
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:54:06
15.09.2013
15.09.2013

Eidy
-> T: Mimochodem jsi Tomáš nebo Martin?

21:12:27
15.09.2013
15.09.2013

T
-> Eidy: : no máš tam pomalu víc fotek, než já

to už snad vloni jsem jednou tak projížděl asi 9. díl speciálu nebo který a říkám si, jestli na ten časák moje auto má nebo ne a napsal jsem do redakce a jak to chodí a oni ať pošlu fotku a uvidíme....a vidíte
-> Radek Retro eLeSo: : které detaily?
já u Tvého taky něco našel za nové detaily,ale u Tvého auta to neni nic těžkýho najít nějaké novinky

-> Tuner#2: : a kolik chyb jsi našel u mě v článku?


to už snad vloni jsem jednou tak projížděl asi 9. díl speciálu nebo který a říkám si, jestli na ten časák moje auto má nebo ne a napsal jsem do redakce a jak to chodí a oni ať pošlu fotku a uvidíme....a vidíte

-> Radek Retro eLeSo: : které detaily?



-> Tuner#2: : a kolik chyb jsi našel u mě v článku?

22:08:20
12.09.2013
12.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Radek Retro eLeSo: Souhlas, BTW kdo to najde první: skoda-virt.cz/cz/.../1314
06-zajimave-casopisy-a-kni
hy
20:11:02
12.09.2013
12.09.2013

Radek Retro eLeSo
-> T: tak dneska sčíhnuto v trafice a gratulace k fotkám i článku,objevil sem pár detailů co sem v kartě nenašel a pěkný 
jinak o zbytku aut až na tu 120S se nebudu vyjadřovat,hrůza a děs..............
kromě mojí pixly


jinak o zbytku aut až na tu 120S se nebudu vyjadřovat,hrůza a děs..............
kromě mojí pixly




17:01:09
12.09.2013
12.09.2013

Eidy
-> T: Ha, prošel jsem teď časák pořádně, hlavně teda Pohofest, a co jsem tam našel, to mě celkem potěšilo.
Tebe si našli sami?
Mmch. Na jaře mi psal nějakej Slovák, že by prej chtěl nafotit Kóču do časáku, tak říkám proč ne. Vyměnili jsme si 2x email a pak se po něm slehla zem. Ne snad, že by mě to trápilo.
Tebe si našli sami?
Mmch. Na jaře mi psal nějakej Slovák, že by prej chtěl nafotit Kóču do časáku, tak říkám proč ne. Vyměnili jsme si 2x email a pak se po něm slehla zem. Ne snad, že by mě to trápilo.
14:39:55
12.09.2013
12.09.2013

T
-> Eidy: : i kdyby bylo za čtvtr míče nějaký vymazlený, tak bych měl hodně dlouhou chvilku na rozhodnutí a stejně by vyhrálo éro :-) vždyť na něm znám každej šroubek a ikdyž neni nejrychlejší a nejlepší, je moje a nikdo ho nezná líp než já
ale myslím, že zrovna Tobě to nemusím vysvětlovat 



14:09:00
12.09.2013
12.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: 

14:04:50
12.09.2013
12.09.2013

Eidy
-> Tuner#2: Jasný. U Tebe ani u Téčka mě to nenapadlo. Dneska už to tak nebývá, ale pár let nazpátek to přece byla tradice.
14:03:43
12.09.2013
12.09.2013

Eidy
-> T: Fakt, je, že za čtvrt míče sportovní auto neseženeš.
14:03:02
12.09.2013
12.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Párkrát jsem tam byl a o inzerci opravdu nepřemýšlím
Asi jsme s Tomášem vyjímky potvrzující pravidlo 


13:52:43
12.09.2013
12.09.2013

T
-> Eidy: : tak to nehrozí v mém případě
nemít to auto, nevím kde bych byl v současné době...já tvrdím, že bych o tom začal možná trošku přemýšlet, kdyby mi někdo dal na dřevo čtvrt mega a to bych jen přemýšlel




13:50:03
12.09.2013
12.09.2013

T
-> Tuner#2: : zase co člověk, to názor no, takže do noty se netrefí každému, tak to je prostě no
a tím tu oktu rozhodně neobhajuju 


13:49:20
12.09.2013
12.09.2013

Eidy
-> T: páč často je to tak, že když je auto v časáku, tak je to jako reklama a pak šup do inzerce.
13:42:28
12.09.2013
12.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak už ho mám taky a dobrý vidět tam dva kamarády virťáky
Každopádně zbytek je dost hrůza a úplně nejvíc ta Vochcávka na chromech na podvozku ala koza 


13:37:09
12.09.2013
12.09.2013

T
-> Eidy: : proč prodávat ? 
no nějaký chyby tam jsou v článku, ale je tam
mám z toho radost, člověk si říká, kdyby to auto za to nestálo, tak přece nemá nikdo snahu ho tam dát, takže se snad auto líbí
a kdyby ne, tak je mi to stejně fuk, že jen moje a moje 

no nějaký chyby tam jsou v článku, ale je tam



08:39:42
12.09.2013
12.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: a je to venku 

23:47:09
11.09.2013
11.09.2013

Eidy
-> T: Ale ale, to se podívejme. Jedu si tak na benzínku a koukám teda po těch časákách a co to vidí oko mé modravé? Škoda tuning speciál. Tak do toho juknu a ejhle.
Za kolik to budeš prodávat?
Pěkný no.

Za kolik to budeš prodávat?

Pěkný no.

20:06:23
11.09.2013
11.09.2013

T
-> Eidy: : tam ještě nejsem, já už pohořel na značkách



19:52:45
11.09.2013
11.09.2013

Eidy
-> T: Tak to asi určitě. Člověk získá nějaký zlozvyky. Mě vynadal za ježdění kruháků rovně. Prej "hezky ke kraji a obloukem".
19:49:33
11.09.2013
11.09.2013

T
-> Eidy: : no jak jsem včera byl v té autoškole, tak to neni moc sranda
zjistil jsem, že jsem za těch 11 let něco málo zapomněl




