T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:14:59
10.03.2014
Luky
-> T: podstatná je aktuální hmotnost přívěsu, techničák od erka jim neukazuj a je to 4 Kdybys vezl hromadu šrotu, tak u té taky hmotnost nijak nedoložíš...
13:07:45
10.03.2014
tak jsem v rodině našel auto, co má na tažnym 1200 kg, podvál má 400 kg a erko váží 800 kg, což je v pořádku,ale v papírech má erko 880kg.....otázka je co bude zajímat policajty ? :-/
10:38:47
10.03.2014
-> sikula: ¨: já mám jen tvrdé silenty na originál příčce...



asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
21:28:45
09.03.2014
sikula
-> T: Já mám něco podobného, udělalo to hodně horní uložení, je to jak když ji mám na tvrdo k autu a spíš mám pocit, jako když v te převodovce sedím:-)
21:05:24
09.03.2014
-> Tuner#2: : s předchozí to taky dělalo....respektive to je pořád ta samá....ale jak píšeš...chtělo by to slyšet 8
21:00:54
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 20:58:38: Tak to je divný, chtělo by to slyšet. S předchozí to nedělalo a nic jiného jsi neměnil?
20:59:08
09.03.2014
sikula
-> T: Ale bez ní1
20:58:38
09.03.2014
-> Tuner#2: : no mít na otáčkoměru 4t. otáček a před sebou kopec půl kiláku dolů, tak raději jedu na neutrál....je to fakt dost....ale jen nevim jestli je horší ten rachot nebo to, že nevim co to je 8
20:54:39
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 16:38:49: Každá převodovka se při ubrání plynu ozve, to bych spíš viděl jako vlastnost. Otázka je teda jak moc, ale čím víc jsem měl vybrakované auto tím víc to bylo slyšet. S muzikou to znát nebylo, ale bez silně.
19:47:49
09.03.2014
-> Nwkt: : do mekáče si zajedu klidně taky 40 3
19:16:29
09.03.2014
Nwkt
-> T: Srabe, tady z toho si vem příklad i do mekáče jede 3 http://www.youtube.com/wa tch?v=_zhpCAUkq3o
19:05:22
09.03.2014
-> Eidy: : to ještě nevim zatím....



-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
18:59:45
09.03.2014
havlik
a proč nejedeš po ose?
18:59:09
09.03.2014
Eidy
-> T: A proč nejde ten Transportér?
18:56:18
09.03.2014
-> Eidy: : jojo, měl jsem na předku jen asi 35 minut 4 teď už je to veselejší 40

právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne 8
18:52:35
09.03.2014
Eidy
-> T: Tak já jenom jestli je ten popis tady aktuální. Tak to jo. Čokolády dej teda 2, jinak nevím.

A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem? 2
18:51:42
09.03.2014
a tímto tedy ukončuji zimní práce a stihlo se :

nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením

sedačky s pásama a voltmetr v interiéru

převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru

a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
18:40:55
09.03.2014
-> Eidy: : jojo koukal jsem, že jsi taky venčil 5 geošku tam mám v popise už pár dní....jinak s lankem jsem nikdy problém neměl....jen mi to vloni ujelo a už to ujíždí pořád...udělám to ještě jednou a možná se pokusím ještě na konci o nějakou cínovou "bambulku" 40

jen ta převodovka mě pořád trápí 8

a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto 8
18:30:23
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Já si to podržel sikama a utáh oba šroubky na krev a cajk, když jsem si to držel rukou tak to bylo málo a povolovalo se
18:18:22
09.03.2014
Eidy
-> Nwkt: Já to utáhnu šroubovákem a nazdar. Nikdy mi neujela. Teď, co mám lanko musím být opatrnější, ale stejně neujíždí. Co jsem si teda udělal je doraz pod pedál plynu, abych ho nepřetrhnul.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...