T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:32:28
23.02.2014
Jozka
-> Bajou: 3 3 3
21:20:08
23.02.2014
bajou
-> Eidy: Písty. Proto si stěžuje, že to nejede 3
21:15:53
23.02.2014
Eidy
-> T: No hezky pane. Gratuluju a současně závidím první projížďku. A copak jsi z toho vyhodil, že to mělo 3,5 kg?
19:27:09
23.02.2014
-> radekp: : kuš 40 jojo chlaďáky, ty jsou na řadě ještě před motorem, takže času je pořád dost na nový motor...teda doufám 4



-> mirecek.666: : jak píše m8rinek, v nejhorším se musí něco najít na vrakáči, ne ? 4
18:03:15
23.02.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Nebuď ublafanej, první vrakáč to musí vyřešit... Navíc slet je až koncem dubna...
17:24:20
23.02.2014
mirecek.666
-> T: radši bych obě, díky moc, zatim se to jeví dost bídně
16:28:48
23.02.2014
radekp
-> T: motor ber, pár dílů s 1,7 to má stejných1. Stejně to neposkládáš z jednoho3. Kotouče jsou chlaďáky?
15:42:10
23.02.2014
-> mirecek.666: : jo, četl jsem vlastně :-/ takže hledáš poloosu nebo rovnou obě ? poptám se....
15:32:36
23.02.2014
mirecek.666
-> T: na poloosách, takže velkej problém..
13:03:10
23.02.2014
-> vhml: : já bych radši prodal to svoje všechno a měl náporák 4 3



-> Tuner#2: : jednička chce trošku síly, přišlo mi, že stálý převod hučí pořád, ale méně a podřazování v pohodě....ale měl jsem tam jen trojku....po geošce budu vědět víc 4



-> mirecek.666: : a kde to vázne u Tebe ? 4
12:54:13
23.02.2014
mirecek.666
-> T: těžká závist:-)
12:48:54
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 12:39:11: Pecka, takze spajzka funguje?
12:43:03
23.02.2014
vhml
-> T 23.02.14 12:39:11: tak nebuď škrt a kup si odemně velkou řemenici na větrák a altík 3
12:39:11
23.02.2014
hurá, vytáhl jsem to a světe div se, vypadá to, že snad žádný problém...jede to ( to je vlastně jediný problém, mě přijde, že to nejede :-/ ) , zatáčí - strmé řízení je velice praktické při parkování doma :-D, brzdí to,řadí to.....tak šup na geometrii a jen se piplat s drobnostma a budu snad připraven na sezónu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.02.2014 12:39:11
11:10:46
23.02.2014
-> Bery: : tak, tak 4
10:03:38
23.02.2014
Bery
-> T: taky je vozím a modlím se abych je nepoužil.Ale to asi každý...
09:57:48
23.02.2014
-> Bery: : jojo, zapomněl jsem na něj při posledním nákupu,ale koupím 4
09:57:44
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Bery 23.02.14 09:53:49: jj, na každý sedadlo jeden 4
09:56:26
23.02.2014
-> Antony: : super, třeba se dozvíme něco nového 40



-> Tuner#2: : jojo, taky by se mi to líbilo protažené sedačkou jako na skořápkách, ale když jsem viděl tohle uchycení už přes kus kůže na cvočkách 40 tak tohle by mohlo něco vydržet....4
09:53:49
23.02.2014
Bery
nepohodlný jsou ty,co nemají podšitou přezku,to vylézání je věc druhá...soukat se to pásů můžu jak chci dlouho,ale vyklouznout z nich to chce rychle,takže bych přidal www.speedpro.eu/omp-nuz-n a-pasy-p-3694.html 5
Extreme Tyres