skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:58:53
14.12.2022
14.12.2022
T
Aktuálně je to na jedné hromadě
06:44:34
14.12.2022
14.12.2022
T
dejte všichni pokoj, takhle to prázdný zůstane na věky a basta
-> Kilián 13.12.22 21:17:14: strop je jenom 235 cm, ale tady se vejdu na maximální zdvih 1 m a na té sedačce dokážu pod auto zajet trošku ohnutý v sedě u motorového prostoru.....zvedák jsem přesně nenašel, ale nejpodobnější je asi tento www.primadilna.cz/Mobilni -3-tunovy-nuzkovy-plne-aut omaticky-hydraulicko-elekt ricky-auto-zvedak-230V-d99 23.htm cena je koukám po 2 letech skoro úplně jinde
-> Kilián 13.12.22 21:17:14: strop je jenom 235 cm, ale tady se vejdu na maximální zdvih 1 m a na té sedačce dokážu pod auto zajet trošku ohnutý v sedě u motorového prostoru.....zvedák jsem přesně nenašel, ale nejpodobnější je asi tento www.primadilna.cz/Mobilni -3-tunovy-nuzkovy-plne-aut omaticky-hydraulicko-elekt ricky-auto-zvedak-230V-d99 23.htm cena je koukám po 2 letech skoro úplně jinde
21:17:14
13.12.2022
13.12.2022
Kilián
-> T 09.12.22 17:24:54: Ahoj, můžu se zeptat jakou máš výšku stropu v garáži? případně co je to přesně za hever? dík
20:00:38
11.12.2022
11.12.2022
MATTESS
-> T: pěkná laboratoř
11:17:28
11.12.2022
11.12.2022
Bery
jj, kdysi dávno se nám do garáže vešly 2 auta. ale to už je pryc..
08:07:49
11.12.2022
11.12.2022
T
-> Eidy 10.12.22 22:04:31: , -> Vojťas 11.12.22 05:45:34: vím o tom a kromě obrovské půdy dělám úložiště kde se dá… podsklepil jsem ješte terasu a schody
-> U-Geen 10.12.22 22:57:45: Určitě jo, je to mobilní hever a už jsem ho i viděl někde venku v přístřešku
-> U-Geen 10.12.22 22:57:45: Určitě jo, je to mobilní hever a už jsem ho i viděl někde venku v přístřešku
05:45:34
11.12.2022
11.12.2022
Vojťas
-> T: máš to parádní. Ale jak píše Eidy, bacha na ty kola, koloběžky, odstrkovadla a dětský traktůrky s vlečkou
22:57:45
10.12.2022
10.12.2022
U-Geen
-> T: pekny to mas :) takovejhle hever by sel mozna i me, ven, do pristresku... mista nad autem je dost, skoro i na vyssi.
22:04:31
10.12.2022
10.12.2022
Eidy
-> T: To máte lyže, sáňky, skateboardy, koloběžky, kola, bábovičky, trakaře, koloběžky, kolečkový brusle ...
21:43:03
10.12.2022
10.12.2022
T
-> radekp 10.12.22 19:32:37: podlahovku mám a představu mám, že bude garáž ma erko a dílna, ale jak to bude za pár let s rodinou… uvidíme no
19:32:37
10.12.2022
10.12.2022
radekp
-> T: paráda! Kdybych věděl, že takový zvedák existuje...teď mám v celé garáži podlahovku
-> Eidy: jj, můj případ. moje škodovka je obstavená ze všech stran dokonce i pod ní mám AL profily
-> Eidy: jj, můj případ. moje škodovka je obstavená ze všech stran dokonce i pod ní mám AL profily
21:44:16
09.12.2022
09.12.2022
T
-> ZdrubT 09.12.22 18:21:17: je to lepší než jsem čekal, na té stolicce zajedu pod auto v sedu, to je paráda
-> Eidy 09.12.22 18:50:54: budu se snažit... Chci ještě pořádný vysavač minimálně a v koutě u ventilátoru plachtu na sváření.... A i tak v létě ty špinavé práce venku....
-> Eidy 09.12.22 18:50:54: budu se snažit... Chci ještě pořádný vysavač minimálně a v koutě u ventilátoru plachtu na sváření.... A i tak v létě ty špinavé práce venku....
18:50:54
09.12.2022
09.12.2022
Eidy
-> T: Tývolé, to bude paráda v takovýhle dílně. Hlavně si ji v budoucnu moc nezasekej.
18:21:17
09.12.2022
09.12.2022
ZdrubT
To bude radost na autě pracovat. Máš to parádní.
17:24:54
09.12.2022
09.12.2022
T
Zima před náma, tak jdeme na to
Konečně ve svém s trošku pohodlnějšíma podmínkama
Konečně ve svém s trošku pohodlnějšíma podmínkama
20:58:49
31.10.2022
31.10.2022
T
-> růža 29.10.22 21:59:38:
-> Eidy 31.10.22 11:25:07: je to tak
Jinak dneska pár km….. zítra prvního listopadu a počasí si nedá pokoj
-> Eidy 31.10.22 11:25:07: je to tak
Jinak dneska pár km….. zítra prvního listopadu a počasí si nedá pokoj
11:25:07
31.10.2022
31.10.2022
Eidy
-> T: Žádná garáž není dost velká. Ale špatný to není.
10:38:59
31.10.2022
31.10.2022
Mates
-> růža: moc hezká a prostorná garáž, já tam asi příští týden přivezu 105tku, ale vic se tam nevejde, at mohu kolem chodit.
21:59:38
29.10.2022
29.10.2022
růža
-> T: Moc krásný. Ten gauč a osvícené logo Nürburgringu,pecka. O Škůdkách ani nemluvím. Asi bych ani nechodil domů