T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:53:07
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: Vymazal si Te z pratel 40 Diky za info, asi casem zvolim tu dospelou varintu, uvidime na co zbyde. Z hlediska bezpecnosti se me vic nelibi to uchyceni na sedacce, ale to je problem techdle starsich sedadel obecne, ne ze bys to udelal spatne.
09:51:00
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: předělávám, uploaduju 4
09:47:16
23.02.2014
-> Antony: : tak, tak 4 jak to, že se nemůžu podívat k Tobě do karty ? 8
09:32:08
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 22:03:34: mám je taky 3

-> T 23.02.14 09:09:53: určitě se do nich hůř leze, páč si je musíš na sebe navlíknout jak baťoh, nicméně člověk musí bejt šikovnej 47 za ty prachy super 4
09:09:53
23.02.2014
-> vhml: : tak jiná je pouze přezka....s těma předchozíma 3-bodama jsem neměl problém, tak snad nebude ani teď 4



-> Jindas: : a jak jsou krásný, viď ? 40 3
08:15:15
23.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 21:44:51: to ani tak není o bezpečí jako pohodlí...
22:03:34
22.02.2014
Jindas
-> Antony: 40 jak to víš čéče? 2
21:56:19
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 21:53:25: jj a v černý barvě 47
21:53:25
22.02.2014
Jindas
-> T: A hele ty pásy mám taky,dle mě za ten peníz nejlepší možná volba v 3jce 4
21:44:51
22.02.2014
-> vhml: : proč ne ? v erku bez rámu si myslím, že tyhle pásy jsou ta nejbezpečnější věc na autě 8 4
21:22:53
22.02.2014
exwrcteam
tak do tuning auta stacej na profi jezdeni to stejne nemá lepsi jak pasy co se davali origo ne?:)
21:10:47
22.02.2014
m8rinek
-> vhml: Připlatit myslíš o 500Kč levnější TRS ode mně? :D
upraveno 1x, naposled 22.02.2014 21:10:57
21:07:22
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml 22.02.14 21:02:04: proč myslíš ?
21:02:04
22.02.2014
vhml
-> T 22.02.14 19:56:29: neděláš dobře s tímhle systémem zapínání pásů. Měl sis připlatit za ty správný pásy...
20:58:44
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T 22.02.14 20:11:29: tak, tak, taky jsem je kupoval za cca 2100/kus
20:11:29
22.02.2014
-> Antony: : dík 4



-> Tuner#2: : www.speedpro.eu/tuningovy -bodovy-racing4m-p-3944.ht ml já je měl za 2t. jeden 4
20:07:28
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.02.14 19:56:29: Co to je za pásy? Mají 3" ale klasika tuning sponu? Jaký mají uchcení a jaká byla cena?
20:01:16
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: pěkný 4
19:56:29
22.02.2014
a interiér je tak na 95% taky hotov....

a sem jsem nevrátil zpět necelých 12kg....dobře ať nežeru, mam o něco těžší pásy 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.02.2014 19:56:29
Extreme Tyres