T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:50:03
12.09.2013
-> Tuner#2: : zase co člověk, to názor no, takže do noty se netrefí každému, tak to je prostě no 4 a tím tu oktu rozhodně neobhajuju 4
13:49:20
12.09.2013
Eidy
-> T: páč často je to tak, že když je auto v časáku, tak je to jako reklama a pak šup do inzerce.
13:42:28
12.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak už ho mám taky a dobrý vidět tam dva kamarády virťáky 4 Každopádně zbytek je dost hrůza a úplně nejvíc ta Vochcávka na chromech na podvozku ala koza 5
13:37:09
12.09.2013
-> Eidy: : proč prodávat ? 131

no nějaký chyby tam jsou v článku, ale je tam 40 mám z toho radost, člověk si říká, kdyby to auto za to nestálo, tak přece nemá nikdo snahu ho tam dát, takže se snad auto líbí 5 a kdyby ne, tak je mi to stejně fuk, že jen moje a moje 40
08:39:42
12.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: a je to venku 5
23:47:09
11.09.2013
Eidy
-> T: Ale ale, to se podívejme. Jedu si tak na benzínku a koukám teda po těch časákách a co to vidí oko mé modravé? Škoda tuning speciál. Tak do toho juknu a ejhle.9

Za kolik to budeš prodávat? 3

Pěkný no.4
20:06:23
11.09.2013
-> Eidy: : tam ještě nejsem, já už pohořel na značkách 3 8
19:52:45
11.09.2013
Eidy
-> T: Tak to asi určitě. Člověk získá nějaký zlozvyky. Mě vynadal za ježdění kruháků rovně. Prej "hezky ke kraji a obloukem".
19:49:33
11.09.2013
-> Eidy: : no jak jsem včera byl v té autoškole, tak to neni moc sranda 8 3 zjistil jsem, že jsem za těch 11 let něco málo zapomněl 3 10
19:41:33
11.09.2013
Eidy
-> T: Teď ti sečtou body a po obdržení ŘP ti ho okamžitě seberou na 10 let. To není dobrej nápad.3
19:36:33
11.09.2013
-> Nwkt: : nojo no 42 zase mi neměl nikdo co vzít 3
19:35:13
11.09.2013
Nwkt
-> T: Tys doteď neměl řidičák, i ty piráte! 3
19:33:55
11.09.2013
-> radekp: : no elektrika je poslední na co sjem od renovace nesáhnul a teď se mi to vrací :-/



-> Eidy: : začnu altíkem a kdyžtak dam další relé, ale spíš to udělám ještě jinak....

včera jsem byl poprvé v autoškole 40 takže záleží, jestli budu mít papíry 4



-> Nwkt: : něco zásob se najde, tak budu prohazovat, dokud to nebude OK :-)
17:54:08
11.09.2013
Nwkt
-> T: Tak zkus regulátor, pak jinej altík pokud máš
17:49:57
11.09.2013
Eidy
-> T: Tak já nevím, ale když to souvisí s otáčkama, tak to bude spojený s altíkem. Buď je někde přechodovej odpor nebo altík. Proměřil jsi všechny kostry a plusový káble? Jestli tam máš jen malej odpor, tak při velkým odběru resp. dobíjecím proudu tam budeš mít ztrátu v řádu voltů.

E: A co Most? Zatím jede odsud jen ZdrubT a já.
upraveno 1x, naposled 11.09.2013 17:50:41
17:44:49
11.09.2013
radekp
Sakra ty máš pech....pořád nějaký problém...přechodový odpor, kostra, altík...?
17:22:09
11.09.2013
tak baterka vrácena a poznatky : na baterce bylo nějakých 12,6V a po nastartování se to šplhalo ke 14V, ale po zapnutí světel jsem se nedostal nad 13V a pak se rozsvítila kontrolka dobíjení, která pravidelně zhasínala po vytočení nad 2t.ot., jinak svítila i při volnoběhu na sytič....

pokud má někdo nápad co by to mohlo být, klidně.....



zatím jsem dostal typ co s tím,který určitě zkusím, ale klidně si vyslechnu další...
15:43:16
09.09.2013
havlik
-> Eidy: může, ale mě to dobíjí tak nemusim
15:39:54
09.09.2013
Eidy
-> Nwkt: znám. Ale havlik to může ověřit.
15:33:42
09.09.2013
Nwkt
-> Eidy: Potkají se dva lékaři: "Tak jsem zjistil přímé fyziologicke propojení mezi prdelí a okem." "Neříkej, to není možné, jak jsi na to přišel?" "No, píchnul jsem pacienta do prdele a on zamrkal. Tak jsem ho píchnul do oka a on se posral..."
Extreme Tyres