T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:54:11
09.09.2013
Eidy
-> havlik: Tak to zkus a pak nám dej vědět.
14:52:33
09.09.2013
-> Nwkt: : zítra, dneska oživim trošku baterku a změřím...



-> vhml: : to vim taky, jen najít kde :-/



-> havlik: : přijeď a píchni ti to kam chceš...mě se to moc do oka ani do zadku sobě strkat nechce 4 5
14:41:09
09.09.2013
vhml
-> T 09.09.13 14:37:59: každopádně dle příznaku tam nějakou mrdu v elektrice máš.
14:40:09
09.09.2013
havlik
-> T: já bych ho zkusil píchnout do voka a do zadku schválně jestli jsou propojený
14:39:22
09.09.2013
Nwkt
-> T: Na baterku
14:37:59
09.09.2013
-> Kurier Grobar: : kouknu na to...



-> Nwkt: : no vidíš, vím já :-D :-/ kam bych měl píchnout voltmetr ?



-> vhml: : teď jsem si vzpomněl, že se mi párkrát kontrolka lehce rozsvítila,ale prošlápnutí plynu to spravilo a to bylo auto zahřátý a krásně držel volnoběh....







jinak po cestě domu mi to bralo výkon...kolem 4 t. ,k dy auto jede normálně, tak teď už nechtělo a otáčkoměr byl jak polochcíplej, naskočil jen po zhasnutí světel....může to mít něco společnýho s tím vybíjením nebo to jsou příznaky slabé baterky ?
14:21:27
09.09.2013
vhml
Kontrolka může jen žhnout, ve dne to nevidíš, ale na kvalitní dobíjení to nestačí.
14:15:41
09.09.2013
Nwkt
-> T: A dobíjí ti to kolik?
14:11:45
09.09.2013
Kurier Grobar
-> T: 40 nič mi nesvietilo, javilo sa že dobíja.
15:44:22
08.09.2013
-> Kurier Grobar: : a tim altíkem ti svítila kontrolka dobíjení nebo ne ?

jinak radio nemám a všechno ostatní,co nebylo součástí balení škoda 110r jsem už vyházel 40 4
10:44:57
08.09.2013
Kurier Grobar
-> T: toto som mal aj ja, kúpil som novú bosch baterku a 2x mi ju zjebalo za jeden večer, dôvod bol zrejme rádio, nemal som to totiž napojené tak že keď pretočím kľuč zapaľovania tak ide až tak, išlo mi stále, a to dodrbalo baterku. Teraz to mám všetko na spínače a vypínam si to manuálne, aj baterku. Jeden čas mi to nešlo pre zahrdzavený kontakt na alternátore a nedobíjalo poriadne, skús to prečistiť. To je moja rada... 6
08:39:07
08.09.2013
ta moje elektrika mě jedno zničí :-/

včera jsem zase dorazil baterku....baterka nová, kontrolka dobíjení nesvítí a i tak jsem včera dojel a když jsem to chtěl znova nastartovat, tak nic....nápady kde by to mohlo být nebo kde co jak proměřit ? :-/
14:44:28
27.08.2013
-> Eidy: : 165 vtipálku 3 měl jsem se držet původního plánu 168 10
17:52:39
26.08.2013
Eidy
-> Luky: Je to ostuda, co? 3
15:21:31
26.08.2013
-> Luky: : nezdá :-( měly být 40 ale na to mam ještě čas na takhle velké a složité výrobky 10
14:04:00
26.08.2013
Luky
-> T 22.08.13 20:41:24: zdá se mi to, nebo fakt nejsou karbonový? 41 47
13:45:45
26.08.2013
-> Fifa: : koupil jednu a pak si udělal kopyto a 2 sedačky udělal sám....
07:12:08
26.08.2013
Fifa
-> T: Sedačky jsi laminoval sám,nebo nákup?
09:28:12
25.08.2013
-> radekp: : no to se uvidí no, předevčírem už jsem začal s molitanama a máma se vrhla na látku, tak snad to bude co nevidět 4
08:59:25
25.08.2013
radekp
-> T: tak to se těším na výsledek!
Extreme Tyres