T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:53:22
22.02.2014
motor zpět na místě, zítra to snad stihnu projet.....

jinak kolem 3,5 kg jsem do auta už nevrátil.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.02.2014 19:53:22
21:00:07
19.02.2014
Eidy
-> T: Tak to je vážně slabota.
20:29:30
19.02.2014
francomk
-> T: a čo tak downsizing? 3



Fiat 500 turbo watercooled 8 valves engine, first run on standard
20:23:55
19.02.2014
-> Eidy: : co jsem našel, tak kolem 90k ? nic moc 40
20:10:11
19.02.2014
Eidy
-> T: To je fakt. Stejný jak Fabia. 1
19:41:44
19.02.2014
-> Eidy: : nojo, ale tou 1,4 si moc nepolepšim :-/ 4
19:35:47
19.02.2014
Eidy
-> T: No jasně.4
19:35:09
19.02.2014
-> Eidy: . neprovokuj 131 3 zajedeš pro něj se mnou ? 40
17:17:21
19.02.2014
Eidy
12:09:15
16.02.2014
-> Eidy: : nene, do Speedra.....naprostej souhlas 8
12:08:22
16.02.2014
ještě na nich bude práce,ale za ty peníze jsem neodolal 5



jinak jsem konečně fit a začal jsem zase makat...tak mam předělané držáky na pásy na sedačkách,takže dneska operuju v interiéru a snad bude do konce týdne motor na místě....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.02.2014 12:08:22
12:07:30
16.02.2014
Eidy
-> T: Jako zpět k tobě? Tak dobrý. Jinak ve Speedpro neprodávají většinou špatný věci, ale jejich velkým štěstím je, že jsou jediný kdo potřebné díly nabízí. Jejich jednání je občas protivný a kdybych to sehnal jinde, tak bych se na ně vyprdnul.
11:57:30
16.02.2014
-> Eidy: : díl na volant je hliník a díl na volantovku je železo...když jsem tam volal, tak si ještě prý nikdo nestěžoval...tak uvidíme, už je to odesláno zpět....
22:06:14
10.02.2014
Eidy
-> T: A to je celá z hliníku? Jako nevím za ty prachy. I kdyby neměla vůli nová, co za pár let? Ale třeba to vydrží, nechci hádat.
21:53:21
10.02.2014
-> m8rinek: : a to mají takovou drzost, že to prodávají v krabičce SPARCO 3

se nedá nic dělat, bude reklamace, no....
21:50:40
10.02.2014
m8rinek
-> T: NJ co bys taky chtěl od čínský spojky? www.alibaba.com/product-g s/.../racing_steering_whee l_quick_release.html
19:23:31
10.02.2014
-> m8rinek: : 8 trefa...
19:14:39
10.02.2014
m8rinek
-> T: Pročpa? Má vůli?
18:39:39
10.02.2014
tak nába musí na reklamaci...to jen kdyby si ji chtěl taky někdo objednávat...budu referovat kdyžtak jak dopadnu...



ale dobrý je, když je člověk doma a nudí se, tak i přemýšlí :-D a možná mám vymyšlený zase nějaký to deko dolu z auta :-P :-D
19:35:08
07.02.2014
-> Eidy: : v pohodě 40 co vím, to odpovím 4 3
Extreme Tyres