T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:10:46
23.02.2014
-> Bery: : tak, tak 4
10:03:38
23.02.2014
Bery
-> T: taky je vozím a modlím se abych je nepoužil.Ale to asi každý...
09:57:48
23.02.2014
-> Bery: : jojo, zapomněl jsem na něj při posledním nákupu,ale koupím 4
09:57:44
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Bery 23.02.14 09:53:49: jj, na každý sedadlo jeden 4
09:56:26
23.02.2014
-> Antony: : super, třeba se dozvíme něco nového 40



-> Tuner#2: : jojo, taky by se mi to líbilo protažené sedačkou jako na skořápkách, ale když jsem viděl tohle uchycení už přes kus kůže na cvočkách 40 tak tohle by mohlo něco vydržet....4
09:53:49
23.02.2014
Bery
nepohodlný jsou ty,co nemají podšitou přezku,to vylézání je věc druhá...soukat se to pásů můžu jak chci dlouho,ale vyklouznout z nich to chce rychle,takže bych přidal www.speedpro.eu/omp-nuz-n a-pasy-p-3694.html 5
09:53:07
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: Vymazal si Te z pratel 40 Diky za info, asi casem zvolim tu dospelou varintu, uvidime na co zbyde. Z hlediska bezpecnosti se me vic nelibi to uchyceni na sedacce, ale to je problem techdle starsich sedadel obecne, ne ze bys to udelal spatne.
09:51:00
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: předělávám, uploaduju 4
09:47:16
23.02.2014
-> Antony: : tak, tak 4 jak to, že se nemůžu podívat k Tobě do karty ? 8
09:32:08
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 22:03:34: mám je taky 3

-> T 23.02.14 09:09:53: určitě se do nich hůř leze, páč si je musíš na sebe navlíknout jak baťoh, nicméně člověk musí bejt šikovnej 47 za ty prachy super 4
09:09:53
23.02.2014
-> vhml: : tak jiná je pouze přezka....s těma předchozíma 3-bodama jsem neměl problém, tak snad nebude ani teď 4



-> Jindas: : a jak jsou krásný, viď ? 40 3
08:15:15
23.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 21:44:51: to ani tak není o bezpečí jako pohodlí...
22:03:34
22.02.2014
Jindas
-> Antony: 40 jak to víš čéče? 2
21:56:19
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 21:53:25: jj a v černý barvě 47
21:53:25
22.02.2014
Jindas
-> T: A hele ty pásy mám taky,dle mě za ten peníz nejlepší možná volba v 3jce 4
21:44:51
22.02.2014
-> vhml: : proč ne ? v erku bez rámu si myslím, že tyhle pásy jsou ta nejbezpečnější věc na autě 8 4
21:22:53
22.02.2014
exwrcteam
tak do tuning auta stacej na profi jezdeni to stejne nemá lepsi jak pasy co se davali origo ne?:)
21:10:47
22.02.2014
m8rinek
-> vhml: Připlatit myslíš o 500Kč levnější TRS ode mně? :D
upraveno 1x, naposled 22.02.2014 21:10:57
21:07:22
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml 22.02.14 21:02:04: proč myslíš ?
21:02:04
22.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 19:56:29: neděláš dobře s tímhle systémem zapínání pásů. Měl sis připlatit za ty správný pásy...
Extreme Tyres