T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:47:14
16.10.2018
Nwkt
-> Eidy: 3 3 3 jj
21:42:57
16.10.2018
Dušan
-> Eidy: 14
21:32:56
16.10.2018
Eidy
-> T: Vstřiky a turbo. 1
20:00:25
16.10.2018
-> Eidy: jen jsem neměl čas se zase stavit....takže až za 14 dní 4

a zatím velkou neznámou je krmení, ale jednou se budu muset rozhodnout 40
18:25:07
16.10.2018
Eidy
-> T: 157
17:42:20
16.10.2018
A je zpět 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.10.2018 17:42:20
13:21:16
16.10.2018
minno
-> Tuner#2: Lucas to bude asi niečo iné, i keď vieme, že Lucas/TRW je zgrupený výrobca (ak to ešte platí), no platničky som vždy kupoval len čisto TRW, ako na škodovku, tak aj na Punto.

www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../desticky-pre dni-s130-trw-gdb939.html



Nikdy sa nedrolili ani po intenzívnom brzdení (Hochalpenstrasse napr.) a brzdia super, nástup bŕzd výborný aj za studena.
13:07:31
16.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 16.10.18 12:17:22: Na klobouka asi jo, ale na ostřejší ježdění se Lucas drolil. ATE drželo i okruhové ježdění a měli lepší nástup, bohužel už nejsou...
12:17:22
16.10.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.18 21:08:47: TRW fungujú výborne, už som na 4p zodral dve sady (120 tis. km) a budem kupovať 3. sadu.
21:30:23
15.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> vhml: pak ale budu muset dávat přednost na přechodech 1
21:27:17
15.10.2018
vhml
-> Antony - zrušená registrace 15.10.18 21:11:50: vycisti si brzdice od prachu....
21:22:34
15.10.2018
Já se celou dobu bavím o zadních, na předku už jsou 2500 návštěvníci4
21:11:50
15.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: jak píše Honza, šel bych do DS2500, za ty prachy fungují nádherně a taky v kolonách krásně pískají, každej se otáčí 3
21:08:47
15.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 15.10.18 20:55:00: NJ, ale ani jedno nějak extra nefunguje, ATE desky byla jiná liga...
20:55:00
15.10.2018
Kocvin
-> Tuner#2: TRW jsou stále k dostání..4 A teďka koukám, že i Textar a Brembo..
upraveno 2x, naposled 15.10.2018 20:58:29
20:41:31
15.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.10.18 15:23:10: ATE na 4p už nekoupis. Ostatně žádné pořádné sériové desky :-( proto jsem šel do DS 2500.
15:23:10
15.10.2018
-> Marty227: já půjdu do ATE a uvidím, pískání asi neva 40
14:38:07
15.10.2018
Marty227
-> T 03.10.18 19:08:25: ATE brzdia skvelo.. 6 ale aké dosky k tomu ? ja som si dal tiež aj dosky ATE a sem tam si to pri dobrzdení jemne písklo..., dávam dokopy aj sadu na zadok, rovnako kotúče ATE ale dosky zatiaľ zvažujem, zaujal ma napríklad textar a tak mám dilemu či dať rovnakú značku aj na zadok, alebo to nejak skombinovať..?
05:23:19
15.10.2018
-> Eidy: 1,4
21:28:40
14.10.2018
Eidy
-> T: Ups. Z jakýho motoru?
Extreme Tyres