T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:10:02
12.08.2010
Karlos (WIO46)
-> T: Zajímavé.
18:57:07
12.08.2010
jarda.u1
-> T: to je na odpojovac bakterie?
18:46:32
12.08.2010
-> Karlos (WIO46): : no první byl kónus a ten byl na prd...tyhle už mají kulovou, tak jako matky,co jsem z toho sundal...
18:45:41
12.08.2010
a tady ta červená věc....zbytek je v autě 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:45:41
18:30:43
12.08.2010
Karlos (WIO46)
-> T: Nejsou to ty druhovýrobní, co maj spíš kulovou, než kónusovou dosedací plochu?6
18:28:50
12.08.2010
a přidal jsem v garáži další plakáty 156
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:28:50
18:26:38
12.08.2010
futrál na volant, když pracuju se špinavýma rukama 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:26:38
18:22:32
12.08.2010
tak včerejší návštěva ve speedpru 40

nové matičky 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.08.2010 18:22:32
16:45:07
09.08.2010
jinak teda jsem ještě nepřišel na to,co tam může hučet na zadní nápravě 8 co by to mohlo být, když už? ložisko je jedna věc...co dál? a děje se to při pravotočivé ostřejší zatáčce na levém zadním kole.....
16:33:53
09.08.2010
-> Eidy: : no to jsou včechno věci, jako to lízátko, co bych i vyráběl a něco na tom trhnul...ale zase se mi nechce,když jsem první, kdo tomá 3 jinak,ale s tebou by samo nebyl problém....4
16:00:50
09.08.2010
Eidy
-> T: Na vrakárně bude předloh habaděj 4 Jsem první v pořadí až začneš vyrábět 3
15:10:50
09.08.2010
-> afro100: . no pohybuju, jen tak doma 4 ale konkrétně tenhle případ s tou feldou jsem dělal taky no...



-> Eidy: : jste mě tady postupně donutili prozdradit můj zatím takovej "carbon sen" 4 8 40

chystam se na to už dlouho,ale nemam zatím ani předlohu na kopyto,ani materiál na kopyto :_(
13:55:11
09.08.2010
Eidy
-> T: No a přetáhnout plechový karbonem a vyleštit?

Ačkoliv on ani ten plechovej není bůhví co. Ale samotný karbonový bych teda bral. To jako jo. 4
10:39:22
09.08.2010
afro100
-> T: s vystuhou asi joo, mna to len tak zaujimalo, ked sa "pohybujes v tom carbone" ...
10:24:35
09.08.2010
-> afro100: . no proč ne? buď přidat výztuhu nějakou a nebo jsem třeba dělal na kitovou feldu ochranný kryt nádrže z carbonu,tak asi věděli proč to tak chtějí 4
22:54:33
08.08.2010
afro100
-> T: no carbonove asi bezpecne moc nebudu co? 3
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 22:54:49
22:53:37
08.08.2010
-> havlik: : no když budou kovový a ve špatnym stavu...tak by se s nima dalo dělat taky spousta věcí a já vim jaký 168 167 1
22:35:24
08.08.2010
havlik
-> U-Geen: -> T: tak aspon kovovy a třeba černý ale tohle k tomu autu prostě nesedí:)
13:19:25
07.08.2010
-> U-Geen: : no tak teď nevim 3 ne, prostě je seženu a nasadím a poradim se tady s okolím 3 4
23:32:30
06.08.2010
U-Geen
chrom neeeee :-)
Extreme Tyres