skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:26:18
31.01.2023
31.01.2023
T
-> radekp 31.01.23 10:24:05: no mám toho trošku víc, tak kdo dřív pojede
10:24:05
31.01.2023
31.01.2023
radekp
-> T: jj, jsem na tom podobně. Přes léto jsem trochu zamakal na novém motoru, ale od srpna jsem na to nesáhnul. Snad to do jara rozjedu
20:58:30
30.01.2023
30.01.2023
T
-> radekp 30.01.23 20:42:00: celé 4 roky jsem nedal do erka ani korunu, takže se něco našlo bokem za tu dobu
Když člověk maká na baráku, tak nemá čas utrácet
Když člověk maká na baráku, tak nemá čas utrácet
20:42:00
30.01.2023
30.01.2023
radekp
-> T: nemám slov, paráda.
Nešla část hypotéky jiným směrem?
Nešla část hypotéky jiným směrem?
20:27:55
30.01.2023
30.01.2023
T
-> havlik 30.01.23 16:26:49: bludišťák je obsazen
16:26:49
30.01.2023
30.01.2023
havlik
to bude odvoz na rám
06:51:28
30.01.2023
30.01.2023
radekp
-> T: co je v plánu?
13:37:08
29.01.2023
29.01.2023
SO545
To je rozborka ako sa patri....
16:12:35
21.12.2022
21.12.2022
T
Nikdo ?
21:07:14
19.12.2022
19.12.2022
Eidy
-> Bery: Přes hlavu.
20:55:30
19.12.2022
19.12.2022
Bery
na jaké sání?
12:44:15
19.12.2022
19.12.2022
T
Nemá někdo výkres na držák vzduchového filtru pro 2 ks 45 weberů ?
07:43:32
16.12.2022
16.12.2022
T
-> Eidy 14.12.22 20:54:41: se to nějak rozpadlo
-> Kilián 14.12.22 21:11:28: říkal jsem, že jsem měl udělat vyšší strop, ale oni stejně ty nůžkáče mají většinou kolem metru zdvih, takže vlastně tohle stačí, protože sloupák by se stejně nevešel
motor jsem ještě nevyndaval, ale ani normálně
-> Vojťas 14.12.22 21:19:05: nemá zájem
-> Kilián 14.12.22 21:11:28: říkal jsem, že jsem měl udělat vyšší strop, ale oni stejně ty nůžkáče mají většinou kolem metru zdvih, takže vlastně tohle stačí, protože sloupák by se stejně nevešel
motor jsem ještě nevyndaval, ale ani normálně
-> Vojťas 14.12.22 21:19:05: nemá zájem
21:19:05
14.12.2022
14.12.2022
Vojťas
-> Klubko_ 14.12.22 21:16:04: já ne, ale třeba T bude mít zájem
21:16:04
14.12.2022
14.12.2022
Klubko_
-> Vojťas 11.12.22 05:45:34: nepotřebuješ? jeden traktůrek s vlečkou navíc tady mám
21:11:28
14.12.2022
14.12.2022
Kilián
-> T: ok, díky
Já se právě chystám stavět garáž, zatím jsem ve fázi projektu. Střechu mám právě navrženou šikmou od 235 cm do 285cm. Tak právě přemýšlím nad nějakým takovým heverem. I když bych radši jámu, na tu jsem byl zvyklý.
Jak tady řešíš třeba vyndání motoru atd. U jámy to je snadný
Já se právě chystám stavět garáž, zatím jsem ve fázi projektu. Střechu mám právě navrženou šikmou od 235 cm do 285cm. Tak právě přemýšlím nad nějakým takovým heverem. I když bych radši jámu, na tu jsem byl zvyklý.
Jak tady řešíš třeba vyndání motoru atd. U jámy to je snadný
20:54:41
14.12.2022
14.12.2022
Eidy
-> T: Zase to rozbil.