T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:43:56
06.08.2010
-> Eidy: : nojo,hlavně, že to dobře dopadlo a jestli jsem to pochopil, tak ty užjsi to i projel? 40

no jinak pan Hušek to moc nepochopil,stejně jako já 3 teda,jestli to byl pan Hušek 4
23:14:34
05.08.2010
Eidy
-> T: v pohodě. Každej udělá chybu. Třeba když jsem včera skládal vrchní rameno, tak jsem tam zapomněl na čep nasadit držáky. Já klel jak dlaždič. Jrn bych chtěl slyšet, co si pan Hušek nad pístnicema pomyslel 1
22:39:35
05.08.2010
-> Eidy: : jinak všechno předvedu, až dáš vědět, kdy bude ta garden párty 40 3
22:38:04
05.08.2010
-> Eidy: : jasný, jen jsem to zapoměl dát vědět a když sjem na tim přemýšlel,nevim,rpč jsem to udělal,jak jsem to udělal 3 prostě jsem dal tak,jak to má být + trubku no,jak prosté 3

a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý 40 jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic 40 3
22:29:23
05.08.2010
Eidy
-> T: hmm, panáček leští. Jen tak dál. Už jsi přehodil to uložení předních tlumičů?
22:14:56
05.08.2010
-> havlik: : no uvidíme, když ne, tak na půdě je můžu nechat vždycky 4 takže za zkoušku nic nedám 40
21:51:41
05.08.2010
havlik
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
21:47:20
05.08.2010
-> havlik: : dík 4 ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák 40 no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál 5
21:35:05
05.08.2010
havlik
-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět4
21:12:41
05.08.2010
-> Shader: : dík 4
20:59:33
05.08.2010
Shader
-> T: Klobouk pane! 4 ... fakt hezké6
20:59:06
05.08.2010
a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu 40 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.08.2010 20:59:06
20:57:58
05.08.2010
20:57:05
05.08.2010
tak zítra nestíhám a v sobotu bych se rád dostavil do Lhoty na sraz,tak jsem dneska leštil a leštil 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.08.2010 20:57:05
20:55:37
05.08.2010
-> havlik: : no pokukuju po nich a mam jedny dokonce slíbený, tak uvidíme,ale kdybys věděl,klidně dej vědět 4
15:09:44
05.08.2010
havlik
-> T: este to chce chrom nárazníky:)
20:09:41
03.08.2010
tak josu tam už i na předku...mluvil jsem s pánem od HP a nakonec se to jen repaslo a zadek je tvrdší,dneska jsem to byl projet a v případě toho lehkýho zadku se to chová dobře,což soudím z 20km, takže počkám na dalších pár km :-) ale zatím sjem s pokojen s timhle kompletem,jen ty gumy slyšim, no....ale ty až zase někdy jindy 4



jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole 10







no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů 3

od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou 3

uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc 3

a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2010 20:09:41
22:09:16
31.07.2010
-> afro100: : no tak to je no,takže originál svody neshánim 3 40
22:05:59
31.07.2010
afro100
-> T: origo je zas otočené tak, že máš ten šrób čo je tuná vzadu otočený k bloku motora, takže je to z kaluže do blata ...
22:04:49
31.07.2010
-> afro100: : no právě, že jeden šroub je pořád někde pryč schovanej 3 ale originál jsem nedělal, tak nemohu soudit, ale tohle je moc 40 3
Extreme Tyres