T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:19:26
25.08.2013
-> vhml: : jen jestli 40
22:21:50
24.08.2013
Eidy
-> vhml: Tak to se s náma poděl i o ty horší. 1
22:03:19
24.08.2013
vhml
-> T: to se ti zda, davam k dobru jen ty ,,lepší" historky 4 2
15:14:39
23.08.2013
-> radekp: : díry jsou a nejsou vidět a destičky s matkama jsou zalaminátovaný a čalunk jsem psal, že jsem koupil matroš, takže bude 4
15:10:35
23.08.2013
radekp
-> T: díry na uchycení budeš vrtat do hotových sedaček? Proč jsi rovnou nezalaminátoval šrouby s destičkou? Zevnitř budou bez čalounu?
upraveno 1x, naposled 23.08.2013 15:11:13
14:39:19
23.08.2013
-> Eidy: : to mě nenapadlo .-/ ale drží a měl jsem už i kousek od výfuku carbon a držel....takhle jsem brzdil zatím vždy jen tak od těch 110 do 50, když přilítávám k vesnici....myslím, že Most řekne víc :-D

to co vidíš, je finální verze zadku :-/ body, jak jsi psal :-)



-> vhml: : jak to, že mi přijde, že ať jsi jel s čímkoliv, tak jsi někde něco zničil 40 3 4

když zase plast je asi nejhorší, co tu zaznělo....silon asi ok, jak píše Honza a tohle se uvidí 5



-> Tuner#2: : díky 4
22:18:03
22.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě zatím pokličky ze silonu drží 5



Jinak pěkná práce -> T: 4
21:32:43
22.08.2013
vhml
-> T 22.08.13 20:41:24: plastový pokličky kol na Trabantu nám po jednom delším sjezdu na soutěži v Německu odtekly :-D Byl docela na knap přejezd a hned dole pod kopcem přeskupení, takže to nestihlo vystydnou. Když jsme přišli zpátky tak poklička tekla na zem :-D
upraveno 1x, naposled 22.08.2013 21:33:01
21:29:12
22.08.2013
Eidy
-> T: Takže pokličky držej, jo? A zahřál jsi pořádně brzdy? Já jen, aby nepovolila pryskyřice, když se pořádně ohřejou náboje.4

Sedačky dorý. Zezadu teda bude co? Už víš?
20:41:24
22.08.2013
a aby se neřeklo, že jen blbnu s kravinama, tak jsem trošku pohnul se sedačkama...takhle zezadu, včera nakoupena látka, takže se bude čalounit a držáky odvezu na komax 5



jinak jsem se dneska projel s jednou novou pokličkou na ložisko a vydržela tam 40 3 takže nandám i druhou 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.08.2013 20:41:24
21:34:38
19.08.2013
-> Pavel P..: : nedam, moje folie 3



-> gyuri33: : dík 4



-> Milan 136: : jsem to nějak špatně pochopil 10 4



-> havlik: : už to vědí úplně všichni 40 3
21:13:49
19.08.2013
Milan 136
-> havlik: já od začátku ano, myslím že i ostatní
21:04:35
19.08.2013
gyuri33
-> T: pekne detaili2
21:00:45
19.08.2013
havlik
-> T: to nikdo nevidí tu karbonovou pokličku ložiska?
20:56:59
19.08.2013
tak tady ve větším.....jsem si zase jednou hrál 6

snad se líbí 6
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.08.2013 20:56:59
20:56:42
19.08.2013
Pavel P..
-> T: už by ti tu karbonovou tuningovou folii měl někdo sebrat3
20:54:04
19.08.2013
-> Kuba105: : tak, tak 4



-> Pavel P..: : to neni možný 40 3



-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by 4
20:51:19
19.08.2013
Milan 136
-> T: já vidím víčka. tak říkám že jsou na řadě matky a pak i celý kola
20:48:08
19.08.2013
Pavel P..
-> T: nojo karbonový víčko naboje mě tolik nezaujalo3
20:48:02
19.08.2013
Kuba105
-> Pavel P..: myslím že jde o ty karbonový pokličky ložisek
Extreme Tyres