skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
na jaké sání?
Nemá někdo výkres na držák vzduchového filtru pro 2 ks 45 weberů ?
-> Eidy 14.12.22 20:54:41: se to nějak rozpadlo
-> Kilián 14.12.22 21:11:28: říkal jsem, že jsem měl udělat vyšší strop, ale oni stejně ty nůžkáče mají většinou kolem metru zdvih, takže vlastně tohle stačí, protože sloupák by se stejně nevešel
motor jsem ještě nevyndaval, ale ani normálně
-> Vojťas 14.12.22 21:19:05: nemá zájem

-> Kilián 14.12.22 21:11:28: říkal jsem, že jsem měl udělat vyšší strop, ale oni stejně ty nůžkáče mají většinou kolem metru zdvih, takže vlastně tohle stačí, protože sloupák by se stejně nevešel

motor jsem ještě nevyndaval, ale ani normálně

-> Vojťas 14.12.22 21:19:05: nemá zájem

-> Klubko_ 14.12.22 21:16:04: já ne, ale třeba T bude mít zájem 

-> Vojťas 11.12.22 05:45:34: nepotřebuješ? jeden traktůrek s vlečkou navíc tady mám 

-> T: ok, díky
Já se právě chystám stavět garáž, zatím jsem ve fázi projektu. Střechu mám právě navrženou šikmou od 235 cm do 285cm. Tak právě přemýšlím nad nějakým takovým heverem. I když bych radši jámu, na tu jsem byl zvyklý.
Jak tady řešíš třeba vyndání motoru atd. U jámy to je snadný
Já se právě chystám stavět garáž, zatím jsem ve fázi projektu. Střechu mám právě navrženou šikmou od 235 cm do 285cm. Tak právě přemýšlím nad nějakým takovým heverem. I když bych radši jámu, na tu jsem byl zvyklý.
Jak tady řešíš třeba vyndání motoru atd. U jámy to je snadný

-> T: Zase to rozbil. 

Aktuálně je to na jedné hromadě 

dejte všichni pokoj, takhle to prázdný zůstane na věky a basta
-> Kilián 13.12.22 21:17:14: strop je jenom 235 cm, ale tady se vejdu na maximální zdvih 1 m a na té sedačce dokážu pod auto zajet trošku ohnutý v sedě u motorového prostoru.....zvedák jsem přesně nenašel, ale nejpodobnější je asi tento www.primadilna.cz/Mobilni -3-tunovy-nuzkovy-plne-aut omaticky-hydraulicko-elekt ricky-auto-zvedak-230V-d99 23.htm cena je koukám po 2 letech skoro úplně jinde

-> Kilián 13.12.22 21:17:14: strop je jenom 235 cm, ale tady se vejdu na maximální zdvih 1 m a na té sedačce dokážu pod auto zajet trošku ohnutý v sedě u motorového prostoru.....zvedák jsem přesně nenašel, ale nejpodobnější je asi tento www.primadilna.cz/Mobilni -3-tunovy-nuzkovy-plne-aut omaticky-hydraulicko-elekt ricky-auto-zvedak-230V-d99 23.htm cena je koukám po 2 letech skoro úplně jinde

-> T 09.12.22 17:24:54: Ahoj, můžu se zeptat jakou máš výšku stropu v garáži? případně co je to přesně za hever? dík
-> T: pěkná laboratoř

jj, kdysi dávno se nám do garáže vešly 2 auta. ale to už je pryc..
-> Eidy 10.12.22 22:04:31: , -> Vojťas 11.12.22 05:45:34: vím o tom a kromě obrovské půdy dělám úložiště kde se dá… podsklepil jsem ješte terasu a schody
-> U-Geen 10.12.22 22:57:45: Určitě jo, je to mobilní hever a už jsem ho i viděl někde venku v přístřešku

-> U-Geen 10.12.22 22:57:45: Určitě jo, je to mobilní hever a už jsem ho i viděl někde venku v přístřešku

-> T: máš to parádní. Ale jak píše Eidy, bacha na ty kola, koloběžky, odstrkovadla a dětský traktůrky s vlečkou 

-> T: pekny to mas :) takovejhle hever by sel mozna i me, ven, do pristresku... mista nad autem je dost, skoro i na vyssi.
-> T: To máte lyže, sáňky, skateboardy, koloběžky, kola, bábovičky, trakaře, koloběžky, kolečkový brusle ...



-> radekp 10.12.22 19:32:37: podlahovku mám
a představu mám, že bude garáž ma erko a dílna, ale jak to bude za pár let s rodinou… uvidíme no 


-> T: paráda! Kdybych věděl, že takový zvedák existuje...teď mám v celé garáži podlahovku
-> Eidy: jj, můj případ. moje škodovka je obstavená ze všech stran
dokonce i pod ní mám AL profily

-> Eidy: jj, můj případ. moje škodovka je obstavená ze všech stran


-> ZdrubT 09.12.22 18:21:17: je to lepší než jsem čekal, na té stolicce zajedu pod auto v sedu, to je paráda 
-> Eidy 09.12.22 18:50:54: budu se snažit... Chci ještě pořádný vysavač minimálně a v koutě u ventilátoru plachtu na sváření.... A i tak v létě ty špinavé práce venku....

-> Eidy 09.12.22 18:50:54: budu se snažit... Chci ještě pořádný vysavač minimálně a v koutě u ventilátoru plachtu na sváření.... A i tak v létě ty špinavé práce venku....