T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:59:08
09.03.2014
sikula
-> T: Ale bez ní1
20:58:38
09.03.2014
-> Tuner#2: : no mít na otáčkoměru 4t. otáček a před sebou kopec půl kiláku dolů, tak raději jedu na neutrál....je to fakt dost....ale jen nevim jestli je horší ten rachot nebo to, že nevim co to je 8
20:54:39
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 16:38:49: Každá převodovka se při ubrání plynu ozve, to bych spíš viděl jako vlastnost. Otázka je teda jak moc, ale čím víc jsem měl vybrakované auto tím víc to bylo slyšet. S muzikou to znát nebylo, ale bez silně.
19:47:49
09.03.2014
-> Nwkt: : do mekáče si zajedu klidně taky 40 3
19:16:29
09.03.2014
Nwkt
-> T: Srabe, tady z toho si vem příklad i do mekáče jede 3 http://www.youtube.com/wa tch?v=_zhpCAUkq3o
19:05:22
09.03.2014
-> Eidy: : to ještě nevim zatím....



-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
18:59:45
09.03.2014
havlik
a proč nejedeš po ose?
18:59:09
09.03.2014
Eidy
-> T: A proč nejde ten Transportér?
18:56:18
09.03.2014
-> Eidy: : jojo, měl jsem na předku jen asi 35 minut 4 teď už je to veselejší 40

právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne 8
18:52:35
09.03.2014
Eidy
-> T: Tak já jenom jestli je ten popis tady aktuální. Tak to jo. Čokolády dej teda 2, jinak nevím.

A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem? 2
18:51:42
09.03.2014
a tímto tedy ukončuji zimní práce a stihlo se :

nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením

sedačky s pásama a voltmetr v interiéru

převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru

a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
18:40:55
09.03.2014
-> Eidy: : jojo koukal jsem, že jsi taky venčil 5 geošku tam mám v popise už pár dní....jinak s lankem jsem nikdy problém neměl....jen mi to vloni ujelo a už to ujíždí pořád...udělám to ještě jednou a možná se pokusím ještě na konci o nějakou cínovou "bambulku" 40

jen ta převodovka mě pořád trápí 8

a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto 8
18:30:23
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Já si to podržel sikama a utáh oba šroubky na krev a cajk, když jsem si to držel rukou tak to bylo málo a povolovalo se
18:18:22
09.03.2014
Eidy
-> Nwkt: Já to utáhnu šroubovákem a nazdar. Nikdy mi neujela. Teď, co mám lanko musím být opatrnější, ale stejně neujíždí. Co jsem si teda udělal je doraz pod pedál plynu, abych ho nepřetrhnul.
18:15:35
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Nebo málo utahuje šroubky, mě taky ujížděla dokud jsem to nezarval pořádně
18:12:20
09.03.2014
Eidy
-> T: Taky jsi venčil? A jakou máš teďko geošku? Plánuju hodit na Most malou rozbíhavost.

Na plynovým lanku ti ujíždí čokoláda? Divný. Asi moc šlapeš na plyn. 1
16:38:49
09.03.2014
Tak máme za sebou dneska prvních 50 km a poznatky jsou následující :

-motor najednou jede....musel jsem dotahnout lanko na plyn,ale stejně se to povoluje :-/

-budík na altíku ukazuje během jízdy mezi 13-13,8 V, takže asi taky v pohodě

-přední náprava, trošku tahá na nerovnostech,ale jinak je to parádní zatáčeníčko, nevím jestli je to více řízením nebo geometrií,ale krásně to poslouchá jako nikdy :-)

-a převodovka řadí jak fík, jen zůstalo hučení při brzdění motorem :-/ jako by někde drhnul kov a kov nebo nevim jak to popsat,ale je to v celku nepříjemné....do těch 3t. otáček je to v pohodě,ale pak to hučí jak blázen :-/ nevim co to může být :-/

takže kromě převodovky je to všechno až neuvěřitelně bez chyby :-O až se bojim co si o tom myslet :-D
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.03.2014 16:38:49
19:52:56
03.03.2014
-> Tuner#2: : trošku žvejka to je 40 ale zase se pod to dá lehnout a dokonce dát i hever 40



jinak teda kromě geometrie jsem stačil dneska ještě vyměnit olej, takže ještě tak den na pár prkotin a projet se pořádně a měl bych být připraven na sezónu 5
15:44:16
03.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.03.14 15:25:08: Jak se na tom bruslí 3
15:30:18
03.03.2014
-> Eidy: : jasně, že mají 40 ještě jednou díky 4



-> vhml: : 165/70
Extreme Tyres