T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:43:59
24.08.2010
Eidy
-> Pavel P..: zástěrky mají vliv pouze za deště. S tímhle autem se za deště nejezdí, to za prvé. Za druhé, v případě těhle šípových pneumatik a bočnímu přesazení gumových záclonek, známých coby zástěrek, půjde voda hodně do strany, čili mimo zástěrku, v čehož důsledku bude vozidlo jedoucí za tímto eRkem beztak nadávat na předpokládánou nepřítomnost tohoto ochranného gumového zařízení. To vše však vyžaduje splnění podmínky číslo 3 a sice, že vozidlo "zaeRkemjedoucí" ; by bylo schopno udržet krok a s tímto strojem a současně by bylo porušeno pravidlo 1. 3
18:43:24
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: citlivko kolikrát za rok se ti to stane a tohle asi nebude uplně auto do deště každopádně to co pobere tahle zástěrka je skoro stejný jak když tam nebude
18:41:59
24.08.2010
Pavel P..
-> havlik: jenže 99% aut má nárazník až k zemi kvůli tomu4 opravdu je to moc příjemný když auto před tebou projede kalůží nebo břečkou a máš to všechno na okně že ti to ani stěrače nepoberou4
18:40:04
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: 99% dnešní aut nemá zástěrky a jednou za sto let projíždka erkem bez zástěrek nebude taková tragédie
18:38:38
24.08.2010
Pavel P..
koukej tam zástěry dát.... ber ohled na ty co jedou za tebou4
18:38:19
24.08.2010
Mr_Kubas
Za diváky: Jsem pro sundání 1
18:34:09
24.08.2010
Eidy
v dramatickém zápasu zástěrky prohrávají na domácím hřišti O:2 3
18:33:16
24.08.2010
havlik
já sem pro bez zástěrek
18:16:22
24.08.2010
-> Eidy: : nojo , široký gumy,ale na kolech ET 100 3 a úzká náprava ještě 3
18:14:12
24.08.2010
Eidy
-> T: Leda bys dal ty zástěrky až na zem a pak by to vypadalo, že máš fakticky hodně široký gumy. Takovej guma-tuning. Nebo guma-tuzing? 3
18:09:02
24.08.2010
-> Eidy: : no vždyť mě zajímají každýho názory, takže zatím mají zástěrky -1 bod 3

někdo další? 3 40
18:05:43
24.08.2010
Eidy
-> T: Já tam žádný zástěrky nemám a nevadí mi to. Já osobně bych je tam nedával. Ale je to jen můj osobní názor. Při pohledu zezadu to asi vypadá dost divně.

No sacrifice no victory. (bez oběti není vítězství) 40
18:03:36
24.08.2010
a teď ta nejlepší 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.08.2010 18:03:36
18:02:21
24.08.2010
musím je jen zkrátit , no 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.08.2010 18:02:21
18:00:59
24.08.2010
a ještě tohle, jen přemýšlím, jestli dát , či nedát...vím, že to neni originál a vzhledem k široké nápravě to ani nepokryje celé kolo,ale já mám ten blatník dole vždycky tak zaprášenej, tak si říkám alespoň něco 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.08.2010 18:00:59
17:58:26
24.08.2010
tak další věci, snad už poslední na repas karbece :-) dík patří Davidovi.
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.08.2010 17:58:26
13:30:20
23.08.2010
-> kubo980: : gumu pořád nemám :-(



-> afro100: : no 5st. neni zase tak málo 8



-> Tuner#2: : hotovo 4
13:28:53
23.08.2010
-> m8rinek: : no jak jsem psal...bez termostatu je to už o dost lepší,ale pořád se musím hlídat a nemám žádnou rezervu,mylsím, že dkybych tomu nakládal, tak se nechytam....ale jinak na "jen tak" jízdu dobrý
23:05:07
22.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Založil jsi galerii a fotky nikde: skoda-virt.cz/cz/.../287- -19



Pokud jsi nechtěl nic nahrát a jen omylem, tak klikni na přepnout mód editace a galerii smaž. Díky.
23:00:11
22.08.2010
m8rinek
-> afro100: hele, ale kilo chladí líp, je to daný taky tvarem kasle ;). Kamarád (Stanley) má taky problémy s chlazením u upravený 120LS, nakonec pořídil zakázkovej chladič...
Extreme Tyres