T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:46:31
19.08.2013
-> Pavel P..: : i prd velebnosti, o gumy taky nejde 4 5
20:44:37
19.08.2013
-> Eidy: : správně 40 hádat všichni, jen ty ne 4 40 5



-> Milan 136: , -> Nwkt: : samá voda 5
20:43:15
19.08.2013
Pavel P..
tos tam mohl stočit zahradní hadici a vyšlo by to levnějc než tyhle šlupky1
20:39:50
19.08.2013
Nwkt
To je jasný, jiný čepičky na ventilcích
20:32:00
19.08.2013
Milan 136
-> T: 1 ještě matky a pak celý kola
20:00:09
19.08.2013
Eidy
-> T: No a co? Tvoje kola všichni známe.1 Ale něco je tam přece jen novýho.5
19:18:24
19.08.2013
nějak jsem dneska dostal chuť si vyfotit kola 40 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.08.2013 19:18:24
10:30:26
07.08.2013
-> Tuner#2: : tak, tak....4



-> Eidy: : tak máš ještě o nějaké to kilo dole oproti mě.....ale pod těch 800 nevim, nevim :-/ já bych byl spokojenej, kdybych se na těch 800 dostal 40 5 4
15:47:46
06.08.2013
Eidy
-> T: tybrďo. Tak to jsem zvědavej na Kóču. To asi pod 800kg nebude.8
15:47:15
06.08.2013
TTomas
-> Tuner#2: Myslis hmotnost?3 4
15:34:03
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Že by váha?
15:26:30
06.08.2013
trošku jsem upravil popis...nic zajímavého...jen jeden údaj je zcela nový, kdo najde 40
23:21:37
23.07.2013
Eidy
10:31:59
19.07.2013
-> Eidy: : nojo no 40 uvidíme, na zimu bych si rád nechal něco postavit 4
19:00:22
18.07.2013
Eidy
-> T: Koukám, že převodovky jsou teď syndromem tady na virtu.3
17:52:35
18.07.2013
-> Eidy: : snad jo, tváří se to v pořádku a že jsem to vzal párkrát u držky 40 takže to bude snad OK, teď jen podvázání pokrátit, že jsem to ještě o kousíček fiknul vzadu 5 a bude se jezdit, jen musí převodovka vydržet až do Mostu, chroupavka jedna 3 8





-> De&coN: : no hlavně 2x měř a jednou řež 4 3 jinak už dle toho , jak to píšeš bych se věnoval mrtvým závitům a činnou plochu bych nechal bejt, jak je 4

Saky i T2 při výrobě pružin mají taky mrtvé závity, jestli se nepletu 4
16:48:25
18.07.2013
Deacon
-> T: Pěkný, konečně už to snad je tak, jak to bejt má 4

Já chci vzadu taky říznout pružiny, chci jít tak o 3cm níž, ale pořád nevím, jestli říznout na horní část pružiny (mrtvý závity), či spodní, kde jsou činný. Někdo říká to a druhej zase tohle a já vtom mám guláš 3 Já bych spíš řízl ty mrtvý. Jestli stím máš podrobnější zkušenost, byl bych vděčný za Tvou radu 6
upraveno 1x, naposled 18.07.2013 16:48:41
16:06:57
18.07.2013
Eidy
-> T: No tak vidíš. Někdy to není jednoduchý, ale zas budeš mít co vyprávět na srazu u piva. 4
15:57:05
18.07.2013
tak jsem včera najel cca 80 km v docela slušnym tempu a všechno se zdá být OK, tak je to snad dobrý 5
16:22:02
14.07.2013
-> Eidy: : to budu,ale jestli se to nehlo dneska, tak už to snad nic neudělá....zatím to vypadá, že jsem se unáhlil a cvakaly tam pakny jenom no....

mam tu doma mogul syntrans 75w90, měl jsem to tam na pár km a pak, jak jsem zkoušel hustější olej a nebyl rozdíl, tak jsem ho už ani zpět nelil...kdyby jsi chtěl...
Extreme Tyres