skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:47:14
16.10.2018
16.10.2018
Nwkt
-> Eidy: jj
21:42:57
16.10.2018
16.10.2018
Dušan
-> Eidy:
21:32:56
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
-> T: Vstřiky a turbo.
20:00:25
16.10.2018
16.10.2018
T
-> Eidy: jen jsem neměl čas se zase stavit....takže až za 14 dní
a zatím velkou neznámou je krmení, ale jednou se budu muset rozhodnout
a zatím velkou neznámou je krmení, ale jednou se budu muset rozhodnout
18:25:07
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
-> T:
13:21:16
16.10.2018
16.10.2018
minno
-> Tuner#2: Lucas to bude asi niečo iné, i keď vieme, že Lucas/TRW je zgrupený výrobca (ak to ešte platí), no platničky som vždy kupoval len čisto TRW, ako na škodovku, tak aj na Punto.
www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../desticky-pre dni-s130-trw-gdb939.html
Nikdy sa nedrolili ani po intenzívnom brzdení (Hochalpenstrasse napr.) a brzdia super, nástup bŕzd výborný aj za studena.
www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../desticky-pre dni-s130-trw-gdb939.html
Nikdy sa nedrolili ani po intenzívnom brzdení (Hochalpenstrasse napr.) a brzdia super, nástup bŕzd výborný aj za studena.
13:07:31
16.10.2018
16.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 16.10.18 12:17:22: Na klobouka asi jo, ale na ostřejší ježdění se Lucas drolil. ATE drželo i okruhové ježdění a měli lepší nástup, bohužel už nejsou...
12:17:22
16.10.2018
16.10.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.18 21:08:47: TRW fungujú výborne, už som na 4p zodral dve sady (120 tis. km) a budem kupovať 3. sadu.
21:30:23
15.10.2018
15.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> vhml: pak ale budu muset dávat přednost na přechodech
21:27:17
15.10.2018
15.10.2018
vhml
-> Antony - zrušená registrace 15.10.18 21:11:50: vycisti si brzdice od prachu....
21:22:34
15.10.2018
15.10.2018
T
Já se celou dobu bavím o zadních, na předku už jsou 2500 návštěvníci
21:11:50
15.10.2018
15.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: jak píše Honza, šel bych do DS2500, za ty prachy fungují nádherně a taky v kolonách krásně pískají, každej se otáčí
21:08:47
15.10.2018
15.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 15.10.18 20:55:00: NJ, ale ani jedno nějak extra nefunguje, ATE desky byla jiná liga...
20:55:00
15.10.2018
15.10.2018
Kocvin
-> Tuner#2: TRW jsou stále k dostání.. A teďka koukám, že i Textar a Brembo..
20:41:31
15.10.2018
15.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.10.18 15:23:10: ATE na 4p už nekoupis. Ostatně žádné pořádné sériové desky :-( proto jsem šel do DS 2500.
15:23:10
15.10.2018
15.10.2018
T
-> Marty227: já půjdu do ATE a uvidím, pískání asi neva
14:38:07
15.10.2018
15.10.2018
Marty227
-> T 03.10.18 19:08:25: ATE brzdia skvelo.. ale aké dosky k tomu ? ja som si dal tiež aj dosky ATE a sem tam si to pri dobrzdení jemne písklo..., dávam dokopy aj sadu na zadok, rovnako kotúče ATE ale dosky zatiaľ zvažujem, zaujal ma napríklad textar a tak mám dilemu či dať rovnakú značku aj na zadok, alebo to nejak skombinovať..?
05:23:19
15.10.2018
15.10.2018
T
-> Eidy: 1,4
21:28:40
14.10.2018
14.10.2018
Eidy
-> T: Ups. Z jakýho motoru?