T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:18:51
24.02.2014
radekp
-> T: Takže ti rezonuje všechno...právě uvažuju, jestli mám svou příčku taky něčím vysypat, nebo ji nechat dutou...
13:26:49
24.02.2014
-> radekp: : nene, dal jsm prostě už dutou od výroby...najel jsem pár km jen mezi barákama, takže nevím přesně, ale vzhledem ke zbytku auta ( výfuk,bez skel,všechno na tvrdo,kost na řadičce,...) tak je to asi fuk 4 3
12:33:22
24.02.2014
radekp
-> T: Příčka je dutá, tzn. že jsi vysypal písek? Honzovi to rezonovalo...sbírám postřehy kvůli mojí alfapříčce4
11:56:47
24.02.2014
-> vhml: : netroufám si sám...já nejsem žádnej motorář a hlavně ani motorům nerozumím :-(

chtěl jsem v zimě udělat náporák a motor doladit, včetně elektriky,ale bohužel na to nedošlo :-( ale nějaké základní ladění budu muset asi někde zařídit....
10:55:37
24.02.2014
vhml
-> T: a zkus šáhnout do trysek , podle mě v tom je ještě velikej potenciál k hledání koní, protože já mám trysku 150 a pořád je to málo. ( ač je to teda proti všem poučkám a zkušenostem )
09:22:39
24.02.2014
-> Eidy: : příčka je dutá a nějaký gramy na těch držácích motoru 4projeto sice mám,ale práce ještě taky dost :-/
21:32:28
23.02.2014
Jozka
-> Bajou: 3 3 3
21:20:08
23.02.2014
bajou
-> Eidy: Písty. Proto si stěžuje, že to nejede 3
21:15:53
23.02.2014
Eidy
-> T: No hezky pane. Gratuluju a současně závidím první projížďku. A copak jsi z toho vyhodil, že to mělo 3,5 kg?
19:27:09
23.02.2014
-> radekp: : kuš 40 jojo chlaďáky, ty jsou na řadě ještě před motorem, takže času je pořád dost na nový motor...teda doufám 4



-> mirecek.666: : jak píše m8rinek, v nejhorším se musí něco najít na vrakáči, ne ? 4
18:03:15
23.02.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Nebuď ublafanej, první vrakáč to musí vyřešit... Navíc slet je až koncem dubna...
17:24:20
23.02.2014
mirecek.666
-> T: radši bych obě, díky moc, zatim se to jeví dost bídně
16:28:48
23.02.2014
radekp
-> T: motor ber, pár dílů s 1,7 to má stejných1. Stejně to neposkládáš z jednoho3. Kotouče jsou chlaďáky?
15:42:10
23.02.2014
-> mirecek.666: : jo, četl jsem vlastně :-/ takže hledáš poloosu nebo rovnou obě ? poptám se....
15:32:36
23.02.2014
mirecek.666
-> T: na poloosách, takže velkej problém..
13:03:10
23.02.2014
-> vhml: : já bych radši prodal to svoje všechno a měl náporák 4 3



-> Tuner#2: : jednička chce trošku síly, přišlo mi, že stálý převod hučí pořád, ale méně a podřazování v pohodě....ale měl jsem tam jen trojku....po geošce budu vědět víc 4



-> mirecek.666: : a kde to vázne u Tebe ? 4
12:54:13
23.02.2014
mirecek.666
-> T: těžká závist:-)
12:48:54
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 12:39:11: Pecka, takze spajzka funguje?
12:43:03
23.02.2014
vhml
-> T 23.02.14 12:39:11: tak nebuď škrt a kup si odemně velkou řemenici na větrák a altík 3
12:39:11
23.02.2014
hurá, vytáhl jsem to a světe div se, vypadá to, že snad žádný problém...jede to ( to je vlastně jediný problém, mě přijde, že to nejede :-/ ) , zatáčí - strmé řízení je velice praktické při parkování doma :-D, brzdí to,řadí to.....tak šup na geometrii a jen se piplat s drobnostma a budu snad připraven na sezónu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.02.2014 12:39:11
Extreme Tyres