí to fakt hlavně v zatáčce? Jaký máš silentbloky na motoru a převodovce? Dobrý? Nový? Starší?
Tak můj chladič byl krapet dražší než obvykle bývají, ale taky si můžeš nechat vyrobit. Jsou takový lidi co chladiče vyrábí ze starších náklaďákových. Maximální délka je 70cm a výška bude jak si řekneš. Takovej chladič vyjde do 3000Kč. No a nebo vzít třeba 2 tělesa topení ze 120 a šoupnout je pod čelo. Chce to pohrát si se vzhledem a zakrytováním, ale bylo by to levný a asi účinný.
To hučení težko odhadovat, když jsem to neslyšel, takhle na dálku to nepoznám. Leda o zkusit vymontovat a projet bez něj. Když to zmizí, tak je to fakt jenom přenos vibrací přes držák stabíku a neřešil bych to. Nebo jsi současně dělal ještě jiný úpravy? A hučí to fakt hlavně v zatáčce? Jaký máš silentbloky na motoru a převodovce? Dobrý? Nový? Starší?