T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:26:58
22.08.2010
kubo980
-> afro100: Mne to nechcelo uchladiť 120 tku.. Takže 100 aut 100 spravani sa :D1
21:17:28
22.08.2010
afro100
-> kubo980: a ja eRko a plechovy, bohvieako zarostly chladic ... proste si nemyslim ze by to malo az taky vyznam, kamos uchladi favo na plechovym tiez bez tej gumy ...
20:51:05
22.08.2010
kubo980
-> afro100: Ale on tam ma 130 tku..
20:04:01
22.08.2010
afro100
-> kubo980: jazdil som bez nej pol roka a teplota bola o cca 5st. vyssie, inak ziadny problem ...
19:41:12
22.08.2010
kubo980
Tu gumu medzi chladičom a vetrakom tam stale nemaš ako na foto??
12:19:00
22.08.2010
m8rinek
-> T: někde máš chybu, není důvod to neuchladit. Zkusil jsi jinej chladič, jestli tenhle není zarostlej? Zkus dát kapsičku na boční nádech a jezdit s otevřenou kapotou...
19:18:49
21.08.2010
tak auto dneska poprvé najelo delší trasu od vyndání termostatu ( cca 150 km ) a musim říct, že to je o 100% lepší, než s ním, takže to asi budu považovat za úspěch ikdyž jsem stejně auto šetřil,ale stejně bych tam rád nějakou zálohu,abych věděl, že se o sebe auto postará samo a ne, že budu muset pořád sledovat teplotu 8
08:14:01
21.08.2010
-> afro100: : no, ale v kazdym pripade soudim, ze to asi za dalsi pokus s pumpou stoji...jinak 130 mam,ale všechno bylo přeskládáno okolo ze 120LS a i to nevim z čeho bylo,já vybral z hromady dílů ty nejlepši a zrepásnul je,takže to jistýá neni,co tam je za pumpu....
21:58:01
20.08.2010
afro100
-> T: no to by si ju musel dať dole, ale zas ja som jazdil na erčom motore velké lopatky aj malé a nejaký rozdiel som videl akurát v tom, že keď sa auto hnalo napr do kopca na trojku vo vyšších, tak sa to skoro varilo, s malými to nerobí. Ale zas keď som šiel na voľnobeh tak to rýchlejšie chladlo ... ale je pravda aj že som koľkokrát mal vodu na 70° ... čo je málo :/



Ďalej čo viem, je rozdiel aj v remeniciach, keď je ten motor proste točiaci tak najlepšia veľká remenica a malé lopatky ... aspoň u mňa.



Nedá sa to ale paušalizovať, každému funguje čosi iné ...



E. tak ma napadá, že 130 mali ale veľké lopatky, takže by tam asi mali správne byť.
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 22:01:34
21:49:18
20.08.2010
-> afro100: : napadla mě pumpa.....jak poznám rozdíl mezi velkýma a malýma lopatkama? jen , když to sundam co?
20:53:45
20.08.2010
afro100
-> T: to teleso v podstate chladič je ... u Teba by som to ale tipoval na nejaký iný problém, pretože nie je možné, aby to vrtuľa neuchladila a robilo to stále nejaké problémy ...
20:43:34
20.08.2010
-> afro100: : jasně,ale já to myslel že použiju těleso jako vodní chladič...neříkám, že je to můj nápad,ale že mě napadlo to udělat na zkoušku :-)
20:20:44
20.08.2010
afro100
-> T: vymyslas vymyslene, da sa pouzit aj to, ale vacsinou sa do povodneho obalu kurenia dava teleso z fava+ ventil



www.skoda110r.cz/article. php?id=1177
20:06:42
20.08.2010
tak už sjem to bohužel nestihl a zítra vyrážím s původnim chlazenim do Plzně,ale podle toho jak přijedu, tak mam zatím nápad tento.....tělíško z topení 120 místo původního topení erkovýho použít jako pomocný chladič paralelně k chladiči půvopdnímu.....názory?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.08.2010 20:06:42
17:52:40
15.08.2010
-> Karlos (WIO46): : to neva 3
14:40:09
13.08.2010
Karlos (WIO46)
-> T: Jo... tak teď Tě nechápu už vůbec.3
14:36:51
13.08.2010
-> jarda.u1: : jojo 4



-> Karlos (WIO46): : myslim, ty co jsem původně koupil a pak vyměnil, ne originál výrobu....to netuším :-)
19:10:02
12.08.2010
Karlos (WIO46)
-> T: Zajímavé.
18:57:07
12.08.2010
jarda.u1
-> T: to je na odpojovac bakterie?
18:46:32
12.08.2010
-> Karlos (WIO46): : no první byl kónus a ten byl na prd...tyhle už mají kulovou, tak jako matky,co jsem z toho sundal...
Extreme Tyres