skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:15:51
09.04.2021
09.04.2021
milanrejpid
-> T 09.04.21 21:16:57: a je to venku že to pravda je...
21:16:57
09.04.2021
09.04.2021
T
19:55:32
09.04.2021
09.04.2021
pavucina
Hridele nikoho nezajimaj, pojede to lip ?
07:50:19
09.04.2021
09.04.2021
milanrejpid
-> T 08.04.21 22:05:44: není to pravda jo?
22:05:44
08.04.2021
08.04.2021
T
-> milanrejpid: tak určitě
21:41:43
08.04.2021
08.04.2021
milanrejpid
-> T 08.04.21 20:20:13: musel jsem tě do toho ale dokopat
20:20:13
08.04.2021
08.04.2021
T
Erko je na kolech s novýma hřídelema, ještě geo a snad nebude sezóna tak nereálná....
09:01:20
20.02.2021
20.02.2021
ZdrubT
Bohužel mi Mazda nevyhovuje, tak musim předělávat ty škodovky.
-> T: A ano, sériová škodovka je prvotřídní krám při dnešních cenách.
-> T: A ano, sériová škodovka je prvotřídní krám při dnešních cenách.
07:44:36
20.02.2021
20.02.2021
T
-> Eidy: kéž by
-> vhml: chtěl bych nesouhlasit, ale proč lhát
-> vhml: chtěl bych nesouhlasit, ale proč lhát
21:19:24
19.02.2021
19.02.2021
vhml
-> T 19.02.21 20:12:43: ale když na škodovce každej díl předěláš a doděláš, tak to jezdí skoro jako sériová mazda
21:15:34
19.02.2021
19.02.2021
Eidy
-> T: Tak už jsi začal dělat v garáži, můžete se stěhovat.
20:12:43
19.02.2021
19.02.2021
T
-> m8rinek: brzdy.... Pribrzdoval přední brzdic v létě, tak jsem opravil a teď začal jeden zadní.... A jelikož to vypadá, že si zatím mazdu nechám, tak udělám všechny 4..... Kotouče a desky jsou nové, takže repas třmenů....
-> ZdrubT: pokud se bavíme o sériovém stavu, tak si nejsem bohužel jistý.....
-> ZdrubT: pokud se bavíme o sériovém stavu, tak si nejsem bohužel jistý.....
20:07:38
19.02.2021
19.02.2021
ZdrubT
-> T: Noo hezká práce. Škodovka je lepší.
19:43:37
19.02.2021
19.02.2021
m8rinek
-> T: co děláš?
19:04:20
19.02.2021
19.02.2021
T
A aby mě nenapadlo erko nedodelat a jezdit mazdou, tak jsem rozebral i jí
12:19:31
10.02.2021
10.02.2021
gogino1987
-> T: čierna farba éru veľmi sluší
21:46:27
06.02.2021
06.02.2021
Eidy
-> T: To je správnej přístup.
21:05:32
06.02.2021
06.02.2021
T
-> Eidy: v podstatě
Stejně se s tím nedalo jezdit, tak teď to udělat musím
Stejně se s tím nedalo jezdit, tak teď to udělat musím
19:20:23
06.02.2021
06.02.2021
Eidy
-> Eidy: No žes to takhle rozbil. Ty nemáš čas s tím jezdit a teď jsi to teda pojistil.
18:48:54
06.02.2021
06.02.2021
T
-> Eidy: zase? Jsem s tím tak dlouho nic nedělal
Nevím co a jak a stejně by mě čekala geo a mám nové hřídele, tak jsem to vyndal a udělám všechno a snad to bude ok.....
Nevím co a jak a stejně by mě čekala geo a mám nové hřídele, tak jsem to vyndal a udělám všechno a snad to bude ok.....