skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:59:25
25.08.2013
25.08.2013
radekp
-> T: tak to se těším na výsledek!
08:19:26
25.08.2013
25.08.2013
T
-> vhml: : jen jestli
22:21:50
24.08.2013
24.08.2013
Eidy
-> vhml: Tak to se s náma poděl i o ty horší.
22:03:19
24.08.2013
24.08.2013
vhml
-> T: to se ti zda, davam k dobru jen ty ,,lepší" historky
15:14:39
23.08.2013
23.08.2013
T
-> radekp: : díry jsou a nejsou vidět a destičky s matkama jsou zalaminátovaný a čalunk jsem psal, že jsem koupil matroš, takže bude
15:10:35
23.08.2013
23.08.2013
radekp
-> T: díry na uchycení budeš vrtat do hotových sedaček? Proč jsi rovnou nezalaminátoval šrouby s destičkou? Zevnitř budou bez čalounu?
14:39:19
23.08.2013
23.08.2013
T
-> Eidy: : to mě nenapadlo .-/ ale drží a měl jsem už i kousek od výfuku carbon a držel....takhle jsem brzdil zatím vždy jen tak od těch 110 do 50, když přilítávám k vesnici....myslím, že Most řekne víc :-D
to co vidíš, je finální verze zadku :-/ body, jak jsi psal :-)
-> vhml: : jak to, že mi přijde, že ať jsi jel s čímkoliv, tak jsi někde něco zničil
když zase plast je asi nejhorší, co tu zaznělo....silon asi ok, jak píše Honza a tohle se uvidí
-> Tuner#2: : díky
to co vidíš, je finální verze zadku :-/ body, jak jsi psal :-)
-> vhml: : jak to, že mi přijde, že ať jsi jel s čímkoliv, tak jsi někde něco zničil
když zase plast je asi nejhorší, co tu zaznělo....silon asi ok, jak píše Honza a tohle se uvidí
-> Tuner#2: : díky
22:18:03
22.08.2013
22.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě zatím pokličky ze silonu drží
Jinak pěkná práce -> T:
Jinak pěkná práce -> T:
21:32:43
22.08.2013
22.08.2013
vhml
-> T 22.08.13 20:41:24: plastový pokličky kol na Trabantu nám po jednom delším sjezdu na soutěži v Německu odtekly :-D Byl docela na knap přejezd a hned dole pod kopcem přeskupení, takže to nestihlo vystydnou. Když jsme přišli zpátky tak poklička tekla na zem :-D
21:29:12
22.08.2013
22.08.2013
Eidy
-> T: Takže pokličky držej, jo? A zahřál jsi pořádně brzdy? Já jen, aby nepovolila pryskyřice, když se pořádně ohřejou náboje.
Sedačky dorý. Zezadu teda bude co? Už víš?
Sedačky dorý. Zezadu teda bude co? Už víš?
20:41:24
22.08.2013
22.08.2013
T
a aby se neřeklo, že jen blbnu s kravinama, tak jsem trošku pohnul se sedačkama...takhle zezadu, včera nakoupena látka, takže se bude čalounit a držáky odvezu na komax
jinak jsem se dneska projel s jednou novou pokličkou na ložisko a vydržela tam takže nandám i druhou
jinak jsem se dneska projel s jednou novou pokličkou na ložisko a vydržela tam takže nandám i druhou
21:34:38
19.08.2013
19.08.2013
T
-> Pavel P..: : nedam, moje folie
-> gyuri33: : dík
-> Milan 136: : jsem to nějak špatně pochopil
-> havlik: : už to vědí úplně všichni
-> gyuri33: : dík
-> Milan 136: : jsem to nějak špatně pochopil
-> havlik: : už to vědí úplně všichni
21:13:49
19.08.2013
19.08.2013
Milan 136
-> havlik: já od začátku ano, myslím že i ostatní
21:04:35
19.08.2013
19.08.2013
gyuri33
-> T: pekne detaili
21:00:45
19.08.2013
19.08.2013
havlik
-> T: to nikdo nevidí tu karbonovou pokličku ložiska?
20:56:42
19.08.2013
19.08.2013
Pavel P..
-> T: už by ti tu karbonovou tuningovou folii měl někdo sebrat
20:54:04
19.08.2013
19.08.2013
T
-> Kuba105: : tak, tak
-> Pavel P..: : to neni možný
-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by
-> Pavel P..: : to neni možný
-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by
20:51:19
19.08.2013
19.08.2013
Milan 136
-> T: já vidím víčka. tak říkám že jsou na řadě matky a pak i celý kola
20:48:08
19.08.2013
19.08.2013
Pavel P..
-> T: nojo karbonový víčko naboje mě tolik nezaujalo