T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:11:13
11.03.2014
-> Luky: : tak to asi i pojedu teda no 40
10:06:36
11.03.2014
Luky
-> T: jo, to asi i jo 1
10:05:21
11.03.2014
-> Eidy: : jojo na tohle narážím....



tak moje sestava je teda asi i legální ?

auto Opel Astra G s váhou na kouli 1200 kg

táhnu podvál, který váží 400 kg a na něm auto 880 kg ( odváženo 800 kg ) a nezajímá mě kolik má max podvál v papírech.....

a já mám B+E
09:38:31
11.03.2014
Luky
Ale pozor, aktuální hmotnost je pouze ve vztahu co auto smí táhnout či nikoliv.

Oproti tomu ve vztahu k řidičskému oprávnění je podstatná celková hmotnost!! Takže pokud nemáš B+E, nesmíš táhnout přívěs s celkovou vyšší než 750kg (*), byť by byl prázdný a aktuálně lehčí než oněch 750kg



(*) nezahrnuju do toho ty rozšíření, kdy smíš táhnout víc než 750 kg pokud je celková hmotnost soupravy do 3,5t, či jak to je, protože to teď z hlavy nevím a vzhledem k tomu, jak se to teď furt mění, ani moc nevím kde to dohledat...
09:31:12
11.03.2014
Eidy
-> T: Právě, že rozhoduje aktuální hmotnost. Já jsem si taky myslel, že bych správně neměl tahat 2t podval na kouli pro 1600kg, ale můžu.
09:02:11
11.03.2014
tak nějak v to doufám, že se v nejhoršim budou chtít kouknout a nebudou řešit váhu.....a 80 kg mi taky nepřijde nějak zásadní :-)



-> Bery: : to se tu taky řešilo nedavno, že by se neměl tahat podvál, který má v TP např. 2t. a auto má kouli na 1200 kg ikdyž to nevezu skutečně.....ale nakonec snad jsem se dočetl, že tohle pravidlo neplatí...tak jak ? že ten podvál má určitě víc v TP než těch mějch 1200 kg na kouli.....
07:56:14
11.03.2014
Bery
věčné to téma.rozhoduje okamžitá,to co vezu je náklad,ne auto,který má váhu v techničáku a xy kg.+ - metrák policajti v 95% tolerujou,když máš BE.

tolerujou i u oktávky,která má na kouli 1400 a vozejk mám na 1600 - pokud to auto pod nákladem vyloženě neklečí až na asfaltu.

rádi se kouknou na pěkný auto,ale stavět kvůli váze tě nebudou
00:14:33
11.03.2014
Jozka
-> T: Tak jedině s tou soupravou fakt na nějaký ten šroťák zajet a nechat naloženej vlek zvážit - nejlépe v pátek odpoledne, aby byl vážní lístek v sobotu ráno čerstvej..3

Jsem se chtěl zeptat kámoše, co furt něco tahá, ale bohužel se zřejmě fláka někde po Evropě..10
15:41:13
10.03.2014
Luky
-> T: no ale když to veze na vleku, tak nikde není řečeno, že to odpovídá TP a že to skutečně váží tolik, kolik je v TP napsáno. Může to klidně být nějaký vykuchaný polospeciál s karbonovými díly, že... 1 Takže jim ho teda ukaž aby ti věřili že jsi to neukradl ale hmotnost by se z toho podle mého názoru brát neměla...
15:33:31
10.03.2014
-> Luky: , -> vhml: : u šrotu ne,ale u viditelně pojízdného auta ji doložit teoreticky můžeš...uvažuju jako minno právě :-/ a taky jestli náhodou nemám mít něco, čím bych prokázal, že jsem to auto neukradl a je moje....což je TP například.... :-/

sakra , blbejch 80 kg :-/ :-D
13:39:48
10.03.2014
vhml
-> Luky 10.03.14 13:33:10: vykoupím klidně za cenu hliníku 3
13:33:10
10.03.2014
Luky
-> vhml: myslim že na značkách ani nesejde. Nicméně za cenu šrotu bych byl ochoten to odkoupit 40
13:22:11
10.03.2014
vhml
-> T 10.03.14 13:07:45: sundej značky a řekni že vezeš šrot do sběru



E: tak jako Luky, měl jsem to rozepsaný nějak dlouho :-D
upraveno 1x, naposled 10.03.2014 13:22:52
13:15:49
10.03.2014
minno
-> T: to je otázka.....nikoho nezaujíma skutočná aktuálna hmotnosť....ale papierová....
13:14:59
10.03.2014
Luky
-> T: podstatná je aktuální hmotnost přívěsu, techničák od erka jim neukazuj a je to 4 Kdybys vezl hromadu šrotu, tak u té taky hmotnost nijak nedoložíš...
13:07:45
10.03.2014
tak jsem v rodině našel auto, co má na tažnym 1200 kg, podvál má 400 kg a erko váží 800 kg, což je v pořádku,ale v papírech má erko 880kg.....otázka je co bude zajímat policajty ? :-/
10:38:47
10.03.2014
-> sikula: ¨: já mám jen tvrdé silenty na originál příčce...



asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
21:28:45
09.03.2014
sikula
-> T: Já mám něco podobného, udělalo to hodně horní uložení, je to jak když ji mám na tvrdo k autu a spíš mám pocit, jako když v te převodovce sedím:-)
21:05:24
09.03.2014
-> Tuner#2: : s předchozí to taky dělalo....respektive to je pořád ta samá....ale jak píšeš...chtělo by to slyšet 8
21:00:54
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 20:58:38: Tak to je divný, chtělo by to slyšet. S předchozí to nedělalo a nic jiného jsi neměnil?
Extreme Tyres