skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:52:43
12.09.2013
12.09.2013
T
-> Eidy: : tak to nehrozí v mém případě nemít to auto, nevím kde bych byl v současné době...já tvrdím, že bych o tom začal možná trošku přemýšlet, kdyby mi někdo dal na dřevo čtvrt mega a to bych jen přemýšlel
13:50:03
12.09.2013
12.09.2013
T
-> Tuner#2: : zase co člověk, to názor no, takže do noty se netrefí každému, tak to je prostě no a tím tu oktu rozhodně neobhajuju
13:49:20
12.09.2013
12.09.2013
Eidy
-> T: páč často je to tak, že když je auto v časáku, tak je to jako reklama a pak šup do inzerce.
13:42:28
12.09.2013
12.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak už ho mám taky a dobrý vidět tam dva kamarády virťáky Každopádně zbytek je dost hrůza a úplně nejvíc ta Vochcávka na chromech na podvozku ala koza
13:37:09
12.09.2013
12.09.2013
T
-> Eidy: : proč prodávat ?
no nějaký chyby tam jsou v článku, ale je tam mám z toho radost, člověk si říká, kdyby to auto za to nestálo, tak přece nemá nikdo snahu ho tam dát, takže se snad auto líbí a kdyby ne, tak je mi to stejně fuk, že jen moje a moje
no nějaký chyby tam jsou v článku, ale je tam mám z toho radost, člověk si říká, kdyby to auto za to nestálo, tak přece nemá nikdo snahu ho tam dát, takže se snad auto líbí a kdyby ne, tak je mi to stejně fuk, že jen moje a moje
08:39:42
12.09.2013
12.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: a je to venku
23:47:09
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> T: Ale ale, to se podívejme. Jedu si tak na benzínku a koukám teda po těch časákách a co to vidí oko mé modravé? Škoda tuning speciál. Tak do toho juknu a ejhle.
Za kolik to budeš prodávat?
Pěkný no.
Za kolik to budeš prodávat?
Pěkný no.
20:06:23
11.09.2013
11.09.2013
T
-> Eidy: : tam ještě nejsem, já už pohořel na značkách
19:52:45
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> T: Tak to asi určitě. Člověk získá nějaký zlozvyky. Mě vynadal za ježdění kruháků rovně. Prej "hezky ke kraji a obloukem".
19:49:33
11.09.2013
11.09.2013
T
-> Eidy: : no jak jsem včera byl v té autoškole, tak to neni moc sranda zjistil jsem, že jsem za těch 11 let něco málo zapomněl
19:41:33
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> T: Teď ti sečtou body a po obdržení ŘP ti ho okamžitě seberou na 10 let. To není dobrej nápad.
19:36:33
11.09.2013
11.09.2013
T
-> Nwkt: : nojo no zase mi neměl nikdo co vzít
19:35:13
11.09.2013
11.09.2013
Nwkt
-> T: Tys doteď neměl řidičák, i ty piráte!
19:33:55
11.09.2013
11.09.2013
T
-> radekp: : no elektrika je poslední na co sjem od renovace nesáhnul a teď se mi to vrací :-/
-> Eidy: : začnu altíkem a kdyžtak dam další relé, ale spíš to udělám ještě jinak....
včera jsem byl poprvé v autoškole takže záleží, jestli budu mít papíry
-> Nwkt: : něco zásob se najde, tak budu prohazovat, dokud to nebude OK :-)
-> Eidy: : začnu altíkem a kdyžtak dam další relé, ale spíš to udělám ještě jinak....
včera jsem byl poprvé v autoškole takže záleží, jestli budu mít papíry
-> Nwkt: : něco zásob se najde, tak budu prohazovat, dokud to nebude OK :-)
17:54:08
11.09.2013
11.09.2013
Nwkt
-> T: Tak zkus regulátor, pak jinej altík pokud máš
17:49:57
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> T: Tak já nevím, ale když to souvisí s otáčkama, tak to bude spojený s altíkem. Buď je někde přechodovej odpor nebo altík. Proměřil jsi všechny kostry a plusový káble? Jestli tam máš jen malej odpor, tak při velkým odběru resp. dobíjecím proudu tam budeš mít ztrátu v řádu voltů.
E: A co Most? Zatím jede odsud jen ZdrubT a já.
E: A co Most? Zatím jede odsud jen ZdrubT a já.
17:44:49
11.09.2013
11.09.2013
radekp
Sakra ty máš pech....pořád nějaký problém...přechodový odpor, kostra, altík...?
17:22:09
11.09.2013
11.09.2013
T
tak baterka vrácena a poznatky : na baterce bylo nějakých 12,6V a po nastartování se to šplhalo ke 14V, ale po zapnutí světel jsem se nedostal nad 13V a pak se rozsvítila kontrolka dobíjení, která pravidelně zhasínala po vytočení nad 2t.ot., jinak svítila i při volnoběhu na sytič....
pokud má někdo nápad co by to mohlo být, klidně.....
zatím jsem dostal typ co s tím,který určitě zkusím, ale klidně si vyslechnu další...
pokud má někdo nápad co by to mohlo být, klidně.....
zatím jsem dostal typ co s tím,který určitě zkusím, ale klidně si vyslechnu další...
15:43:16
09.09.2013
09.09.2013
havlik
-> Eidy: může, ale mě to dobíjí tak nemusim
15:39:54
09.09.2013
09.09.2013
Eidy
-> Nwkt: znám. Ale havlik to může ověřit.