-> T: Tak já nevím, ale když to souvisí s otáčkama, tak to bude spojený s altíkem. Buď je někde přechodovej odpor nebo altík. Proměřil jsi všechny kostry a plusový káble? Jestli tam máš jen malej odpor, tak při velkým odběru resp. dobíjecím proudu tam budeš mít ztrátu v řádu voltů.
E: A co Most? Zatím jede odsud jen ZdrubT a já.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
Sakra ty máš pech....pořád nějaký problém...přechodový odpor, kostra, altík...?
tak baterka vrácena a poznatky : na baterce bylo nějakých 12,6V a po nastartování se to šplhalo ke 14V, ale po zapnutí světel jsem se nedostal nad 13V a pak se rozsvítila kontrolka dobíjení, která pravidelně zhasínala po vytočení nad 2t.ot., jinak svítila i při volnoběhu na sytič....
pokud má někdo nápad co by to mohlo být, klidně.....
zatím jsem dostal typ co s tím,který určitě zkusím, ale klidně si vyslechnu další...
pokud má někdo nápad co by to mohlo být, klidně.....
zatím jsem dostal typ co s tím,který určitě zkusím, ale klidně si vyslechnu další...
-> Eidy: může, ale mě to dobíjí tak nemusim
-> Nwkt: znám. Ale havlik to může ověřit.
-> Eidy: Potkají se dva lékaři: "Tak jsem zjistil přímé fyziologicke propojení mezi prdelí a okem." "Neříkej, to není možné, jak jsi na to přišel?" "No, píchnul jsem pacienta do prdele a on zamrkal. Tak jsem ho píchnul do oka a on se posral..."
-> havlik: Tak to zkus a pak nám dej vědět.
-> Nwkt: : zítra, dneska oživim trošku baterku a změřím...
-> vhml: : to vim taky, jen najít kde :-/
-> havlik: : přijeď a píchni ti to kam chceš...mě se to moc do oka ani do zadku sobě strkat nechce

-> vhml: : to vim taky, jen najít kde :-/
-> havlik: : přijeď a píchni ti to kam chceš...mě se to moc do oka ani do zadku sobě strkat nechce


-> T 09.09.13 14:37:59: každopádně dle příznaku tam nějakou mrdu v elektrice máš.
-> T: já bych ho zkusil píchnout do voka a do zadku schválně jestli jsou propojený
-> T: Na baterku
-> Kurier Grobar: : kouknu na to...
-> Nwkt: : no vidíš, vím já :-D :-/ kam bych měl píchnout voltmetr ?
-> vhml: : teď jsem si vzpomněl, že se mi párkrát kontrolka lehce rozsvítila,ale prošlápnutí plynu to spravilo a to bylo auto zahřátý a krásně držel volnoběh....
jinak po cestě domu mi to bralo výkon...kolem 4 t. ,k dy auto jede normálně, tak teď už nechtělo a otáčkoměr byl jak polochcíplej, naskočil jen po zhasnutí světel....může to mít něco společnýho s tím vybíjením nebo to jsou příznaky slabé baterky ?
-> Nwkt: : no vidíš, vím já :-D :-/ kam bych měl píchnout voltmetr ?
-> vhml: : teď jsem si vzpomněl, že se mi párkrát kontrolka lehce rozsvítila,ale prošlápnutí plynu to spravilo a to bylo auto zahřátý a krásně držel volnoběh....
jinak po cestě domu mi to bralo výkon...kolem 4 t. ,k dy auto jede normálně, tak teď už nechtělo a otáčkoměr byl jak polochcíplej, naskočil jen po zhasnutí světel....může to mít něco společnýho s tím vybíjením nebo to jsou příznaky slabé baterky ?
Kontrolka může jen žhnout, ve dne to nevidíš, ale na kvalitní dobíjení to nestačí.
-> T: A dobíjí ti to kolik?
-> T:
nič mi nesvietilo, javilo sa že dobíja.

-> Kurier Grobar: : a tim altíkem ti svítila kontrolka dobíjení nebo ne ?
jinak radio nemám a všechno ostatní,co nebylo součástí balení škoda 110r jsem už vyházel

jinak radio nemám a všechno ostatní,co nebylo součástí balení škoda 110r jsem už vyházel


-> T: toto som mal aj ja, kúpil som novú bosch baterku a 2x mi ju zjebalo za jeden večer, dôvod bol zrejme rádio, nemal som to totiž napojené tak že keď pretočím kľuč zapaľovania tak ide až tak, išlo mi stále, a to dodrbalo baterku. Teraz to mám všetko na spínače a vypínam si to manuálne, aj baterku. Jeden čas mi to nešlo pre zahrdzavený kontakt na alternátore a nedobíjalo poriadne, skús to prečistiť. To je moja rada... 

ta moje elektrika mě jedno zničí :-/
včera jsem zase dorazil baterku....baterka nová, kontrolka dobíjení nesvítí a i tak jsem včera dojel a když jsem to chtěl znova nastartovat, tak nic....nápady kde by to mohlo být nebo kde co jak proměřit ? :-/
včera jsem zase dorazil baterku....baterka nová, kontrolka dobíjení nesvítí a i tak jsem včera dojel a když jsem to chtěl znova nastartovat, tak nic....nápady kde by to mohlo být nebo kde co jak proměřit ? :-/
-> Eidy: :
vtipálku
měl jsem se držet původního plánu





-> Luky: Je to ostuda, co? 
